Oke, dacht ik, misschien houdt Jogy wel gewoon niet van wokkels. Dit is tenslotte ook niet mijn favoriete chips. Dus vol vertrouwen opende ik nog 2 topics: Pringles met Komkommersalade en Nibbits Met Jam . Helaas werden deze ook zomaar gesloten, zonder enige duidelijke reden! Dit veroorzaakte een klein beetje woede, doordat ik erg dol ben op pringles. Fok! sloot deze topics gewoon uit haat voor lekkere chips! Chips-eters worden gediscrimineerd, en daarvoor moet de hele directie omgegooid worden!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:40 schreef Houzer het volgende:
Zijn je chips op?
maar niet genoeg voor een bannertquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Je hebt in iedergeval wel je best gedaan op de OP
Nee, wel met een zak chips in de hand!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:48 schreef Houzer het volgende:
Ga je ook vaak stappen met gymschoenen aan?
Kom je zeker weer niet binnen omdat je anders de hele tent onder zou kruimelen met chips enzo.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:49 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nee, wel met een zak chips in de hand!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:18 schreef remlof het volgende:
Simpel, mensen die Wokkels met Penotti, Pringles met Komkommersalade of Nibbits Met Jam lekker vinden moeten dood.Pffte! Jullie willen de waarheid gewoon verborgen houden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
En dat terwijl 90% alleen maar het plaatje bekijkt en dan "BUUUUUUGGGLLEESSS" post.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Je hebt in iedergeval wel je best gedaan op de OP
Ik zie anders niemand "BUUUUUUGGGLLEESSS" posten!quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:30 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
En dat terwijl 90% alleen maar het plaatje bekijkt en dan "BUUUUUUGGGLLEESSS" post.
omdat iedereen nu zit te fappen bij de gedachte van een kom vol met het oranje goudquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:35 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik zie anders niemand "BUUUUUUGGGLLEESSS" posten!![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
omdat iedereen nu zit te fappen bij de gedachte van een kom vol met het oranje goud![]()
Ow, als je wilt kan ik daar ook nog wel een topic over openen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Dol op kroepoek met satésaus. Dus nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:58 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ow, als je wilt kan ik daar ook nog wel een topic over openen.helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rond deze tijd nog een nuchtere remlof?quote:
hey weet je wel hoe vroeg het is?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
rond deze tijd nog een nuchtere remlof?![]()
bij jou begint de avond pas op de dagwisseling?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:20 schreef remlof het volgende:
[..]
hey weet je wel hoe vroeg het is?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
bij jou begint de avond pas op de dagwisseling?![]()
Bier wordt duurder
het einde is nabij heren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |