Dat zou kunnen, maar vanmiddag concludeerde Huub al dat de brief door iemand in het huis is afgedrukt en dus niet van buiten of van de redactie kwam.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:34 schreef Gert het volgende:
Hoe heeft Huub dat door gekregen dan?
Heeft-ie dat van achter gehoord?![]()
![]()
Kan een heerlijke intrigante zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:34 schreef Ashrak het volgende:
En Sylvia is ook een toppertje om het spel lekker mee te spelen.
In zijn week vakantie gelezen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:34 schreef Gert het volgende:
![]()
Dat vonden ze bij de YES ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:34 schreef LoveProfusion het volgende:
YES! Ik vind Eric namelijk wel een aanwinst
Volgens mij wel want hij zei dat hij dat stuk een tijd geleden al eens had gelezen en moest nadenken of er wat anders was.quote:
Ik dacht dat jij meer een Quest en Psychologie lezer zou zijn.quote:
Dus..dan gaat Bart eruit want hij stapt op.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:35 schreef noa84 het volgende:
He, ben blij dat ze niet in dit 'snode plannetje' getrapt zijn![]()
Mja.. dat lijkt me wel een behoorlijk goede reden om dan wantrouwend te worden ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:37 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar vanmiddag concludeerde Huub al dat de brief door iemand in het huis is afgedrukt en dus niet van buiten of van de redactie kwam.
Lees JIJ die ?quote:
In het Telegraaf artikel wordt Huub niet genoemd in de brief van Brian wel. Dus dat is Huub opgevallen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:34 schreef Gert het volgende:
![]()
ga maar s terug naar COS 1. dan zie je meteen waarom ze zolang mogelijk wilt blijven. als ze terug moet naar dr uitkering kan ze alles wat ze nu krijgt (haren, kleding, sjmink, sporten e.d.) niet meer betalen en zal ze snel weer uitzien als op de eerste caps.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:36 schreef Alessia het volgende:
Als ik alles op moest noemen wat er aan Natasia veranderd moet worden om het nog enigzins toonbaar te maken...
Is daar uberhaupt nog iets van te maken????
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:38 schreef avonne het volgende:
Valt me van de BESH groep toch wat tegen wat ze aan snode plannen tot uitvoer hebben gebracht. Niks dus.
Ik had hoop, maar volgens mij beginnen er bij Amanda echte gevoelens voor Brian te ontwikkelen, voor zover mogelijk. Dat wordt dus ff niks.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Vol gas voor Amanda gaan, er zit niets anders op.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |