Ohquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:15 schreef DiviFilius het volgende:
Het ging er meer om dat ze hulp had gehad van andere mensen. Dat heeft ze ook zelf toegegeven in een vd posts, en het vermoeden was dat ze die hulp bij meerdere antwoorden had gehad...
Wie zegt dat ik het legaal heb.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:13 schreef erkel het volgende:
[..]
Draait dat nog steeds?? Dragon Ball ZHeb het ook een tijdje gevolgd tot Bu (dat roze baby-geval) ongeveer.
Vanaf daar wordt het alleen maar saaier en elle lang uitgerekt net als de frieza sagequote:Op woensdag 21 februari 2007 00:13 schreef erkel het volgende:
[..]
Draait dat nog steeds?? Dragon Ball ZHeb het ook een tijdje gevolgd tot Bu (dat roze baby-geval) ongeveer.
Ben op het hoogtepunt gestopt met kijken dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vanaf daar wordt het alleen maar saaier en elle lang uitgerekt net als de frieza sage
Maar het gevecht met Frieza was nog enigszins de moeite waard omdat ik echt 10 afleveringen zo zat: wow hij is Super Saiyanquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vanaf daar wordt het alleen maar saaier en elle lang uitgerekt net als de frieza sage
Ik vond het veel te lang duren dat hele frieza gevechtquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar het gevecht met Frieza was nog enigszins de moeite waard omdat ik echt 10 afleveringen zo zat: wow hij is Super Saiyan![]()
Owjah dat gevecht met Frieza heb ik ook nog gezien, dat er een planeet uit elkaar spatte. Was dat de aarde of een andere?quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar het gevecht met Frieza was nog enigszins de moeite waard omdat ik echt 10 afleveringen zo zat: wow hij is Super Saiyan![]()
wickedangel +1 (bonuspunt)quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Allen Ginsberg?
Dat was nemekquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:22 schreef erkel het volgende:
[..]
Owjah dat gevecht met Frieza heb ik ook nog gezien, dat er een planeet uit elkaar spatte. Was dat de aarde of een andere?
Warm, maar wat toonde de theorie van Einstein aan over de snelheid van het licht?quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:20 schreef erkel het volgende:
Snelheid van het licht?
Ik heb ook een foto zonder baard, dan herken je hem erg moeilijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb Ginsberg nog nooit met een das gezien, hij zag er meestal uit als een zwerver
DiviFilius +1quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:25 schreef DiviFilius het volgende:
dat dat vaststond ( een absoluut getal was ) ?
wordt de tussenstand niet bijgehouden door een Alwetende quizzzzzmaster?quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Doe je zo ook een tussenstand, Carolyn, als de andere vraag is beantwoord?
Nee, gewoon lijstje knippen/plakken wat op vorige pagina staat en mutaties doorvoeren. Simpel klusje, wat het tellen van zo'n topic ook simpel maakt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:31 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
wordt de tussenstand niet bijgehouden door een Alwetende quizzzzzmaster?
[zeikmodus]gokvraag?[/zeikmodus]quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:33 schreef DiviFilius het volgende:
In welk jaar reed in Nederland de eerste trein ?
haha, ik heb dat nog moeten leren op de middelbare school, dus dacht dat iemand dat wel wistquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:34 schreef erkel het volgende:
[..]
[zeikmodus]gokvraag?[/zeikmodus]
1903?
Oh, dan gok ik 1861quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:36 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
haha, ik heb dat nog moeten leren op de middelbare school, dus dacht dat iemand dat wel wist![]()
overigens zitten de laaste 2 reacties er het dichtste bij
preciesquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Stom eigenlijk dze vraag is waarschijnlijk in totaal al 5x langsgeweest ofoz en nog weet niemand het meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |