abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46505708
quote:
Grootheidswaanzin Jackson kost vrouw leven
door onze redactie
EPA
Foto: EPA
AMSTERDAM - Michael jackson heeft tijdens zijn verblijf in een ziekenhuis maar liefst twee bedden opgeëist, waardoor een oude en doodzieke vrouw op stel en sprong haar bed moest afstaan. Nog diezelfde nacht is Manuela Gomez Ruiz overleden. Haar familie dient nu klacht in tegen de King of Pop.

De acht kinderen van Manuela Gomez Ruiz waren woedend toen ze te horen kregen dat hun doodzieke moeder plots van bed moest veranderen, nadat Jackson met buikpijn opgenomen werd in het ziekenhuis tijdens zijn proces over kindermisbruik. Ze vinden dat hun moeder is behandeld als 'vracht' die bruut uit haar bed werd verwijderd.

Het personeel stond de eis van de Amerikaanse popster toe en verhuisde de vrouw naar een andere kamer. Manuela Gomez Ruiz overleed later die nacht.

De familieleden dienen nu een klacht in tegen Michael en het 'celebrity-geobsedeerde' personeel. Ze beschuldigen de zanger en het ziekenhuis van onder meer nalatigheid, oudermishandeling, samenzwering en het veroorzaken van emotionele stress.
Okee, beetje een sensatie-kop, maar wat wil je ook, het is de Telegraaf!
Maar toch, niet heel netjes van Michael en ik denk zeker dat het niet erg bevorderlijk voor de gezondheid voor die vrouw is geweest om zo plots van bed te moeten worden verhuisd.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:41:06 #2
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_46505760
Goudzoekers. Alsof die vrouw op het allerlaatste bed in het ziekenhuis lag...
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  Redactie Frontpage dinsdag 20 februari 2007 @ 21:41:35 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46505781
Pffffffffff onzin
pi_46505848
Beetje magere titel hoor, wat is er mis met het woord 'moord'?
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 februari 2007 @ 21:44:22 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_46505890
Hier het bed :

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46505967
Lijkt mij dat hij gewoon een bed in het algemeen heeft opgeist en niet specifiek het bed van die doodzieke vrouw. De schuld van het ziekenhuis dus.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:48:19 #7
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_46506072
Slechte kop trouwens.

Ik zei nog zo, pas op voor mijn grootheidswaanzin

We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_46506893
En wat heeft de dood van die vrouw nu met Michael te maken?

In een ziekenhuis is het personeel verantwoordelijk voor de indeling. Als die klakson 2 bedden opeist heeft het personeel zonder meer de mogelijkheid om te zeggen "je kunt er 1 krijgen anders ga je maar ergens anders heen!"...

Naar mijn mening zal eerst vastgesteld moeten worden of het vervoer van die vrouw uberhaupt iets met haar dood te maken heeft. Zo ja dan mag het personeel wat voor dat vervoer gezorgd heeft opgesloten worden voor dood door schuld.
pi_46507178
Boeiend, ze was oud en doodziek staat er. Maar goed, misschien valt er nog wat te plukken van MJ
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:10:17 #10
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46507236
nou en, ik zal d'r niet missen.

zielige pers verzinsels dit.
pi_46507258
dat mens is gewoon expres doodgegaan om MJ te zieken
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:12:02 #12
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46507334
hebben we onze standaard anti-jackson poster ook weer ^^
pi_46508561
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:40 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Okee, beetje een sensatie-kop, maar wat wil je ook, het is de Telegraaf!
Maar toch, niet heel netjes van Michael en ik denk zeker dat het niet erg bevorderlijk voor de gezondheid voor die vrouw is geweest om zo plots van bed te moeten worden verhuisd.
waarom niet netjes, hij mag eisen wat-ie wil, al wil ie iedereen het ziekenhuis uit, zodat hij er in zijn eentje ligt met 3 apen, 5 kamelen en de plaatselijke kleuterklas onder 1 groot Peter Pan dekbed omgeven door verpleegsters verkleed als Tinkerbell.

die eisen inwilligen, daar zit het probleem lijkt mij.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46509288
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:33 schreef milagro het volgende:

[..]

waarom niet netjes, hij mag eisen wat-ie wil, al wil ie iedereen het ziekenhuis uit, zodat hij er in zijn eentje ligt met 3 apen, 5 kamelen en de plaatselijke kleuterklas onder 1 groot Peter Pan dekbed omgeven door verpleegsters verkleed als Tinkerbell.

Precies. Laten ze het ziekenhuis aan klagen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_46509473
Sorry dat ik het zeg hoor maar wat heeft Michael hiermee te maken? Iemand kan eisen tot 'ie een ons weegt maar iemand geeft toch akkoord hiervoor. Michael heeft dat bed toch niet onder iemands kont vandaan getrokken?

Wat een onzin weer, zucht.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:17:26 #16
242 Pinball
Electric Monk
pi_46510707
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:49 schreef MJboard het volgende:.
Michael heeft dat bed toch niet onder iemands kont vandaan getrokken?
De verpleegsters ook niet denk ik.
Ik geloof echt dat de bedden daar wel wieltjes hebben.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:59:25 #17
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_46541126
quote:
Familie overleden vrouw klaagt Michael Jackson aan.

De familie van een twee jaar geleden overleden vrouw heeft een aanklacht ingediend tegen Michael Jackson. Dat meldden diverse Amerikaanse media woensdag. De 73-jarige Manuela Gomez Ruiz zou zijn gestorven nadat ze plaats had moeten maken voor de popster.

De vrouw lag na een hartaanval in het Marian Medical Center in de Amerikaanse plaats Santa Maria. Ze moest plotseling naar een andere kamer verhuizen, zodat Jackson in de ruimte terecht kon. Kort daarop kreeg de vrouw opnieuw een hartaanval, waarna ze overleed. Het ziekenhuis zegt dat de patiënte goede zorg heeft gekregen en dat de familie met de aanklacht publiciteit wil genereren.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_46541223
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:33 schreef milagro het volgende:

pi_46542482
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:10 schreef milagro het volgende:
dat mens is gewoon expres doodgegaan om MJ te zieken
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2007 @ 22:38:56 #20
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46543662
En ze hadden niet nog een extra bed ofzo?
pi_46548293
Michael doet gewoon wat aan de vergrijzing. Die ouwe graftak ging toch al dood. Bovendien is het een Hispanic, dat zijn sowieso allemaal ratten
pi_46562270
Dat personeels spoort ook van geen kant, hè. Tjonge jonge, een verlopen 'ster' eist een bed en je holt en vliegt om dat te regelen. Hij had notabene een bed! Wilde ie een extra hebben om een kind op neer te leggen om samen met 'm te slapen ofzo?
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')