Oeh wat vals!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:01 schreef bixister het volgende:
zeg dit vind ik wel een wat elserige actie spuuglokje!
Doet me denken aan toen Freek geboren was. Mijn moeder was helemaal van leg over de naam. Dus ik vroeg, "Wat had je dan gedacht?"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:33 schreef bixister het volgende:
ik had een buurmeisje micky en die was heel leuk. dus van mij mag 't ook micky worden hoor.
Hehe, dat zei mijn lief zijn moeder ook!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:39 schreef pinquit het volgende:
hij:"ow.. ik hoop dat het een meisje wordt"
Ik ben ook erg blij met onze uiteindelijke keuze aangezien hij zijn naam echt eer aan doetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:45 schreef kozakken het volgende:fijn he.
Ik vind Claes wel heel mooi. (Maar Brent vind ik mooier)
doen jullie Brent met een harde R of met een een engelse R? een harde toch gewoon?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik ben ook erg blij met onze uiteindelijke keuze aangezien hij zijn naam echt eer aan doet
Jonne staat trouwens ook erg hoog in mijn lijst. Daar heb ik echt over lopen zeuren, maar dat wilde mijn vriend niet aangezien hij iemand kent die zo heet.
Mijn favo naam voor een tweede jochie ga ik hier nooit zeggen
Weet ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:28 schreef Lishe het volgende:
Els Ik bedoel Spuuglokje, ik meende het niet zo kwaad...![]()
En dat was een meisje?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef Neuk het volgende:
[..]
Jonne staat trouwens ook erg hoog in mijn lijst. Daar heb ik echt over lopen zeuren, maar dat wilde mijn vriend niet aangezien hij iemand kent die zo heet.
Brrrentquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:08 schreef pinquit het volgende:
[..]
doen jullie Brent met een harde R of met een een engelse R? een harde toch gewoon?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:58 schreef Mainport het volgende:
Alle mensen. Jonne?
doel je op de naam Teddie als je zegt; creatief met letters en uitspraken?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:43 schreef livelink het volgende:
Niemand had het toch geweten als Nalle een jongetje was geweest, dat hij Teddie had geheten als het een meisje zou zijn? Ik vind Melle wel leuker dan Nalle overigens.
En ik geloof dat ik nooit een fan zal worden van de "creatief met letters en uitspraken" namen.
Je moet ze ook niet tegelijk gebruiken natuurlijk he?!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:28 schreef jessie het volgende:
Melle Nalle, ik denk dan een beetje aan malle eppie ofzo
Nee hoor, die bedoelde ik niet. Ik bedoelde de 2 namen die Ireth noemde; Jeramy en Caro Lina.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:02 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
doel je op de naam Teddie als je zegt; creatief met letters en uitspraken?
Teddy of Teddie kan allebei, net als bv rene/renee/renč enz.
En Yuliya.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, die bedoelde ik niet. Ik bedoelde de 2 namen die Ireth noemde; Jeramy en Caro Lina.
En Irené valt ook wel in die categorie.
Ik vind Doron dan wel weer mooi, komt uit het Hebreeuws geloof ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ken iemand en die hebben net een kindje gekregen en tis een jongetje
en die heet Doran.
Ik vond t een beetje een hondennaam eigenlijk...
Ik vind het wel een stoere naam, en lekker ouderwets!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |