Het is geen B'88 dat waren hele andere bussen.quote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef apestaartje het volgende:
B88 is ook nog mogelijk. Volgens is het type Arriva-bus op de foto (ik zit er vaak in) nog ouder dan de Alliance. Ze hebben in ieder geval bijna allemaal met grijze stof beklede stoelen, van het ouderwetse kan-je-lekker-in-wegzakken-type, met rode handvaten. Een nogal standaard interieur in bussen van eind jaren 80/begin jaren 90.
nummerloze bus :/ nergens een nummer.. durfden ze vast niet aan....quote:Op maandag 23 april 2007 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
vertel
Dat kan ik bijna niet geloven, omdat ik een keer in een wadsloper gezeten heb die behoorlijk rookte en waar de diesellucht duidelijk te ruiken wasquote:Op maandag 23 april 2007 17:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nummerloze bus :/ nergens een nummer.. durfden ze vast niet aan....
t reed.. maar ik wil niet weten hoe.. :x ding blies grotere rookwolken in zn 1tje dan 5 wadlopers .. :p
De 1279 en 1280, IVECO Berkhof met handbak. Beiden behoren nu tot de touringvloot van Arriva of de personeelsbus van Arriva Zuid-Oost Fryslân, alliance 2221. Meer smaken heb ik niet in de aanbieding.quote:en die witte bussen met blauwe onderband van Arriva.. welke zijn dat eiks?
(denk dat het een EX noordned is )
want die was verdwaalt vanmorgen geloof ik
Bron: Leeuwarder Courantquote:Provincie legt Arriva boete op
LEEUWARDEN - De provincie legt vervoersbedrijf Arriva een boete op van ¤100 per niet gereden rit. Door acties van de chauffeurs, die staken voor een betere cao, kwam het streekvervoer in Zuidoost-Friesland gisteren en vandaag grotendeels stil te liggen. Door het vannacht bereikte akkoord, rijden de bussen naar verwachting vanaf het eind van de middag weer volgens de dienstregeling.
De werkgevers en de bonden bereikten vannacht een akoord. Drie van de vier eisen van de bonden werden ingewilligd. Daaronder ook de belangrijkste eis, een loonsverhoging van 3 procent. De achterban van de bonden spreekt zich vandaag in twee stemrondes uit over het behaalde akkoord. De bonden verwachten dat de chauffeurs positief zullen oordelen over het ,,uitstekende resultaat.''
In Friesland deden alleen de Arriva-chauffeurs mee aan de landelijke acties van de bonden FNV en CNV. De bussen van Connexxion reden in Noord- en Zuidwest-Friesland wel omdat die chauffeurs onder een andere cao vallen.
net goed..quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bron: Leeuwarder Courant
Huilies
weet je intussen alquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:43 schreef Peterselieman het volgende:
wilde je even in groningen of lelystad kijken?
Arriva is gewoon kutquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bron: Leeuwarder Courant
Huilies
Uitgaande van mijn eigen ervaring met de klantenservice en websites van de diverse busbedrijven, vormt Cxx weldegelijk een groot verschil met de Veolia-prutsers, met Arriva er wat tussenin...quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
op dit moment zie ik ook nog geen redenen om XX de hemel in te prijzen,
over veolia klaagt iedereen ja.. letterlijk iedereenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:34 schreef MREn het volgende:
[..]
Uitgaande van mijn eigen ervaring met de klantenservice en websites van de diverse busbedrijven, vormt Cxx weldegelijk een groot verschil met de Veolia-prutsers, met Arriva er wat tussenin...
Leuke avatar heb jequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
over veolia klaagt iedereen ja.. letterlijk iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |