Wie houd je tegen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:45 schreef 01majo het volgende:
zouden vaker dit soort acties tegen dit soort bedrijven moeten zijn
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:48 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Naaiers zijn het![]()
Ze krijgen van mij ook een paar condooms in de doos erbij, kunnen ze mensen tenminste op een veilige manier naaien.
Naaiers zijn het![]()
Ze krijgen van mij ook een paar condooms in de doos erbij, kunnen ze mensen tenminste op een veilige manier naaien.
Naaiers zijn het![]()
Môrgen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:21 schreef leolinedance het volgende:
Wanneer gaan de 1e pakketten op de bus?
ja moet wel massaal gebeuren anders heb het geen nutquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:48 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Wie houd je tegen?![]()
Ze moeten wel orgineel zijn natuurlijk net zoals deze; Hun sturen jou iets dat je niet wilt, jij stuurt hun iets dat hun niet willen.![]()
Verzin is iets orgineels!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:41 schreef 01majo het volgende:
[..]
ja moet wel massaal gebeuren anders heb het geen nut
Ja maar als het geretouneerd wordt komt het alsnog bij iemand van UPC aanquote:Op donderdag 22 februari 2007 08:34 schreef ZeroVince het volgende:
Misschien een idee om een paar pakketjes ook naar de andere antwoordnummers te sturen? Zodat ze niet gewoon met de TPG TNT afspreken dat alles wat vandaag qua pakketjes binnenkomt gefilterd wordt op het betreffende antwoordnummer?
Dat vonden ze bij mij heel raar, dat het retour adres ook van UPC wasquote:Op donderdag 22 februari 2007 08:49 schreef covie het volgende:
[..]
Ja maar als het geretouneerd wordt komt het alsnog bij iemand van UPC aan![]()
Ik denk dat TPG TNT niet zo vriendelijk is om te zeggen, goh, dan houden wij die pakketjes wel![]()
edit: TPGTNT is het nu.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:59 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Dat vonden ze bij mij heel raar, dat het retour adres ook van UPC was
weheh, wat zei je?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:59 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Dat vonden ze bij mij heel raar, dat het retour adres ook van UPC was
Dat het wel degelijk klopte, en dat als de TNT het pakketje zou terugsturen naar de afzender dat het dan als nog bij de UPC aankwam. Toen snapte dat mens het nog niet, maar uiteindelijk heeft ze het toch opgeplakt.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:16 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Dat het wel degelijk klopte, en dat als de TNT het pakketje zou terugsturen naar de afzender dat het dan als nog bij de UPC aankwam. Toen snapte dat mens het nog niet, maar uiteindelijk heeft ze het toch opgeplakt.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:16 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Dat het wel degelijk klopte, en dat als de TNT het pakketje zou terugsturen naar de afzender dat het dan als nog bij de UPC aankwam. Toen snapte dat mens het nog niet, maar uiteindelijk heeft ze het toch opgeplakt.
Ze zijn wrs niet voor niks postbode gewordenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
![]()
Die lui kun je ook alles wijsmaken
*kuch*quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:23 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Ze zijn wrs niet voor niks postbode geworden
No offence he, het was als grapje bedoeltquote:
Neequote:Op donderdag 22 februari 2007 13:36 schreef _GdR_ het volgende:
nou
de hoeveelheid pakketjes is op 1 hand te tellen nietwaar?
Nee hoor, wij hebben maanden op de mediabox zitten te wachten voordat we hem eindelijk kregen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Omdat UPC naar mister conflict een pakketje heeft gestuurd (ongewenst, dus ook spam in korte zin)
Maar om dan zo kinderachtig terug te doen.
Pakketje retour afzender en je was ook klaar geweest.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:04 schreef grizegrijn het volgende:
Ik vind dat er inderdaad weinig mensen gemeld hebben dat ze hun pakje gaan bezorgen.. Hopelijk komen er vanmiddag nog een hoop bij (degenen die in de OP staan en nog een aantal die het niet gemeldt hebben). Ik denk niet dat UPC onder de indruk is van 3 pakjes
Whehe!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:10 schreef Kleaujeau het volgende:
Jeej. Pakketje verzonden![]()
Goed. Dit is dus wat ik heb verzonden (niet veel, maar wel stinkend)![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:27 schreef luciferist het volgende:
ik zit op stage, en mijn pc thuis is kapot, ik maak vandaag wel foto's en upload ze morgen?
44e minuutquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:07 schreef Repeat het volgende:
waar moet ik luisteren voor het stuk over deze actie bij beelen? welke tijd ongeveer?
Dat zou toch wel lullig zijn hé, als er ook serieuse pakketjes tussen zittenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:21 schreef berney het volgende:
UPC heeft tnt allang opdracht gegeven de pakjes gelijk in de container te flikkeren of ze hebben zelf een container klaar staan.![]()
die filteren ze er zo uit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Dat zou toch wel lullig zijn hé, als er ook serieuse pakketjes tussen zitten
Sukkel![]()
Had je beter een originele verpakking kunnen scoren, het pakje wegen en met die gegevens pakketjes maken.. Dán moeten ze ze zéker open maken!quote:
Neehoor, als je ziet hoe mensen tegenwoordig dozen openmaken, is het amper mogelijk om hem in exact dezelfde doos terug te sturenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:32 schreef Gorgelmuil het volgende:
[..]
Had je beter een originele verpakking kunnen scoren, het pakje wegen en met die gegevens pakketjes maken.. Dán moeten ze ze zéker open maken!![]()
En als je die niet meer hebt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:35 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Neehoor, als je ziet hoe mensen tegenwoordig dozen openmaken, is het amper mogelijk om hem in exact dezelfde doos terug te sturen
Dan krijg je weer gezeik met die UPC, nog een rede waarom ze een koekje van eigen deeg verdienen.quote:
Om een doos die je niet meer hebt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:39 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Dan krijg je weer gezeik met die UPC, nog een rede waarom ze een koekje van eigen deeg verdienen.![]()
Je zal die mediabox toch ergens in moeten terugsturen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:42 schreef berney het volgende:
[..]
Om een doos die je niet meer hebt.
Het zal hun een rotzorg zijn.
Ja maar als je hem om wat voor reden niet meer hebt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:43 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Je zal die mediabox toch ergens in moeten terugsturen.![]()
1. Krijg je waarschijnlijk de grote meneer UPC zelf voor je deur.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef berney het volgende:
[..]
Ja maar als je hem om wat voor reden niet meer hebt.![]()
dit gaat nergens meer over
Precies, misschien hebben ze wel een server besteld.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:24 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Zullen ze het toch moeten openmaken.![]()
Doen lulquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:11 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik moet ook zo even doen, maar ik heb geen zinToch maar wel doen hé
Nee, jij nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:15 schreef berney het volgende:
[..]
Zal ik je even extra stalken dan?![]()
Voor wie?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:19 schreef Devrim_ het volgende:
Ik hoop dat dit slecht gaat aflopen
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:21 schreef covie het volgende:
![]()
Ik wil niet zeuren maar ik wil net die brief uitprinten, en mijn msword zegt dus: het is elektronica ipc electronica, en milieu ipv mileu![]()
o, oke, leukquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:20 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Voor degene die rotzooi opsturen naar UPC![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:23 schreef covie het volgende:
[..]
heb je geen last van je wijsvinger?
Nee, ik ook niet, ik gebruik MyATquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:25 schreef covie het volgende:
nee
maar ik druk ook niet de hele tijd F5maakt niet uit hoor vind het wel grappig
GEFELICITEERD!quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:26 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, ik gebruik MyAT![]()
Ja, idd grappig trouwens, ik moest best wel lachen![]()
Ssst.. mijn 1000e post![]()
nerdquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:25 schreef covie het volgende:
nee
maar ik druk ook niet de hele tijd F5maakt niet uit hoor vind het wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |