quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:40 schreef Saekerhett het volgende:
http://arsenal-mania.com/forum/viewtopic.php?t=28870&postdays=0&postorder=asc&start=360
Zelfde principe als hier zeg maar, alleen zijn ze daar voor Arsenal. Op deze pagina scoort Mendez de 1-0
quote:The ghost of Landzaat strikes again...
Kijk eens!quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zijn die samenvattingen niet meer op Sport1 (of VI.nl) te kijken?
Scoorde Landzaat ook niet zo tegen Arsenal ofzo 2 weken terug oidquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom snap ik die niet, 'the goast of Landzaat strikes again'?
Wat is een goast?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom snap ik die niet, 'the goast of Landzaat strikes again'?
Tsja, dat is een beetje de eigen schuld van PSV, maargoed. De tactische discipline en de tactiek zelf was fantastisch, bij Arsenal Gallas en Lehmann de opbouw laten verzorgen is een duidelijk voorbeeld van 'verdedigen begint in de aanval', omdat het daar voor Arsenal misging kwam er weinig verrassing in het spel en werden de creatieve spelers amper berijkt. Daarvoor zeker hulde.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
We misten creativiteit (Affelay) en een aanspeelpunt voorin (Farfan) door blessures. Koné is een goede speler, maar kan ook niet alles alleen doen. De return zou (aanvallend) beter moeten kunnen gaan
Haha, prachtigquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook! Stond voor het Lempke! Met zijn allen werd er gezongen:
"Theo is de baas in Rotterdam!"
"Theo is de baas!"
"Theo is de baas!"
Zo'n heerlijk moment! Theo op de schouders genomen, verkleed als non ofzoWat een held is het toch ook
![]()
En dan te bedenken dat Vayrynen op de bank zat. Wat heeft hij verkeerd of Culina goed gedaan zodat Culina altijd de voorkeur krijgt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar met de bal werd gewoon te weinig gedaan. De overwinning had met gemak veel groter kunnen zijn, vooral Culina was - zoals hierboven al gezegd wordt - een storende factor. Gebrek aan spelinzicht denk ik.
Ik vind Vayrynen ook vele valen beter dan Culina. Toch blijf ik het een grote fout van psv vinden dat ze Aissatti verhuurt hebben. Die kunnen ze goed gebruiken, zeker met Afellay die zo vaak geblesseert is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Vayrynen op de bank zat. Wat heeft hij verkeerd of Culina goed gedaan zodat Culina altijd de voorkeur krijgt?
True.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind Vayrynen ook vele valen beter dan Culina. Toch blijf ik het een grote fout van psv vinden dat ze Aissatti verhuurt hebben. Die kunnen ze goed gebruiken, zeker met Afellay die zo vaak geblesseert is.
Bij een paar ballen over de zijlijn had hji het volgens mij wel bij het verkeerde eind. Maar ik zit op rij 43, dus ik kan het ook verkeerd hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:02 schreef Almere-Dude het volgende:
Het is misschien een beetje laat, maar ik vond de scheidsrechter echt heel erg goed fluiten.
Maar daar heeft de scheids z'n grensrechters voor. Kun je hem niet aanrekenen. Evenals dat Koné onterecht door mocht toen ie buitenspel stond.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij een paar ballen over de zijlijn had hji het volgens mij wel bij het verkeerde eind. Maar ik zit op rij 43, dus ik kan het ook verkeerd hebben![]()
Aswoensdag, half 5, zware griep. Geen excuus, wel een reden. Ik vond het al zo'n raar woord...quote:
totdat ze jullie speelstijl door krijgenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:07 schreef Helly het volgende:
[afbeelding]
En weer 100 miljoen fans erbij.
Houden Chinezen niet van tactisch sterke teams?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:28 schreef Flashwin het volgende:
[..]
totdat ze jullie speelstijl door krijgen
Volgens mij houden Chinezen vooral van mooi voetbal, zoals iedereen. In China speelt echter iedereen 3-5-2, met vooral veel lopers. Dus dit technisch wat fraaiere voetbal ligt ze wel denk ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:35 schreef AminBen het volgende:
[..]
Houden Chinezen niet van tactisch sterke teams?
en dan worden ze allemaal voor het technisch briljante positiespel van Ajax!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:28 schreef Flashwin het volgende:
[..]
totdat ze jullie speelstijl door krijgen
en meer dan de helft van de tijd dat briljante en technisch hoogstaande voetbal niet kunnen brengenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
en dan worden ze allemaal voor het technisch briljante positiespel van Ajax!
totdat ze doorhebben dat jullie niks winnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |