wanneer zei de show uit gaan is al der haar eruit gevallen..afgebrokenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:55 schreef jakees het volgende:
Breaking news:
Amandel doet haar haar...
zal wel door het zaadpoeder van braaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnn komenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:56 schreef AnTjUh het volgende:
oowwwww die stem van amanda
hij word met de dag rauwer geloof ik
4 maanden geleden al....quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Wanneer moet Natasia nou eindelijk weg?
Is de post aangekomen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Wanneer moet Natasia nou eindelijk weg?
Hij wordt paraer (is nu para)quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:02 schreef FSR het volgende:
btw, ik heb zo'n idee dat Bwian vandaag of morgen gaat lopen meppen.....
ja, volgens mij ook. Hij wordt met de dag gekker.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:02 schreef FSR het volgende:
btw, ik heb zo'n idee dat Bwian vandaag of morgen gaat lopen meppen.....
Goeiemorgen ... het was gewéldig. Ik lag veel te laat in m'n bed, maar het was te leuk om van de pc weg te lopen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:04 schreef Vakkie_W het volgende:
Goedemorgen! Heel wat gemist gister avond![]()
Plus hahahahahahaha (die was ik vergeten)quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:00 schreef jakees het volgende:
Amandels woordenschat:
Gaan we neuken?
gaan we roken?
Gaan we eten?
Nee dat snap ik ook niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:10 schreef Dogga het volgende:
Huub moet dat niet met hun delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |