quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:40 schreef DarkShine het volgende:
Staat er hier trouwens ook geel op het shirtje uittrekken na een goal?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:39 schreef DarkShine het volgende:
Roda wilt meedoen zover ik weet...
Dat wisten we al.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:24 schreef pekel het volgende:
Deelnemers:
ADO Den Haag
AZ
Cambuur Leeuwarden
sc Heerenveen (onder voorbehoud)
Roda JC
TOP Oss
FC Twente
FC Utrecht (onder voorbehoud van toezeggingen van de gemeente)
Willem II
Ik vraag me bij dit soort posts altijd af of je dan ook tegen alle andere sporten bent die door vrouwen gedaan worden. Elke vrouwenvariant (van welke sport dan ook) heeft een slecht niveau vergeleken met de mannen. Hockey, tennis, schaatsen etc. gaan allemaal sneller en harder bij de mannenvariant.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:14 schreef BigFire het volgende:
zaad idee
zeer weinig toeschouwers, laat staan supporters![]()
commerieel niks uit te halen
slecht niveau vergeleken met de mannen
gelukkig doet Ajax niet mee
Ik moest hard lachen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:47 schreef MCH het volgende:
Zien we eindelijk weer Nederlands voetbal op de NOS.
klopt, ik vind alle vrouwelijke takken van mannelijke sporten niet leuk(andersom ook trouwens). maar sporten als tennis, schaatsen en hockey zie ik meer als neutrale sporten en heb ik niks mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:10 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort posts altijd af of je dan ook tegen alle andere sporten bent die door vrouwen gedaan worden. Elke vrouwenvariant (van welke sport dan ook) heeft een slecht niveau vergeleken met de mannen. Hockey, tennis, schaatsen etc. gaan allemaal sneller en harder bij de mannenvariant.
Natuurlijk is het niveau nog bedroevend, maar dat kan juist verbeterd worden als er meer getraind kan gaan worden en er meer op niveau gespeeld wordt. Als het niveau dan omhoog gaat komen er misschien meer mensen kijken en wordt het ook voor sponsors weer iets interessanter.
Ben jij een kloon van SCH?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:47 schreef MCH het volgende:
Zien we eindelijk weer Nederlands voetbal op de NOS.
En daar zal het mis gaan.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Veel zal afhangen van de interesse van sponsors en tv-zenders", aldus de woordvoerster.
Ik denk eerder dat ze dan een bonus geven voor het lokken van extra publiek.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:40 schreef DarkShine het volgende:
Staat er hier trouwens ook geel op het shirtje uittrekken na een goal?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:45 schreef Tasje het volgende:
En de mannen denken weer alles beter te kunnen hoor![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Vrouwen van Anderlecht![]()
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |