Nee man, gewoon doenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:10 schreef SirYoshi het volgende:
Heeft er misschien iemand verstand hoe ik dit zou moeten aanpakken? En of dit juridisch strafbaar is dan? Of is dit gewoon legaal?
ik denk dat je geld toe krijgt van UPCquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:10 schreef SirYoshi het volgende:
Heeft er misschien iemand verstand hoe ik dit zou moeten aanpakken? En of dit juridisch strafbaar is dan? Of is dit gewoon legaal?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:19 schreef tslh het volgende:
Natuurlijk kan dat niet zomaar. Er zijn bepaalde afmetingen verbonden zijn het pakket dat je mag sturen naar hun antwoordnummer. En een vrachtwagen met bagger is geen pakket.
Dus hoe komisch het ook klinkt: ik zou het niet doen als ik jou was (tenzij je je graag problemen op de hals haalt natuurlijk....) Denk aan kosten voor opruimen, etc. etc.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:19 schreef tslh het volgende:
Natuurlijk kan dat niet zomaar. Er zijn bepaalde afmetingen verbonden zijn het pakket dat je mag sturen naar hun antwoordnummer. En een vrachtwagen met bagger is geen pakket.
Dus hoe komisch het ook klinkt: ik zou het niet doen als ik jou was (tenzij je je graag problemen op de hals haalt natuurlijk....) Denk aan kosten voor opruimen, etc. etc.
Gewoon doen natuurlijk!
![]()
Dude, lees de openingspost van de hoofdthread eens, daar staat iets in de eerste quote.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:34 schreef SirYoshi het volgende:
Als dit dan niet kan dan heb ik een volgende suggestie...
Hoe vies en goor het ook is, hebben jullie hier zin om kratten? of pakketten met bagger in te pakken??
Als dit dan wel mogelijk is, bijvoorbeeld een ton etc.
Als deze vol gegooid worden met bagger, en dan alsnog opgestuurd worden.
Ik heb hier denk ik voor nodig:
1) Tonnen
2) Mensen die willen helpen met het vullen van tonnen met bagger
3) Een baggermachine (JA dat komt wel voor mekaar reken er maar op
4) Vervoer in auto's, lopen (Het is in de buurt van Maarssen)
5) Anders wanneer vervoer niet mogelijk is, natuurlijk mensen die het pakket naar het postkantoor willen brengen.
Dit klinkt goed, maar naar mijn mening ga ik hiermee niet te ver.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:24 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Oke, moge ondertussen duidelijk zijn dat sommige mensen té ver willen gaan met deze actie door gegevens van werknemers van upc op fok te zetten, drollen/nepwapen willen opsturen enz.
Natuurlijk is het leuk dat deze actie ontzettend veel media-aandacht krijgt, maar zorg wel dat het positief blijft voor fok! Ik zal dit ook in de OP van het volgende deeltje posten! Verder hoop ik wel dat de mensen die al mee gingen doen, nog steeds meedoen.
En mensen die nog niet mee doen maar dat wel willen, het kan en mag en moet nog steeds , als je maar rekening houd met wat hierboven staat
oke, oke, maar dit heeft dan niets meer te maken met hetgeen wat het oorspronkelijke idee was, waarvan ik ondertussen tot inifiatiefnemer ben uitgeroepen, omdat conflict zich heeft teruggetroken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:42 schreef SirYoshi het volgende:
[..]
Dit klinkt goed, maar naar mijn mening ga ik hiermee niet te ver.
Omdat UPC nog veel verder gaat met hun beleid.
Tevens is het niet negatief voor fok, aangezien het alleen een oproep betreft naar mijn mening.
En zodra iemand hieraan meedoet, heeft dit niets te maken met fok.
Alleen de vraag hierna staat op Fok.
Heb je dit account speciaal voor deze zieke actie aangemaakt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:02 schreef SirYoshi het volgende:
Al mensen die zich willen aanmelden?
kansloos...quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:10 schreef SirYoshi het volgende:
Dat zou je zo kunnen zeggen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |