Een van deze nummers dus?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mocht het helpen: Ik weet bijna zeker dat hij op "538 Dance Smash Hits 2007 Volume 1" staat.
quote:01 - eric prydz vs. floyd - proper education
02 - booty luv - boogie 2nite
03 - jekyll & hyde - frozen flame
04 - erick-e - the beat is rockin
05 - camille jones - the creeps (fedde le grand remix)
06 - jaymen - ooh la lishious
07 - sharam - patt (party all the time)
08 - tarting rock feat diva avari - don’t go
09 - dj tilo - mr. perfect
10 - the highstreet allstars - to france
11 - team x - x-vision
12 - carlos - silmarillia 2007
13 - caramel club - mama say mama say
14 - kortezman - my love
15 - chris lake feat laura v - changes
16 - david vendetta - love to love you baby
17 - olav basoski - like dis (fedde le grand remix)
18 - mason vs princess superstar - perfect (exceeder)
19 - ben macklin - feel together
20 - tom share - philosophy
21 - looney tunez vs doop - doop 2007
Klinkt als 'Everybody's fucking but me' van Asylum Street Spankers. Op Amazon is 30 seconden te horen in vreselijk slechte kwaliteit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:44 schreef Triangeljosti het volgende:
ik zoek een jazz nummer... was gewoon rustige jazz, maar dan met een vette tekst over seks en zo. Iets van "I want to be fucked" of zo.
Ik hoorde het van de week op Kink FM. Schijnt van een artiest te zijn die serieuze jazz maakt maar dan met bijzondere teksten.
Dat weer wel, lekkere hardhousequote:
Idd dat nummer! Artiest die ik hoorde is Durwood Douche. Thanks!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:57 schreef broer het volgende:
[..]
Klinkt als 'Everybody's fucking but me' van Asylum Street Spankers. Op Amazon is 30 seconden te horen in vreselijk slechte kwaliteit.
Het is trouwens niet deze die ik bedoel. Er zijn namelijk twee reclames, eentje voor die maand en eentje voor de avond zelf.quote:Ik hoorde vanavond op Veronica een nummer bij de reclame voor Maart Automaand. Daar lieten ze allerlei autogerelateerde programma's voorbijflitsen begeleid door een of andere tune. Weet iemand welke ik bedoel en hoe dit nummer heet?
Kan ik niet luisteren, maar ik zie een plaatje van wat mij een recent nummer lijkt van een neger (no racism intended)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:28 schreef Gitanki het volgende:
Jeden - On Y va?
Yoshimoto - Do what you do? (danwel Du what u du)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:52 schreef Jonez het volgende:
Ik zoek een recent nummer dat gaat van :
shu shu_________ du du________ shu shu![]()
Elktro pop rock nummer.
Ik hoop dat iemand erwat mee kan.
Niemand ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:37 schreef SRS-Engineering het volgende:
Ik zoek een nummer die de game 24 heures du mans ook gebruikt als intro hij is heel bekend volgens mij. Wordt vaak gebruikt bij tv-series.
sorry meer info heb ik niet![]()
http://www.dejongsplaza.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=732&Itemid=44quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:49 schreef PAA-053 het volgende:
Iemand toevallig al iets gevonden over het nummer uit de reclame van Philips: Living Colours?
Lijkt wel een internetspeurtocht, niemand heeft hem nog volgens mij....
Je ben de bestequote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:07 schreef Koepert het volgende:
[..]
Yoshimoto - Do what you do? (danwel Du what u du)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |