Een blanke is de bus, en dus een veel rumoer te weeg bracht daardoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:18 schreef Yurithemaster het volgende:
rosie nog iets die niet op wou staan wara een blane in de bus
Dat valt volgens mij onder een hulpbronquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:19 schreef rene29 het volgende:
Rosa Parks (dank zij mijn vrouw)
ze staat over mn schouder mee te kijken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij onder een hulpbron![]()
+1 voor VrouwVanRene29, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij onder een hulpbron![]()
Ik weet het maar enige form van hulp van anderen en of google enz.mag nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:21 schreef rene29 het volgende:
[..]
ze staat over mn schouder mee te kijken.
niet echt een Google ofzo......
Yuri +1quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:18 schreef Yurithemaster het volgende:
rosie nog iets die niet op wou staan wara een blane in de bus
Kan een account voor dr aanmaken,quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:21 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
+1 voor VrouwVanRene29, zou ik zeggen.
Het is niets persoonlijks, we hebben gewoon de afspraak dat je vragen echt zelf, zonder wat voor hulp dan ook moet kunnen beantwoorden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:23 schreef rene29 het volgende:
[..]
Kan een account voor dr aanmaken,
probleem is dat ze geen nederlands spreekt......
Nee. Wel Filipijns, maar uit goede welgestelde familie.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:25 schreef Consigliere het volgende:
Toch geen Fillipijnse Golddigger ay?![]()
Nee, maar ook ik kijk wel eens Jambersquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:27 schreef rene29 het volgende:
[..]
Nee. Wel Filipijns, maar uit goede welgestelde familie.
Woon hier, en heb een eigen bedrijf, mede gestart door haar.
Goedlopend trouwens.
Hoezo? Slechte ervaringen?
Jeejquote:
Okquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het is niets persoonlijks, we hebben gewoon de afspraak dat je vragen echt zelf, zonder wat voor hulp dan ook moet kunnen beantwoorden.
Je zegt het er trouwens altijd netjes bij, dus voor mijn part houden we puntjes voor je vrouw bij.
Neequote:Op woensdag 21 februari 2007 18:28 schreef Consigliere het volgende:
The Corrs, ben eten latr
Da's gemeen. Die reclame zie ik hier niet.....quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:32 schreef Yurithemaster het volgende:
1 liedje is vooral bekend doordat et gebruikt werd in een vodafone reclame
Is ook al een best oude reclame en hij is in meerdere landen gebruiktquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:34 schreef rene29 het volgende:
[..]
Da's gemeen. Die reclame zie ik hier niet.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |