Wie Sonja Bakker een lekker ding vindt staat te lang droogquote:Op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:44 schreef Shark.Bait het volgende in Sonja Bakker schreef best verkochte boek van 2006
wel een lekker ding, die Sonja
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:13 schreef Biogarde het volgende:
Hijs gay. Moet gewoon.
probleem opgelostquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:06 schreef the_jasper het volgende:
die sonja bakker lijkt wel op een man
ik doe je bips!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:13 schreef Biogarde het volgende:
Hijs gay. Moet gewoon.
Met het geld dat zij heeft, vlag erover en gaan voor het vaderlandquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:13 schreef SunChaser het volgende:
Hier is nog wel een vrijgezellig chicky voor je SB
[afbeelding]
Hoi schat, ben jij er ook weer?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
hee lazer anders ff lekker op naar ONZ met ze alle ja
Ik draag voor dit soort gevallen altijd een hoge onderbroek met hemd in 1, lekker warm en veiligquote:
En ik denk de eerste 10 minuten dat je een ijzersterk maagdenvlies hebtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:53 schreef Renesite het volgende:
Ik draag voor dit soort gevallen altijd een hoge onderbroek met hemd in 1, lekker warm en veilig
lafbekquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik draag voor dit soort gevallen altijd een hoge onderbroek met hemd in 1, lekker warm en veilig
kwek kwekquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:57 schreef -XX- het volgende:
HAHA EENDEN.
Done.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lafbek
je had ZO modje kunnen zijn van een of ander zeikforum hier
Heb je gewonnen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:09 schreef Mainport het volgende:
Hallo Stefan, ik heb gisteren nog met je neefje gepokerd.
Omdat ie anders op een Molukker lijkt?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:14 schreef Mainport het volgende:
Waarom heeft Osama Bin Laden een baard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag op anoniem
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:19 schreef Skaai het volgende:
Waarom gaf je me deze link Shark.Bait?
Al mijn vriendinnen zijn al bezet
He gatver.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij wil wel weer eens een keer met je neuken denk ik![]()
Trioquote:
Daarom is ze interessant, dus zie je in de media niks anders. Ze hebben de joker ook niet gevraagd waar hij het liefst met vakantie gaat tenslottequote:Ze moet alleen wat minder over dieten praten.
Ben je niet jaloers?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:19 schreef Skaai het volgende:
Waarom gaf je me deze link Shark.Bait?
Al mijn vriendinnen zijn al bezet
Op wie? Sonja Bakker of mijn vriendinnen?quote:
DEAL !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Trio
Ruim ik mijn huis op, ruim jij je man op, Sonja erbij en bakkeren maar
[..]
[..]
Jij zoekt ook een neukdate?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:53 schreef Skaai het volgende:
We moeten volgende week maar een oproepje doen bij Fokradio
Ben je gek joh, ik heb wel wat beters te doen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij zoekt ook een neukdate?!
Zo beter,quote:Op donderdag 22 februari 2007 @ 15:01 schreef Shark.Bait het volgende:
best wel een lekker wijf, die Carmen![]()
Dat mens is praktisch mijn buurvrouw.. En dan hebben ze hier in de kantine ook al een poster van die stoepslet hangen..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wie Sonja Bakker een lekker ding vindt staat te lang droog
[afbeelding]
Ja al die wijven volgen "haar dieet"quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:38 schreef master_X het volgende:
hehe mooi is dat iedereen loopt te zeiken op haar en dan wel zo`n prijs winnen ;D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |