Ik denk dat het zeer ongezond is als kinderen gaan zitten kijken naar hoe goed het met mama gaat als zij er niet zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:29 schreef Sporti het volgende:
ppppppppffffffff Brian de profeet lult weer uit zijn nekandere mensen zijn jaloers op Nastasi wat die hier allemaal bereikt in de kooi, ook haar kinderen zien nu hoe hun moeder is gegroeid
![]()
Maar helaas dat zien de negatieve mensen nietaldus Brian!!!!!!!!!!!
AUB ze lopen nu okayquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:41 schreef Brici het volgende:
[..]
Audio stopt ook de hele tijd
Tering irritant
Maar dan verdien je wel weer punten voor je punten rijbewijs systeem, want je kan ze dan ook niet kwijt raken, bonus voor natasia dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:42 schreef agter het volgende:
Nou, lekker. Als Natas nu de komende 7 maanden in de kooi wil blijven dan doet ze dus geen enkele echte rij-ervaring op.
ik denk dat we allemaal wel hadden geweten hoe ze nu tierend en schreeuwend door het huis zou rennen als ze gezakt was.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:43 schreef Sebi het volgende:
Valt mij wel op dat Natasia vrij sportief reageert, maar dat zal wel komen omdat ze in een goede bui is.
lekker makkelijk in deze stemming , wat had je verwacht als ze gezakt was??quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:43 schreef Sebi het volgende:
Valt mij wel op dat Natasia vrij sportief reageert, maar dat zal wel komen omdat ze in een goede bui is.
Huub: zegt net dat ze haar rijervaringen straks thuis mag verder oefenen of zoietsquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:43 schreef Peter6000 het volgende:
Ik walg echt van deze gezelligheid.![]()
Ze moeten godverdomme doorgaan met het kapotmaken van Natasia.![]()
MIsschien komt het harder aan als ze haar na een "gezellige periode" helemaal de grond in trappen tijdens de ontslagronde.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:43 schreef Peter6000 het volgende:
Ik bedoelde meer iets dat ze zeggen dat ze het haar niet gunnen, dat ze 58 rijlessen lachwekkend lang vinden, en hopen dat ze nog een nacht wakker ligt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:45 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Huub: zegt net dat ze haar rijervaringen straks thuis mag verder oefenen of zoiets
hint hint hint
Daar kijk ik op maar doet het nog steeds niet zo goed.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
AUB ze lopen nu okay
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Dat is wel slim van haar om te doen alsof het haar niets doet , maar Huub en Eric weten hopelijk beterquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:46 schreef Clank het volgende:
Natasia zit nu vrolijk met Huub en Erik de afgelopen nacht te bespreken.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:43 schreef Peter6000 het volgende:
wilgo moet denk ik met de kids naar parijsquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:48 schreef Lieve het volgende:
Kunnen er foto's komen van haar Almere tocht? Geen WILGO bijvoorbeeld! Dat we het gewoon even zeker hebben?
ze kon er nu de lol wel van inzien, als ze was gezakt was het huis te klein geweest want dan was het hun schuldquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:48 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat is wel slim van haar om te doen alsof het haar niets doet , maar Huub en Eric weten hopelijk beter
Je krijgt nu een pasje ipv een papiertje als rijbewijs.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:48 schreef Kinga het volgende:
Sinds wanneer moet je 5 werkdagen wachten voordat je je rijbewijs mag halen?
sinds het dingetje niet meer van papier is maar van plastic en op een centrale plek in nederland gefabriceerd wordt (heb ik zojuist geleerd)quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:48 schreef Kinga het volgende:
Sinds wanneer moet je 5 werkdagen wachten voordat je je rijbewijs mag halen?
Ow ja true.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:49 schreef nlboy het volgende:
[..]
Je krijgt nu een pasje ipv een papiertje als rijbewijs.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:47 schreef Brici het volgende:
[..]
Daar kijk ik op maar doet het nog steeds niet zo goed.
Die secretaresse opleiding: ik zie het zo niet voor mequote:Op woensdag 21 februari 2007 13:32 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nee hoor ze zei nog, nu mijn borsten, buik, tikcursus en secetaresse opleiding en dan over 7 maanden ga ik naar huis
Precies, ze kunnen nu alleen maar verliezen. Natasia lacht alleen maar harder als ze zuur gaan zitten doen. Dus: gewoon meedoen met de vrolijkheid, en hooguit af en toe een zeer subtiele, asbsoluut niet opvallende opmerking plaatsen waaruit blijkt dat het nu ook weer niet zó bijzonder is allemaal.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:49 schreef Clank het volgende:
Huub en Erik kunnen nu van alles zeggen, het raakt Natasia niet.
Ja door Eric voor Natasja, dus hopelijk is ze dan weer van de "troon" afgeslagen hierdoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:50 schreef Missy_1974 het volgende:
is er uberhaupt een ontslagronde aangevraagd ?
alleen jammer dat ze het argument dat ze haar rijbewijs niet gehaald heeft niet kunnen aandragenquote:
Je kan het ook omdraaien:quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:53 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
alleen jammer dat ze het argument dat ze haar rijbewijs niet gehaald heeft niet kunnen aandragen
dacht al dat het mijn verbeelding was maar ze zei het dus echt. toch nog maar s dat woordenboek erbij pakkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:55 schreef Vakkie_W het volgende:
Casteleren??? Of hoorde ik dat verkeerd?
Zeer gevaarlijke situatie. Na die 7 maanden stapt ze in de auto en zal ze het grootste gedeelte van de rijlessen vergeten zijn wegens gebrek aan routine (die ze nog niet opgebouwt heeft dus). Dan vraag je gewoon om ongelukken...quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:42 schreef agter het volgende:
Nou, lekker. Als Natas nu de komende 7 maanden in de kooi wil blijven dan doet ze dus geen enkele echte rij-ervaring op.
oh, vandaar brians nijd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja door Eric voor Natasja, dus hopelijk is ze dan weer van de "troon" afgeslagen hierdoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |