Nickname :
Nickname : Badmuts
Realname : Stefan Vianen
Bouwjaar : 1978
Job : Werkt in Zoetermeer als systeembeheerder.
Groeten, Sas
Naam: Michael de Tombe
Werk: Supervisor Internet Helpdesk
Via een werknemer (Emiel) naar deze site verwezen enne......Saskia, als je echt op Maxie lijkt vind ik je nu al een topper
Is2Funky dus..
echte naam: Dennis
werk: facilitair dinstverlening (oa. automatisering..)
OP het fokzine forum door de volkskrant. Nav een artikel over BB... Na een paar dagen lezen toch maar besloten me in te schrijven...
Ik ben marcel en kom effe kijke wie jullie zijn; poste tot nu toe in alt.nl.tv.big-brother. Dagelijks doe ik wat systeembeheer bij een Hoofddorps IT bedrijf
Foto van Saskia:
Spijsmeisje:
whieeew
Ik ben 20 jaar en ik doe Woody Woodpecker na..
ehh... eh eh ehh ehh ehh eheheheh
goed heh?..
btw ben ik nou nog steeds newbie?
[Dit bericht is gewijzigd door Zendor (Datum 24 September 1999).]
-----------------
whoehahaha.. I'm the king of the world!!!
oh ja ben op deze site gekomen via iemand van 4-free.net
Sabine regeert!!
Ik heb ook in Krimpen a/d IJssel gewoond....lang geleden!
:Jacob
:Oosting
:Assen
:19-09-59
Nu weer verder streams kijken.......
Nickname: Avé
Realname: Erik Avegaart
Geslacht: Man
Leeftijd: 26
Hier via Planet internet nieuws
Werk: IT medewerker Suiker Unie
Nee ik werk echt niet bij V.
Tweaker!
BB is gewoon een goed concept, of je er voor bent of tegen, het maakt niet uit want iedereen praat erover.....
(oh shit ik wacht de flames al af.....)
[Dit bericht is gewijzigd door Chief (Datum 24 September 1999).]
Ik leef in Groningen en bijna (nog een paar weken) psycholoog.
Ja, misschien nog wel nodig. Ik ambieer dan ook een baantje bij Veronica als crisis-opvanger.
Ik ben hier gekomen via de humor-pagina van www.startpagina.nl (=toppagina)
That's it
Ik wil wel graag de fragmenten afluisteren op de fokzine.net-site.
He Danny, VideoVision is echt geen concurrent hoor voor Videoland, mochten ze willen, maar leuk zo'n exconculega
Dat kan je toch inmiddels wel vinden?
Greetz Rem
Ik heet trouwens Jorma voor de mensen die dat nog niet door hadden. En nee.. dat is geen nick, maar m'n echt en enige naam.
Verder sta ik niet tussen de 'wie zijn wij' sektie, ik ben nog steeds aan het nadenken wat ik daar nou moet neerzetten
Gaby
Ps. ik ben overigens niet echt Austin Powers
P.S. sorry maar de koeien duuren iets langer nog..............
FF terugkomend op het eerste bericht:
nickname: bennie24
naam: Bas
Leeftijd: 24
woonachtig in: Enschede
doet op dit moment: niets anders dat de FOK-site afstruinen
Voor alle hardwarefanaten staat er nu op http://www.fokzine.net/ (dus de mainpage) de tweakers.net update tracker.
Hier staan altijd de laatste 10 updates van tweakers.net
's kijken of we Femme's bezoekersaantallen ook nog wat verder kunnen opkrikken
Tweakers.net en Fokzine.net will take over Holland !!
btw. Danny, ben je van je Buffy signature afgestapt? vond hem juist zo mooi staan...
Hoop dat m'n plaatje het nu doet.
Had me nog niet voorgesteld.
Ben Martin. nee, niet die Martin, heb gelukkig niet hetzelfde haar, dezelfde leeftijd of hetzelfde beroep. Werk voor De Graaf C. en hobbel heel Nederland door. Ben een kerstkind ´72.Verkeerd jaar, dus geen Jezus-figuur. Lees al een paar dagen mee en heb toen het knopje registreer ontdekt. So here I am.
Naam: Jasper
Leeftijd: 23
Hoe hier: .. ehh., oja, via Planet Internet.
Burg. Staat: Verliefd, al een heel tijdje
Werken: haha, welke student "werkt?"
Studie: Comm. & Management in Utrecht
Wat vind ik van dit forum: Goed, geweldig, fantastisch (genoeg geslijmd?) Maar ff serieus, goed idee. ik had al zo'n medelijden met Truman (u weet wel, uit die film ). één voordeel was wel dat zij zo'n beetje alles lieten zien. V. doet precies het tegenovergestelde..... niets dus. Veel beloven, weinig geven... da's het motto van V.
Ik ben van mening dat we ze flink óp hun nummer kunnen zetten'als we 538 (met name R. v. Velthuizen) veel info en stof om over te praten geven etc. Alleeen wel ff een dealtje sluiten dat ie ónze naam'(algemeen) noemt.
Goed, ga nu weer verder lezen in het forum...dag dag.
Ik ben dus Mi-key, eigenlijk Maaike. Financieel journalistje die eigenlijk ook nog een beetje aan het afstuderen is, vandaar dus de hele tijd achter de computer...en terwijl ik eigenlijk driftig moet werken aan de scriptie, blijk ik plotseling verslaafd aan de perikelen van Danny & CO. O ja, en mijn signatuur komt van Macy Gray
Geboren in '77, studeer rechten in Amsterdam, weet nog niet goed wat ik verder wil met mijn leven, maar dit forum geeft in ieder geval een (tijdelijk?...) doel aan mijn leven. Verder...heb ik lange tijd in een boekhandel gewerkt, maar ik ben onlangs aangenomen op een advocatenkantoor (Jippie!!!). Geen stageplek, maar een bijbaantje dus. Ik ben een beetje stoutig aangelegd: een beetje trappen tegen de gevestigde orde. Maar daar zijn er hier wel meer van geloof ik
Bas V. the name
Net afgestudeerd journalist
1975 is mijn warptime
Begin volgend jaar aan een filmacademie
Ben dol op de Internet stuffies en BB is voor mij the ultimate
Dit gaat helemaal uit de klauwen lopen.
Woonachtig in Alkmaar
altijd bezig met muziek
en natuurlijk internet er is nog zoveel te ontdekken
vind BB interessant alds fenomeen
Leuke is dat BB via internet veel leuker is dan via tv
new media rules
kwam op fokzine via nl.media.tv
Ik ben man, 45 jr.
Begonnen in de psychiatrie, heb ooit produktie werk voor Veronica gedaan werk nu in Almere en ontwikkel nu internet software. Kben ernstig geinteresseerd in de menselijke PSYCHE.
Wat heerlijk om hier dan onernstig te kunnen kleppen over een toch echt wel een bizonder programma.
Idd; als VPRO het had gedaan zou het anders hebben gevoeld dan nu Veronica
Ben een sociologisch onderzoekje aan 't uitvoeren
Naam: JJ
Plaats: Enschede
Enschede Rules
Gert-Jan van (geloof het of niet) Ruler
Student kunstofchemie (afstuderend)
kom uit de metropool Nijkerk
ben hier gekomen via iets van de startpagina.nl. Ben nu een dag of 4 aanwezig en bevalt heel goed.
[Dit bericht is gewijzigd door winnie (Datum 27 September 1999).]
Mijn naam in de virtuele wereld is Superknor, in de echte wereld luister ik ook naar de naam Peter.
Ik ben student en ik woon al jaren in een studentenhuis met 17 anderen. Dus ik heb wel enig inzicht groepdynamica.
Ik ben vooral geinteresseerd in de taktiek die iedereen volgt om de FL 250.000,-- binnen te slepen. Ik denk dat ik daarover maar een forum start.
Robje © aka. Rob
Venlo
binnengedruppeld via (toen nog) free.nl.big-brother ...
Actieve topics gecreerd:
1. nieuwsgroep free.nl.big-brother
2. Fietsverslag !!
Leuk om mee te lullen maar controversieel staat daarop de onzin die het eigenlijk maar is, dat hele BB gedoe...
maar ja: het houdt je van de straat, nietwaar?
[Dit bericht is gewijzigd door Marilyn-Manson (Datum 27 September 1999).]
Naam; Maurisico echte naam: Maurice (Waar ken ik die naam toch van?)
26 jaar afkomstig uit Tilburg, juist, de stad van Sabine. Werkzaam bij een hypothekenvestiging/ Ben hier via een artikel dat op de site van de Volkskrant stond.
Volgende Millenium-probleem: BB eindigt op 31 december
[Dit bericht is gewijzigd door liz (Datum 27 September 1999).]
Groetjes Jessicaa
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee (Datum 28 September 1999).]
En zit er aan te denken de Veronica tv gids er uit te doen.....
Informatica en ja ik heb wel een bril maar nee ik doe ook nog aan ander dingen
Ben hier via Ilse gekomen geloof ik
Ik ben Jan-Willem, 25 jaar, heb de bijnaam SiGNe al een jaartje of 9 (overgehouden uit mijn grafitti tijd)
Ik heb een jaartje HBO school voor communicatiesystemen gedaan, helaas had ik maar 4 studiepunten omdat ik te weinig deed en mocht dus opzouten.
Op het moment ben ik druk bezig met solliciteren en daar hoop ik vandaag succes mee te hebben.
Ik woon in Zeist en hoef hier gelukkig geen telefoonkosten te betalen voor internet zodat ik 24/7 mijn pc'tje op internet aangesloten kan hebben.
Ik ben dan ook mijn eigen http, ftp en E-mail server.
Ik ben hier gekomen via www.tweakers.net en kom hier al sinds 1 augustus.
als je verder nog iets wilt weten mail me of icq (meer info kan je vinden als je op het eerste icoontje rechts van m'n naam klikt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |