OH MY GOD!quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:05 schreef avonne het volgende:
ik vind het echt niet grappig
ten eerste voegt het niets toe aan het spel
ten tweede gaat het ten koste van het behalen van het rijbewijs.
Ik vind het nogal een naaistreek.
Zo ongeveer in de orde van Sylvia wakker houden voor haar motorrij examen
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:09 schreef avonne het volgende:
Is iedereen al naar bed?
Of Sylvia haar carnavalsuitje niet gunnen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:05 schreef avonne het volgende:
Of meer dan 150 dagen duizenden mensen irriteren.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of Sylvia haar carnavalsuitje niet gunnen.
Of Eric uitschelden op uiterlijke kenmerken.
Ik ben het vaak met je eens, maar nu dus TOTAAL NIET. Al die naai streken die Zdngmw heeft uitgevreten dan ???quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:05 schreef avonne het volgende:
Het is de ontlading van al de narigheid die Natasja in het huis heeft veroorzaakt heeft.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:05 schreef avonne het volgende:
maar gaan de lessen dan weer in de stemming ????quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:11 schreef anno-i-mus het volgende:
top idee .... natasia niet slagen en rijlessen naar erik
och ... geen doel behaalt
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:11 schreef anno-i-mus het volgende:
top idee .... natasia niet slagen en rijlessen naar erik
och ... geen doel behaalt
waarom??quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:12 schreef pronkjewail het volgende:
Ik neem aan dat ze het toch gewoon over mag doen als ze het morgen niet haalt?
[..]
nou, ik vind het kleuterniveauquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of Sylvia haar carnavalsuitje niet gunnen.
Of Eric uitschelden op uiterlijke kenmerken.
edit: Maar wel goed dat je hier een afwijkende mening poneert.![]()
Sommige mensen zijn op hun best als ze wat aansturing krijgen, en als degenen die aangestuurd worden er geen bezwaar tegen hebben, waarom wij dan wel?quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook wel dat de groep DAAR een leider nodig heeft. Maar het zou fijn zijn als er voor ons meerdere miljonairs zijn die initiatief nemen. Daarom vind ik het leuk dat Eric nu gaat rellen.
dan had ze der rij-examen maar mooi thuis moeten doen ... daar kan ze heerlijk slapen !quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:05 schreef avonne het volgende:
Dus precies haar niveau ...quote:
Is alles niet kleuterniveau dan in het huis??? Het niveau daalt steeds verder af, beautycase verstoppen. Koffers de bosjes in gooien, nepbrieven verspreiden. en ga zo maar door. Sorry maar echt alles is kleuterniveau daar.quote:
Eric zegt daarover dat hij dat nog niet zo zeker weet. Zou hem al meer zijn ingefluisterd hierover ???quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:12 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
omdat iedereen dat mag als ie t niet haalt (en ervoor betaald(heeft)). ik neem aan dat ze voor natasia van te voren al voorzien hebben dat zo'n all in pakket stukken voordeliger is dan per les en per examen te betalen.quote:
Niemand verdient dit maar Natasia welquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:05 schreef avonne het volgende:
Huub zei al we zeggen het wel maar over een half uurtje slapen we alle 4quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:15 schreef Veulen het volgende:
Ach uiteindelijk gaan ze het toch niet echt doen. Anders hadden ze er nu wel mee moeten beginnen.
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:14 schreef Lady-night het volgende:
Ik wil Brian zien
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:16 schreef agter het volgende:
Waar is Brian?
Ik ook, niet om Braindead zelf, maar hij kan zomaar BESH aan het afluisteren zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:14 schreef Lady-night het volgende:
Ik wil Brian zien
er is toch ook niks om je druk om te maken als natasia zijnde. als ze t niet haalt doet ze t gewoon opnieuw. iemand die op z'n 18e moet afrijden en 7 kleuren schijt doet dat waarschijnlijk omdat ie 200+ euries moet neertellen voor de herkansing.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Niemand verdient dit maar Natasia wel![]()
Hij is aan rukken in de douchequote:Op woensdag 21 februari 2007 00:17 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ik ook, niet om Braindead zelf, maar hij kan zomaar BESH aan het afluisteren zijn.
Inderdaad... Niet dat ik het niet leuk zou vinden, maar ik geloof er niet in.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:15 schreef petraa het volgende:
Huub zei al we zeggen het wel maar over een half uurtje slapen we alle 4
Ja dat dacht ik ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als Bart voor de gein 24 uur gaat aanvragen.....dat mocht toch maar 2x?
Allles wat je hier noemt zijn brainless-acties. dus...quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Is alles niet kleuterniveau dan in het huis??? Het niveau daalt steeds verder af, beautycase verstoppen. Koffers de bosjes in gooien, nepbrieven verspreiden. en ga zo maar door. Sorry maar echt alles is kleuterniveau daar.
2 keer voor de gein? dit zou pas de eerste zijn die hij voor de gein aanvraagt dus dat kan nogquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als Bart voor de gein 24 uur gaat aanvragen.....dat mocht toch maar 2x?
Laten ze dan snel beginnen ik wil me bed in.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Inderdaad... Niet dat ik het niet leuk zou vinden, maar ik geloof er niet in.
(Maar als ze het wel doen blijf ik wachten op het moment dat natasia flipt)
Als ik in DGK zou zitten, zou ik haar om het kwartier wekken. Het secreet verdient het van geen kanten dat ze slaagtquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:05 schreef avonne het volgende:
Waarschijnlijk hangt hij met nu met z'n leuter in het doucheputje. Dat had hij eerder vandaag al een diep gesprek meequote:
nee 2 x in totaal maar volgens mij kan dat wel vakerquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:18 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
2 keer voor de gein? dit zou pas de eerste zijn die hij voor de gein aanvraagt dus dat kan nog
dat denk ik ook; maar de voorpret is vaak leuk genoeg . . . . ik hoor dus nu toch echt muziekquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:15 schreef Veulen het volgende:
Ach uiteindelijk gaan ze het toch niet echt doen. Anders hadden ze er nu wel mee moeten beginnen.
Ja ik twijifelde over het doucheputje maarre dat zal vast wel !!!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hangt hij met nu met z'n leuter in het doucheputje. Dat had hij eerder vandaag al een diep gesprek meeEn aangezien Amoebe hem alweer flink had op lopen geilen ....
Tuurlijk wel als je weet dat je moedwillig uit je slaap bent gehouden, zou niemand leuk vinden dat je daardoor opnieuw moet afrijdenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:17 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
er is toch ook niks om je druk om te maken als natasia zijnde. als ze t niet haalt doet ze t gewoon opnieuw. iemand die op z'n 18e moet afrijden en 7 kleuren schijt doet dat waarschijnlijk omdat ie 200+ euries moet neertellen voor de herkansing.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:21 schreef Black_king het volgende:
Precies Huub; Harder !
zo een beetje iedereen die voor t eerst achter zo een ding gaat staan, draait beter dan brianquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
Eric draait nu al een stuk beter dan Brian.
Boeie, alleen haar gallen is toch al leukquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:20 schreef gomi het volgende:
als natasia gewoon weer mag afrijden als ze zakt, snijden ze zichzelf in hun vingers met dat wakkerhouden.
dan duurt t immers langer voor een evt. volgende kan beginnen
Wickedquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:20 schreef Missy_1974 het volgende:
heb nog een leuk senario, de redactie veranderd unaniem stemmen in meerderheid donderdag
alsof ze wat beters te doen heeft. kan ze dr tenminste nog een paar keer uit voor wat extra lessen. ze moet toch blijven zitten tot ze dr nieuwe tetsers krijgtquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tuurlijk wel als je weet dat je moedwillig uit je slaap bent gehouden, zou niemand leuk vinden dat je daardoor opnieuw moet afrijden
dat klopt; ik had het ook niet gedaan. zelfs niet bij haar. maar kan hier toch om lachenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tuurlijk wel als je weet dat je moedwillig uit je slaap bent gehouden, zou niemand leuk vinden dat je daardoor opnieuw moet afrijden
Neem ik ook wel aan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:12 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom dan Kom danquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:22 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En nu maar wachten op natasia....
als je t geluid van de slaapkamerstreams vol open draait hoor je nog geen muziek dus ze zal het denk ik niet horen daar.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia komt straks echt wel boos met haar blubberbuik de gameroom in hoor![]()
Precies, bovendien dan had ze het maar moeten volhouden om niks te zeggen over wanneer ze moest afrijden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:22 schreef Black_king het volgende:
Sorry hoor, maar Natas verdient het gewoon gek te worden gemaakt. De frustratie moet er gewoon uit ....
Aan de stabilitiet van het dekbed te zien, slaapt ze.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maar dat betekent dat ze weer/ nog wakker isquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
wat is dat nou voor onzin. das juist reden om op andere manieren lawaai te gaan makenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:24 schreef Black_king het volgende:
op de TV stond "zachter?"
Ze maken zich steeds geliefder, die Redactie .....quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
Muziek moet zachter
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:23 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Neem ik ook wel aan.![]()
Off topic: Trouwens pronkjewail ben je van de golden raand?![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Denk dat ze instructie hebben gekregen om haar te laten inslapen![]()
ach, in dat geval zakt ze en kan ze hen niet aanwijzen als schuldigen omdat ze geen nachtrust heeft gehad dankzij henquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Denk dat ze instructie hebben gekregen om haar te laten slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |