heeft ie niet, maar de anderen wilde daar niet gaan slapen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:39 schreef Inukshuk het volgende:
Weet je wat ik trouwens niet begrijp? Dat brian het alleen recht heeft op die slaapkamer daar boven.
Alleen al om te pesten was ik boven gaan slapen (als ik een jongentje was met spierballenquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:40 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
heeft ie niet, maar de anderen wilde daar niet gaan slapen.
Tussen die zaadvlekken ?????quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:43 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Alleen al om te pesten was ik boven gaan slapen (als ik een jongentje was met spierballen)
Ja, maar op één of andere manier weet ze zich (tot nu toe) prima te beheersen. Ze zei ook tegen Palma dat ze zich niet liet kennen. Dat vind ik dan wel weer knap van haar.quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:44 schreef pluisje78 het volgende:
ik zou dat hele zooitje nu wakker maken als ik haar was hahaha
dit gaat ze echt niet winnen..quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia blijft er rustig onder, ik zou Huub en Eric de hele dag gaan zieken vanaf het moment dat ik wakker was!
ieuw, niet aan gedacht, en geen mooie gedachte zo in den ochtend.. rilquote:
Zegt ze,,,,,quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:51 schreef Clank het volgende:
Ze moet afrijden in Utrecht.
Ik vind het wel leukquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:43 schreef FSR het volgende:
ze is echt verrot...
best wel sneu eigenlijk![]()
Dat is absoluut waar, ze trekt het al een paar dagen heel slecht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nog een paar van dit soort nachten en op zondag verlaat Natasia het huis. Go go go E+H!!!
Wat heel logisch is. Patricia is als vriendin van Natasia én Nathanaël te veel bij het spel betrokken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:56 schreef LiisaB het volgende:
ik denk dat Patricia niet meer komt
Nee, ze is juist van plan om heel normaal tegen ze te doen, dit ook op advies van Herma, omdat ze denkt dat ze daar meer mee bereikt. En daar heeft ze denk ik gelijk in.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:01 schreef Inukshuk het volgende:
Maar Natasia gaat NU echt negeren hoor, de heeeeeeeele boel, iedereen, echt echt echt waar..
Denk het ook, maar ik zou het zooooo leuk vinden als ze weer eens ging negeren..quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, ze is juist van plan om heel normaal tegen ze te doen, dit ook op advies van Herma, omdat ze denkt dat ze daar meer mee bereikt. En daar heeft ze denk ik gelijk in.
beequeen, de tranen rolden over m'n gezicht ... het was zó leuk. En ik heb Bart sinds tijden niet meer zo zien lachen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:12 schreef beequeen het volgende:
Mogge, wat een actie vannacht, ik heb in een deuk gelegen bij het Cossen lezen.
Herma mocht van 'boven' niet zeggen dat Tom de Klusjesman er was.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:12 schreef Clank het volgende:
Herma mag iets niet tegen Natasia zeggen, maar het is me even ontgaan wat.
Iemand?
Nope.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:17 schreef LiisaB het volgende:
Hebben jullie vanochtend gezien dat Natasia een briefje weglegt in de keuken, weggaat en herma de brief pakt en in haar zak doet (gelezen op Vol)
Zoals hij steeds met de deuren gooide, of zoals hij slofte met zijn slippers. Oh ja, met die dooie salamander kreeg hij Natasja zowat hysterisch 'wil je hem nog een kusje geven?' .. ik blééf er bijna in. Het werd een latertje maar het was zo de moeite waard. Van mij mogen ze vaker rellen met elkaar.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Het was geweldig...hahah...Eric was hilarisch met die planken in zijn kamer, het opruimen, schudden van de vuilniszak enzovoort.
Van wie mag dat niet of mis ik iets?quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:21 schreef Lieve het volgende:
Ik snap iets niet? Sylvia mag niet in haar geloof geloven want dat is slecht voor haar ( als je in voorbestemming of in je lot gelooft dan komt de toneelhaak?) maar Natasja mag wel op een bidketting vertrouwen, hardop bidden en om RESPECT voor haar geloof vragen? Dat snap ik niet ( staat helemaal los van een oordeel overigens. Ik oordeel of veroordeel geen van beide, maar het is m.i. qua geloofs invulling of levenshouvast gelijk aan elkaar? )
Bij de buren van VOL zag ik in het fimpjestopic het eea aan YouTube materiaal hiervan staanquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:17 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat HiDiHo mij nog blij kan maken met wat filmpjes![]()
Het word tijd dat hier iets aan gedaan wordquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:17 schreef LiisaB het volgende:
Hebben jullie vanochtend gezien dat Natasia een briefje weglegt in de keuken, weggaat en herma de brief pakt en in haar zak doet (gelezen op Vol)
Van 'achter' daar was kritiek op Sylvia's levenshouding waarin ze haar 'problemen' intern wilde oplossen en haar kracht kwam uit de natuur en uit haar veronderstelling dat de dingen dan gewoon zo moesten zijn. Dat mag niet meer van 'achter' terwijl dat m.i. een levenshouding is die nauw verwant aan het boedisme is. En dat is een geloof zoals Natasja ook haar geloof beleeft.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van wie mag dat niet of mis ik iets?![]()
OKquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:28 schreef Lieve het volgende:
[..]
Van 'achter' daar was kritiek op Sylvia's levenshouding waarin ze haar 'problemen' intern wilde oplossen en haar kracht kwam uit de natuur en uit haar veronderstelling dat de dingen dan gewoon zo moesten zijn. Dat mag niet meer van 'achter' terwijl dat m.i. een levenshouding is die nauw verwant aan het boedisme is. En dat is een geloof zoals Natasja ook haar geloof beleeft.
Het is inmiddels toch al bekend dat het de Show is van Zdngmw en Bwian.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:27 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Het word tijd dat hier iets aan gedaan word
Wat niet is kan nog komen, als ze heeft gehoord dat ze gezakt is bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:10 schreef robert2006 het volgende:
toch vind ik dat ze het redelijk goed aanpakt, veel mensen zaten natuurlijk te wachten op het moment dat ze echt zou flippen, en zou tieren en schreeuwen, maar dat moment is echt niet gekomen.
Ze gaan een stemronde tegen Natasia aanvragen zodat ze haar kunnen afbitchenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:40 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik hoop toch zo dat dat kutwijf zakt voor haar rijbewijs.
Huub is mij iets te stoer over de afgelopen nacht.
Herma had het er over dat het kantoor weer opgeknapt zou worden, maar dat is toch pas gedaan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:44 schreef Alfaro het volgende:
Hmmmm hele dag niet op het kantoor komen......zou er eindelijk een nieuwe komen.......
quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:44 schreef lillkiss het volgende:
is er een filmpje van??? ik ging weer te vroeg slapen...:s
quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:24 schreef Copycat het volgende:
Bij de buren van VOL zag ik in het fimpjestopic het eea aan YouTube materiaal hiervan staan.
Probleem van natasja is dat ze zich niet aan haar voornemen kán houden. Ze is nou eenmaal een schreeuwlelijk die alles gewend is naar haar hand te zetten en dat verander je niet zomaar. Ook niet als ze erg haar best doet. Het schreeuwen neemt misschien wat af maar zal voorlopig nog lang niet verdwijnen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, ze is juist van plan om heel normaal tegen ze te doen, dit ook op advies van Herma, omdat ze denkt dat ze daar meer mee bereikt. En daar heeft ze denk ik gelijk in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |