abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 20 februari 2007 @ 19:03:09 #1
18653 crew  D.
pi_46499083

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl of www.tvreclames.nl
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)

Handige links:*

www.midomi.com/
    www.musipedia.org/whistle.0.html?&L=0
    www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe

*Met dank aan Baggeruser en Deetch

Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar Berkery
  • pi_46499183
    TerugVindPlaatje.
    pi_46499531
    Iemand die toevallig weet waarop de melodie van Re:locate - showdown gebaseerd is?

Hier te beluisteren: http://www.trackitdown.net/genre/trance/track/249663.html
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
      Moderator dinsdag 20 februari 2007 @ 19:17:50 #4
    18653 crew  D.
    pi_46499702
    quote:
    Op dinsdag 20 februari 2007 19:13 schreef Gitanki het volgende:
    Iemand die toevallig weet waarop de melodie van Re:locate - showdown gebaseerd is?

Da's zeker een strikvraag?

Het is nogal eentonig, da's dus geen melodie
    pi_46499790
    quote:
    Op dinsdag 20 februari 2007 19:17 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Da's zeker een strikvraag?

Het is nogal eentonig, da's dus geen melodie
    Klopt, maar er zit wel een melodie in, helaas kon ik enkel dit fragment vinden waarin je alleen het einde van dat stuk hoort ( )
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
    pi_46499957
    tvp
    I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
      dinsdag 20 februari 2007 @ 19:31:28 #7
    64949 Gappie
    the one and only
    pi_46500222
    quote:
    Op dinsdag 20 februari 2007 19:13 schreef Gitanki het volgende:

raccoon in de remix?? het heeft er wel iets van weg voor zoon heel kort stukje.. haha
    d(-_-)b
    pi_46500592
    Ik zou graag willen weten wie en welk nummer je hoort in de nieuwe KPN reclame..."KPN sluit je aan" met die mensen die allemaal circels trekken rondom hun huis.
    BEAUTY, truth, and rarity,
    Grace in all simplicity,
    Here enclosed in cinders lie.
      dinsdag 20 februari 2007 @ 20:07:02 #9
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_46501596

Je zoekt iets met:

-Een panfluit: Carlos - The silmarilla
    -Tupduduhduhduhduh: The Fratellis - Chelsea Dagger
    -Een flu( i )trefreintje: Peter, Bjorn and John - Young folks
    pi_46501697
    quote:
    Op dinsdag 20 februari 2007 20:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:

Je zoekt iets met:

-Een panfluit: Carlos - The silmarilla
    -Tupduduhduhduhduh: The Fratellis - Chelsea Dagger
    -Een flu( i )trefreintje: Peter, Bjorn and John - Young folks
    Zou in de OP moeten idd
    pi_46502224
    Wie zingt het nummer in de Philips-reclame voor LivingColors en wat is de titel? Doet me denken aan Carla Bruni, maar weet 't niet zeker .

Reclame is hier te zien onder Publicaties en Events: http://www.lighting.philips.com/microsite/living_colors/?lang=nl
      dinsdag 20 februari 2007 @ 20:24:33 #12
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_46502278
    quote:
    Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
    Ik zou graag willen weten wie en welk nummer je hoort in de nieuwe KPN reclame..."KPN sluit je aan" met die mensen die allemaal circels trekken rondom hun huis.
    quote:
    Welke commercials van KPN zijn er momenteel op de TV?
    Commercial: Beeldbellen (jongen blaast via mobiel kaarsjes uit)
    Muziek / Titelsong en uitvoerend artiest: Speciaal gecomponeerd muziekstuk voor KPN getiteld So closely.
    Commercial: KPN Sluit je aan (het aansluiten van mensen wordt zichtbaar gemaakt door een menselijke ketting).
    Muziek / Titelsong en uitvoerend artiest: Muziek gebaseerd op een compositie van de Stereo MC’s getiteld Connected.
    Commercial: 'Service' (KPN helpt ondernemers vooruit met persoonlijk advies.)
    Muziek/Titelsong en uitvoerend artiest: ‘Clapping song', van Shirley Ellis
    Commercial: Hi maakt reclame voor voordelig MMS.
    Muziek/Titelsong: Liedje is speciaal voor KPN gecomponeerd door Sander Baas & KnowHow. Tekst: Muller, Van Himbergen en Du Crocq.
    Aldus de website van KPN.
      dinsdag 20 februari 2007 @ 20:26:30 #13
    157986 FitzChevalric_Ziener
    Registrated Trademark
    pi_46502363
    quote:
    Op dinsdag 20 februari 2007 20:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

[..]

Aldus de website van KPN.
    Bedankt, dat had ik namelijk ook al gevonden. Maar die nieuwe reclame staat er niet bij. Dat die mensen die circels trekken rondom hun huis Volgens mij is dat ook een KPN sluit je aan reclame
    BEAUTY, truth, and rarity,
    Grace in all simplicity,
    Here enclosed in cinders lie.
    pi_46505679
    Help ik zoek een nummer

Komt uit de film Trailer Park Boys: The big dirty kan het nummer nergens vinden hier kan je het liedje horen http://video.tinypic.com/player.php?v=2woenmv
      dinsdag 20 februari 2007 @ 21:48:53 #15
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_46506101
    quote:
    Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef tonks het volgende:
    Help ik zoek een nummer

Komt uit de film Trailer Park Boys: The big dirty kan het nummer nergens vinden hier kan je het liedje horen http://video.tinypic.com/player.php?v=2woenmv
    Als je ook maar enigszins had gegoogled, had je het nummer zelf best kunnen achterhalen.

Maar goed, het is dus:

Platinum Blonde - Doesn't Really Matter
    pi_46506594
    Heel erg bedankt

En ik moet google eens goed leren gebruiken . ik had wel echt gezocht.
      dinsdag 20 februari 2007 @ 21:59:50 #17
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_46506667
    quote:
    Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef tonks het volgende:
    Heel erg bedankt

En ik moet google eens goed leren gebruiken . ik had wel echt gezocht.
    Graag gedaan

En toch, 2 Google-pogingen leidden mij tot het antwoord.
    pi_46506695
    Afgelopen vrijdag:
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 21:37 schreef heaven7 het volgende:
    Vanochtend was er op radio 10gold een frans liedje op, gezongen door een aantal mannen en vrouwen in een beetje middeleeuws achtige stijl.. zovan arm in arm met zn allen deinen op de muziek..

Iemand enig idee?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2007 22:00:48 ]
    pi_46506718
    Ik zoek zo''n kerstliedje:@

Je ziet in de clip een jongentje die wakker word en de sneeuwman ziet, is een klassieker, ben alleen de naam kwijt.. (word ook door dat zelfde jochie gezongen).

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2007 22:01:57 ]
      dinsdag 20 februari 2007 @ 22:05:58 #20
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_46507016
    quote:
    Op dinsdag 20 februari 2007 22:00 schreef Logician het volgende:
    Ik zoek zo''n kerstliedje:@

Je ziet in de clip een jongentje die wakker word en de sneeuwman ziet, is een klassieker, ben alleen de naam kwijt.. (word ook door dat zelfde jochie gezongen).
    Is een liedje uit de animatiefilm 'The Snowman' (naar een prentenboek van Rayond Briggs), heet 'Walking in the air' en is gecomponeerd door Howard Blake.
    pi_46507965
    quote:
    Op dinsdag 20 februari 2007 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
    Wie zingt het nummer in de Philips-reclame voor LivingColors en wat is de titel? Doet me denken aan Carla Bruni, maar weet 't niet zeker .

Reclame is hier te zien onder Publicaties en Events: http://www.lighting.philips.com/microsite/living_colors/?lang=nl
    Jo
    Ik ben ook ZO op zoek naar dat fantastische nummer Mocht je wat vinden, wil je het me laten weten bijv. via PM? Ik houd dit hier ook in de gaten natuurlijk!
    pi_46511772
    quote:
    Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
    Dat is Regina Spektor - US: http://www.youtube.com/watch?v=9pKujuTgtL0
    pi_46513086
    Mischien niet helemaal het juiste topic. Maar weet iemand waarom geen enkele video van www.ster.nl het doet?
      woensdag 21 februari 2007 @ 00:47:29 #24
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_46513583
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 00:31 schreef Xbox_360 het volgende:
    Mischien niet helemaal het juiste topic. Maar weet iemand waarom geen enkele video van www.ster.nl het doet?
    Inderdaad niet de juiste topic.
    pi_46516985
    quote:
    Op dinsdag 20 februari 2007 17:41 schreef robster16 het volgende:

[..]

thanx, ik heb al van alles geprobeerd, maar ik had geen naam, geen titel, niks. Alleen de beelden in de videoclip als uitgangspunt, dus thanx
    Ik wist net zoveel maar vond 'm toch
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')