Dit kloptquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Den Bosch
Bergen op Zoom
Eindhoven
Tilburg
Breda
Liften op Breda is handig.
Die wist ik toch niet. Maar tochquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:58 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dit kloptHelaas B.ertha
Legolas+1
Eensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:58 schreef erkel het volgende:
PSVgoed resultaat geen psv-supporter trouwens
Ik ook, al kon ik geen smalend lachje onderdrukken toen Ajax er hard eraf ging tegen Bremenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
EensIn Europees verband ben ik voor alle Nederlandse clubs
![]()
Eoin Colfer is de schrijver van Artemis Fowl, ja, klopt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:12 schreef B.ertha het volgende:
Coffer?
Jaja, ik denk in hapjes, dan krijg je datquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:16 schreef PhysicsRules het volgende:
Woei, B.ertha doet 2 soempies in 10 posts.
Carolyne +1quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:44 schreef Carolyne1575 het volgende:
Orson Scott Card/Eoin Colfer
Hey een mede-fan! zie avatarquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik was even weg, ja.
DBZ kijken.
Nee idd. Maar er was wat wantrouwen tov jouw antwoorden. Was er zelf niet bij eerder, ik geef alleen door wat onderaan de ranglijst staat over jouw.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:06 schreef Carolyne1575 het volgende:
opzoeken mag toch niet?
Joh.quote:
onderwegquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee idd. Maar er was wat wantrouwen tov jouw antwoorden. Was er zelf niet bij eerder, ik geef alleen door wat onderaan de ranglijst staat over jouw.
Maar dan zal ik je punten verwerken in de ranglijst als er geen sprake is van opzoeken.![]()
Doe je een nieuwe vraag?
Oh dan ben je bijna bij het mooiste moment van heel de seriequote:Op woensdag 21 februari 2007 00:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Joh.Cell leeft net weer hiero nadat Goku weggeteleport is.
Draait dat nog steeds?? Dragon Ball Zquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Joh.Cell leeft net weer hiero nadat Goku weggeteleport is.
Okidoquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:12 schreef ScottTracy het volgende:
Trouwens ik vertrouw Carolyne wel, ook al had ze laatst een paar vragen achter elkaar goed. Waren echt moeilijk opzoekbare vragen, veel plaatjes van mensen enzo.
Het ging er meer om dat ze hulp had gehad van andere mensen. Dat heeft ze ook zelf toegegeven in een vd posts, en het vermoeden was dat ze die hulp bij meerdere antwoorden had gehad...quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:12 schreef ScottTracy het volgende:
Trouwens ik vertrouw Carolyne wel, ook al had ze laatst een paar vragen achter elkaar goed. Waren echt moeilijk opzoekbare vragen, veel plaatjes van mensen enzo.
Oke dus je hebt niet gegooled want deze post zaaide wat verwarringquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:06 schreef Carolyne1575 het volgende:
opzoeken mag toch niet?
Mijn excuses Carolyne1575quote:Op dinsdag 20 februari 2007 06:37 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
soms is een kamer vol mannen handig, zelf drink ik geen alcohol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |