Nee, ik ook!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ben ik de enige trouwens die het melig vond dat er chelsea dagger werd gespeeld na eindsignaal?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:40 schreef Saekerhett het volgende:
http://arsenal-mania.com/forum/viewtopic.php?t=28870&postdays=0&postorder=asc&start=360
Zelfde principe als hier zeg maar, alleen zijn ze daar voor Arsenal. Op deze pagina scoort Mendez de 1-0
quote:Op Tue Feb 20, 2007 9:04 pm schreef Stuart het volgende:
Guys we will win, relax, i've just started drinking out of my Arsenal mug. It never fails. Honestly.
Ik heb em ook een hele tijd op straat zien staan, werd inderdaad een paar keer toegezongen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:25 schreef rubbereend het volgende:
ik zag Theo Lucius trouwens uit de kroeg vluchten waar ik stondwaarop eideren hem begon toe te zingen
Over Koeman.quote:It's not just this result. We couldnt beat Ajax in 2003 when Koeman was their manager as well. I think we can say he owns Wenger in this department. Also, last season he out witted arguably the best tactican in the EPL in Rafa Benitez in terms of tactics, when Benfica beat Liverpool. And he was close to out witting Frank Rijkard as well.
Would anyone be disapointed if he was our next manager? I wouldnt.
Alex The Godzilla Slayerquote:LOL da costa was just okay but alex did look like a very mobile defender for a guy of his size. and he's pretty good at man-marking too.
the tank buster?
he's more like the godzilla slayer if you ask me.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Nog even gefeliciteerd met jullie overwinning gister!
Hou de Nederlandse eer hoog he!
goed artikelquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:07 schreef Helly het volgende:
[afbeelding]
En weer 100 miljoen fans erbij.
Ik ook! Stond voor het Lempke! Met zijn allen werd er gezongen:quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:25 schreef rubbereend het volgende:
ik zag Theo Lucius trouwens uit de kroeg vluchten waar ik stondwaarop eideren hem begon toe te zingen
We misten creativiteit (Affelay) en een aanspeelpunt voorin (Farfan) door blessures. Koné is een goede speler, maar kan ook niet alles alleen doen. De return zou (aanvallend) beter moeten kunnen gaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vond PSV trouwens wel heel erg weinig diepgang hebben. Vooral Culina had er een handje van alles breed en terug te passen ipv op een naar voren lopende man. Het was wel duidelijk dat het strijdplan van PSV werd veranderd na de lichte blessure van Cocu, ik had het idee dat Mendez zijn rol overnam, maar dit door een gebrek aan ervaring toch wat minder invulde. maargoed, de wedstrijd was saai, de uitslag super!
Ik vond het nogal meevallen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
We misten creativiteit (Affelay) en een aanspeelpunt voorin (Farfan) door blessures. Koné is een goede speler, maar kan ook niet alles alleen doen. De return zou (aanvallend) beter moeten kunnen gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |