"Zoekt en gij zult vinden!"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:58 schreef Q. het volgende:
Niet alleen zoeken maar ook vinden!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is daar de jaarlijkse hamsterconventie?
Kijk.. dat zou ik niet te vaak tegen vrouwen zeggen mcD.. dat spreekt nou niet echt in je voordeel...quote:
Vandaar de dubbelepuntzevenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kijk.. dat zou ik niet te vaak tegen vrouwen zeggen mcD.. dat spreekt nou niet echt in je voordeel...
Wel gvd, nu haal je dit topic al twee keer van 'centraal' af terwijl ik em centraal probeer te zetten J...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kijk.. dat zou ik niet te vaak tegen vrouwen zeggen mcD.. dat spreekt nou niet echt in je voordeel...
Warme chocomel met slagroom mag ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
frietuur![]()
![]()
bier![]()
(medische redenen)
Hij stond al centraal toen ik hier kwam.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel gvd, nu haal je dit topic al twee keer van 'centraal' af terwijl ik em centraal probeer te zetten J...
In het vervolg doe je het zelf meer
Mwach, rap van tong?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Euhm... ik probeerde em ook centraal te zetten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel gvd, nu haal je dit topic al twee keer van 'centraal' af terwijl ik em centraal probeer te zetten J...
In het vervolg doe je het zelf maar
quote:
Blijf dat volhouden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
In dit geval was het rap met de vingers.
Misschien moet BeF toch maar naar FC dan, zijn we iig van dat probleem afquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm... ik probeerde em ook centraal te zetten..
Beschuldig mij maar niet meteen Remlof.. ik weet dat je me haat -wat overigens wederzijds is- maar ik heb het niet altijd gedaan.quote:
Tegen dat krulhoofd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef Dagonet het volgende:
Tegen wie heb je het nu?
Jamaar dan kan mcD niet meeposten!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moet BeF toch maar naar FC dan, zijn we iig van dat probleem af
Dan moeten er nog een paar blauw maar Q en McD op SEX was niet echt een optie.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moet BeF toch maar naar FC dan, zijn we iig van dat probleem af
tegen alles wat blauw isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef Dagonet het volgende:
Tegen wie heb je het nu?
sorryquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Beschuldig mij maar niet meteen Remlof.. ik weet dat je me haat -wat overigens wederzijds is- maar ik heb het niet altijd gedaan.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan moeten er nog een paar blauw maar Q en McD op SEX was niet echt een optie.
Wat is dat toch met ONZ en KLB modjes, het is net Termie vs Inso.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Beschuldig mij maar niet meteen Remlof.. ik weet dat je me haat -wat overigens wederzijds is- maar ik heb het niet altijd gedaan.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jamaar dan kan mcD niet meeposten!
Is er geen forum waar geen moderatie nodig is? F&F ofzo?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan moeten er nog een paar blauw maar Q en McD op SEX was niet echt een optie.
Nee hoor.. Remmie en ik houden van elkaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat is dat toch met ONZ en KLB modjes, het is net Termie vs Inso.
En Dirkh tegen Dirkh
Ik had het dan weer niet tegen jou maar tegen je toekomstige vrouw.quote:
Onafhankelijke mods zijn altijd goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:05 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
Wegens 'gebrek aan binding' met het onderwerp/subforum?
Broeders met Slar.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:06 schreef Q. het volgende:
Ik voel me zo wel erg zwart.
Hey verrek, je bent niet bruin meer..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:06 schreef Q. het volgende:
Ik voel me zo wel erg zwart.
Hey!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Broeders met Slar.
Kunnen jullie niet samen op KLB ooit weer?
Of PUB ofzoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Is er geen forum waar geen moderatie nodig is? F&F ofzo?
Nog maar een half jaar niet meer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey verrek, je bent niet bruin meer..
Ja... toen verloor ik m'n extra tagje ook...quote:
Huuu, zon, eng!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:10 schreef mcDavid het volgende:
Gebrek aan zon he!
Wat een verbetering.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:11 schreef Janetje het volgende:
Guys, ik ga misschien verhuizen naar Tilburg.
Wat moet je dáár nou weerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:11 schreef Janetje het volgende:
Mwah..quote:
Studieren!quote:
Da's al een stuk dichter bij de bewoonde wereld!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:11 schreef Janetje het volgende:
Aan de UVT, communicatie..quote:
Ja he?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's al een stuk dichter bij de bewoonde wereld!
[insert vrouwonvriendelijk grapje]quote:
Verhuizen naar Carnaval Country. Why!?quote:Ja he?![]()
Wat doe ik?!
Jajajaja... communicatie, vrouwen, kunnen daar wel een lesje in gebruiken blabalblaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[insert vrouwonvriendelijk grapje]
Daar hebben ze de opleiding die ik wil. 8)quote:Verhuizen naar Carnaval Country. Why!?
Very.. very true...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:25 schreef mcDavid het volgende:
Hoewel UVT ook wel een leuke naam voor een school is.
Visioenen doemen op van drugs, psychedelische griekse trancehippies en gokkende paddoslikkers.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:25 schreef mcDavid het volgende:
Hoewel UVT ook wel een leuke naam voor een school is.
Mwah, dat lijkt me wel wat.. gezellig.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Visioenen doemen op van drugs, psychedelische griekse trancehippies en gokkende paddoslikkers.
Op andere plekken ook welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar hebben ze de opleiding die ik wil. 8)
Nee hoor.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:36 schreef Dagonet het volgende:
Babbelen jullie nog even voort over Janetje, plekjes en educatie.
Ik ga een bed opzoeken.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:36 schreef Dagonet het volgende:
Ik ga een bed opzoeken.
Pfrt.. watjes..quote:
Niet meer drinken... om kwart voor 10 naar bed... Waar ben je in hemelsnaam mee bezig Dago?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:36 schreef Dagonet het volgende:
Ik ga een bed opzoeken.
Nee precies mcD. Nooit neuken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:44 schreef Q. het volgende:
Dat doen vrouwen nou met je, McD. NIet aan beginnen dus.
Wanneer?quote:
Je word wel klaargestoomt voor al het onheil op aarde.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
-knip-![]()
Heel motiverende onderwerplijst..
True.. true..quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Je word wel klaargestoomt voor al het onheil op aarde.
Tofifee...quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:18 schreef cerror het volgende:
Ik ben nu een nummer aan het maken.
Dans nummer pur sang.
Volgens mij word hij chiptune disco.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tofifee...
Sturen als 'ie af is.![]()
Tofifee..quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens mij word hij chiptune disco.
Hij wordt echt tof.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tofifee..
Niet sturen als 'ie af is.![]()
Whehehe.. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij wordt echt tof.
En dat zeg ik niet vaak.
Fucking aandoenlijk melodietje.
Oh damn die is flauw..quote:
Maar ik moest wel heel hard lachen erom.quote:
quote:
Scherp!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:00 schreef JDude het volgende:
Ben jij dat daar middenboven op die collage mcD?
gifdump.comquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Weet jij ook nog die animated gifs te vinden?
Ook dat ben ik.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
lijkt me niet bepaald comfortabel!
Ik ook, zo goed als.quote:
Ook feli!quote:
Van 't zelfde mên!quote:
Subtiele edit!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:29 schreef Mokster het volgende:
Goh. Wat een positiviteit.
Nu nog wat warmte graag.
Ik zit hier met kippenvel, terwijl de verwarming op 21 staat.
Zeg dat het niet waar is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:32 schreef cerror het volgende:
mogelijk nieuwe vriendin
Helaas, morgen zie ik d'r weer.quote:
Je image, wat doe je.quote:
Angry brotha needs some lovin' too mêm!quote:
Maar zometeen word je helemaal soft en kusjekroel enzo.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Angry brotha needs some lovin' too mêm!
Dat word ik niet! Athans niet vaak.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar zometeen word je helemaal soft en kusjekroel enzo..
HA! Kijk maar uit! Wij vrouwen zijn gehaaid! Zie wat er met Dago is gebeurd!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat word ik niet! Athans niet vaak.
Ik zal mij verzetten zo goed als ik kan (lees durf) en met die icons, die van mij zijn toch al schattig.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
HA! Kijk maar uit! Wij vrouwen zijn gehaaid! Zie wat er met Dago is gebeurd!
Hij zuipt niet meer, ligt vóór elf uur in bed en heeft een schattige pinguin als icon!
Eenzelfde lot is jou beschoren! Ren, nu het nog kan!!!!
Klopt, maar wel met een zekere stoerfactor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zal mij verzetten zo goed als ik kan (lees durf) en met die icons, die van mij zijn toch al schattig.
Mannelijke konijnen hebben ook wel ballen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, maar wel met een zekere stoerfactor.
Stel je niet zo aan!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:49 schreef Dagonet het volgende:
AAAAAACHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!
*snif snotter snif
Hartgrondig lopen vloeken over hoe je nu thuis moet komen en dan opeens, met veel bekijks, stoppen, lachen en zeggen "oh ja, 5 minuutjes lopen".quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:04 schreef Q. het volgende:
Ah, Utrecht Centraal ligt weer eens plat. Ik heb dan altijd zin om er naar toe te lopen en alle gestrande mensen uit te lachen..
"oh jawel hoor, ik woon hier om de hoek".quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:14 schreef Q. het volgende:
Nou, tijdens De Storm kocht ik bij de AH To Go op CS een magnetronmaaltijd en de gast die het afrekende achter de kassa vroeg "en waar gaat u dat nuttigen? u kan vast niet meer thuis komen". Toen werd ik ook wel even vrolijk.
Hier ook, check.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:18 schreef Q. het volgende:
Q. Bier. BeF. Tof.
Als ik iets wil hebben wat antwoord met gepiep neem ik wel een minderjarig Fillipijntje als huisdier.quote:
Ohja, dat waren cavia's.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:02 schreef mcDavid het volgende:
Hoe kom je erbij dat hamsters geluid kunnen maken?
Gerammel van het radje uitgezonderd. En als je ze héél hard knijpt gaan ze volgens mij ook piepen...
Een Phillipijns meisje van 12?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Precies. Dus bij gebrek aan beter...
Een meisje uit Meppel van 20.quote:
Damn, ik heb (nog) geen geld.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:27 schreef mcDavid het volgende:
http://www.priveindex.nl/hoeren/hoeren-meppel.html
Neh zo heel af en toe eventjes..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:04 schreef pc-fr34k het volgende:
BeF is echt dood he?
Ook gehad vanavond ja.quote:
Leugens!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:04 schreef pc-fr34k het volgende:
BeF is echt dood he?
De 2 soorten bier waar ik van hou. Grolsch.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:16 schreef Q. het volgende:
Ik heb wel bier. HJ. En Grolsch. Met nieuwe fles.
Ik ga straks een leven hebben. Even wachten op een maat, dan indrinken en dan op de fiets stappen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neh zo heel af en toe eventjes..
Wanneer iedereen even een leven heeft.
Maar ik ben weer terug, nu kan het feest beginnen.
Ja ik gruwel ook al bij het idéé...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:16 schreef Q. het volgende:
Ik heb geen leven, never. Gelukkig niet. Het idee alleen al.
Húúúúú... ja het schijnt..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:30 schreef Q. het volgende:
Verstandig. Levens zijn stom. Dan moet je naarbuiten
enzo. En niet alleen om bier te halen. Serieus!
Duizenden, nee wat zeg ik, miljarden mensen schijnen het te doen..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:41 schreef Q. het volgende:
Ik geloof er niets van. Waarom zou ik? Heeft iemand een bewijs dat het zo is?
Nou, dat lijkt me duidelijk, het is één grote hoax.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar ik heb er nooit bewijs van gezien.
Juist.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me duidelijk, het is één grote hoax.
Jup.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:58 schreef Q. het volgende:
Nu we daar over uit zijn kunnen we ons richten op de dingen die er echt toe doen: bier!
Ik vind jou ook een goed ding.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:08 schreef Q. het volgende:
Zo ben ik. En alcoholist. Maar dat is een goed ding. Vind ik.
Goed klote kan ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:08 schreef Q. het volgende:
Gelukkig is goed relatief.
Das wat dubbelop.. goed gek daarentegen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:16 schreef Q. het volgende:
"Goed tof" klinkt stom.
Jahaa.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:53 schreef Q. het volgende:
Dus.
Hoi Q, ik zit film te kijken maar het gaat verder, afgezien van de overdosis fictie, heel aangenaam.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:57 schreef Q. het volgende:
Hoi Janetje. Hoe gaat het met jou?
Je word toch niet zo'n vrouwtje met 20 katten en een winkelwagen vol lege vieux-flessen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:03 schreef Mokster het volgende:
Ik evenmin.
Wel twee poezen.
Die ik overigens graag zou willen inruilen voor een kater.
Nee. Meer zo'n vrouwtje met twee poezen en een boodschappentas vol lege wijnflessen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:11 schreef cerror het volgende:
Je word toch niet zo'n vrouwtje met 20 katten en een winkelwagen vol lege vieux-flessen?
Omgquote:
Welk mooi weer?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:56 schreef Q. het volgende:
Waarom zit ik met zulk mooi weer binnen?
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:11 schreef Slarioux het volgende:
Het is heul saai op mn werk.
In Nederland. Helaasch...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:18 schreef Q. het volgende:
Regen? In welk land zit je?
Ik zit hier vanaf 10 uur... AL VIER KLANTEN!!!einsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:19 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Bij mij ook.
Maar gelukkig heb ik weekend!!
Ik probeer weer in de "Nederland de beste!"-mood komen. Het wil echter nog niet zo lukken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:29 schreef Q. het volgende:
Wat nou helaas? Dit is het mooiste land van de hele Benelux hoor. Na Luxemburg natuurlijk.
Ah dat is echt kut, heb ik ook wel eens last van.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zit hier vanaf 10 uur... AL VIER KLANTEN!!!eins
Inmiddels al 5 of 6. Ik ben de tel kwijtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ah dat is echt kut, heb ik ook wel eens last van.
Heb eens over 1 hele dag 1 klant gehad.
Nee.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:34 schreef Janetje het volgende:
Ik zit aan de wijn, ga zo mijn haar verven en ben mijn huiswerk aan het uitstellen.
Ben ik nu een slecht mens?
Echt?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee.
Je bent gewoon... een mens.
Ja he?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:36 schreef Mokster het volgende:
En die wijn is een uitstekend idee trouwens...
Ja. Echt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Ja he?
Wil je er ook eentje? Heel aangename zoete witte wijn.
Dat moet je zónder pi doen sukkelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:38 schreef Snakey het volgende:
fipo
Hey, tof, een slang in BeF.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:38 schreef Snakey het volgende:
fipo
JONGENS, STOP MAAR MET ZOEKEN!!!!!!! JAHAA, STOP MAAR.quote:
Zat zeker onder het grasquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
JONGENS, STOP MAAR MET ZOEKEN!!!!!!! JAHAA, STOP MAAR.
Ik heb het addertje gevonden.
Ahuhquote:
quote:
Hij zat in een luchtdichte plastic zak..quote:
Beter dan dat je allergies bent voor poffertjes, want dan zou je nooit poffertjes kunnen eten !!!!!quote:
Nou dat zou wat zijn, ha ha ha.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Beter dan dat je allergies bent voor poffertjes, want dan zou je nooit poffertjes kunnen eten !!!!!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:48 schreef Slangemans het volgende:
[..]
Nou dat zou wat zijn, ha ha ha.
Ik probeer net van mijn buikje af te komen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:49 schreef Janetje het volgende:
*Poffertjes maakt voor m'n beste slangetje.
*Voert poffertjes.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:51 schreef Slangemans het volgende:
[..]
Ik probeer net van mijn buikje af te komen.![]()
Maar poffertjes gaan er altijd in![]()
Mondje open!quote:
Wel kauwen he!quote:
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:53 schreef Slangemans het volgende:
[..]
Heb je ook stroop en poedersuiker?![]()
*burpquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wel kauwen he!
[..]
Natuurlijk.
*Beetje suiker en stroop op poffertje doet.
Schuif je ook aan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:00 schreef Q. het volgende:
Het is me wat.
burpquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef Janetje het volgende:
* Dribbel over schouder legt en op z'n rugje klopt.
En ik heb er maar drie open staan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:57 schreef Dribbel_ het volgende:
et wil je nog niet echt lukken he met die browsers
Kloonkont.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
En ik heb er maar drie open staan.![]()
Poffertjes ja.quote:
JA HEEL TOF.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:40 schreef Q. het volgende:
TOF.
En heb je tieten?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:30 schreef vogelkooi het volgende:
Heb net 3 frikandelen op en 2 kroketen
![]()
Godver je zou je bek houwe!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:17 schreef Dribbel_ het volgende:
JIJ BENT GERWIN !
Nee dat nog niet, maar dat gaat jullie niks aan, heb een prive levenquote:
RED ME!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:11 schreef Q. het volgende:
Ik zo van je Moks wat doe je ?
JA DAT KLOPT.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:17 schreef Dribbel_ het volgende:
JIJ BENT Q !
quote:Op zondag 25 februari 2007 11:45 schreef Mokster het volgende:
Ik luister een ABBA-cd en ik maak mijn huis schoon.
Lanparty?quote:
Nee mên. Ik was in kroegen bier aan het drinken met dames en snoeipuike metal.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nou je had een leuk weekend gehad dus ik dacht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |