Idd goedquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:jij bent echt super goed hier in zeg.... is het je beroep ofzo?
Dudequote:Op woensdag 21 februari 2007 23:18 schreef Hbjr het volgende:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07083/guitar.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:jij bent echt super goed hier in zeg.... is het je beroep ofzo?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:22 schreef Hbjr het volgende:
hobby... morgen ga ik verder..
Skiczukie gaat als eerst morgen
Edit: je fotoboek... your doomed![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:29 schreef Maisnon het volgende:
Skiczukie, geen nood, ik ben er
ik had je ook nog getekend, vergeet je dta zomaarquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan jij hier nog wat van maken? Niet dat ik mezelf zo bijzonder vind maar vind het leuk om verschillende stijlen te zien hoe er getekend word.....
Dribbel_ en Hbjr zijn je voorgegaan, was benieuwd wat jij ervan kon maken![]()
[afbeelding]
Ja dat heeft die lapswans van een relmof gedaan, ik wou gewoon een baggertopicquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef cerror het volgende:
Haal paint maar weg uit de TT.
Marvellous trouwens MN.
ow dus ik had em gewoon meteen op slot moeten gooien?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat heeft die lapswans van een relmof gedaan, ik wou gewoon een baggertopic![]()
Nee je hoort mijn bagger open te latenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
ow dus ik had em gewoon meteen op slot moeten gooien?
wat kijkt ie sipjesquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:21 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Hmm scorry skiczu dat admiraal er wel mooi uitzietIk redo je nog wel als je wil, met iets betere looks
je moet een leukstatus wel verdienen hequote:Op donderdag 22 februari 2007 00:28 schreef Maisnon het volgende:
nu pasNiet al die andere keren dat we al gesproken hebben
... ga je nou nog Industrial Design doen ofniet
sprekend!quote:
Briljant!quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:32 schreef Ruzie het volgende:
Wah kicke paints, paint mijook! :-)
Het is nog steeds allemaal prachtig hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:06 schreef Maisnon het volgende:
Haha als ik nu terugkijk naar skiczukieik ben een beetje met een foute insteek begonnen
Dankjewel trouwensquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:09 schreef hoM3r het volgende:
Jezus Maisnon, dat is gewoon echt mooi!
Je hebt geen fotos in je fotoboek.quote:
Hehe, die van jou zien er ook vet uit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:28 schreef Maisnon het volgende:
Brian![]()
haha ik vind hem vet
Ja SuperHarreGarre jij doet tenminste je best in Paint terwijl ik met mn tablet in Photoshop bezig bendie PeZu
quote:
Bwahahah succesquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:42 schreef Maisnon het volgende:
Ik draag even de stok over aan SuperHarregarre die stiekem gewoon PS moet opstarten
Khad met al dat geteken niet door hoe laat het was en moet morgenvroeg autorijdenspannend!
Maar eh, paultjuhhh en Kwien_Biemorgen en ook de rest die nog wil
Niet die van jou maar foto 3 dusquote:
euhm....valt het opquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zit je nou te vissen naar een portretje?![]()
Als je nou een vrouw was....quote:
moet je maar niet zo goed zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:54 schreef Hbjr het volgende:
het word lekker druk....zoveel mensjes.. zoveel inspiratie
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:05 schreef P8 het volgende:
IJsmeis had ooit mijn hoofd op een staak getekend. Nouja, Commander Keens hoofd![]()
you're cutequote:Op donderdag 22 februari 2007 02:47 schreef hoM3r het volgende:
Ja, ik ook dus, alleen ik heb dan weer geen foto's op internet staan... Moet ik even zoeken hoor.
edit:
Ik heb nog wat fantastische foto's uit Italie, en je mag helemaal zelf kiezen. Als je er 1 maakt maak ik er 1 van jou!
http://xs.to/xs.php?h=xs412&d=07084&f=venetie.JPG
http://xs.to/xs.php?h=xs412&d=07084&f=venetie2.JPG
http://xs.to/xs.php?h=xs412&d=07084&f=venetie4.JPG
Mijn neus is helemaal niet zo verneuktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |