Goeiemorgenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:44 schreef peaceman het volgende:
Kone trouwens
Moet ik afscheid nemen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Het allerlaatste deel? Laat ik dan afscheid nemen en zeggen dat het me een eer en een genoegen was om hier af en toe te posten en jullie een beetje te leren kennen. Ik wens alle RjPvD-ertjes het allerbeste
Dag Gellius, dan maar....quote:
quote:When they kick at your front door
How you gonna come
With your hands on your head
Or on the trigger of your gun
When the law break in
How you gonna go
Shot down on the pavement
Or waiting on death row
You can crush us
You can bruise us
But you'll have to answer to
Oh the guns of Brixton
Kom op niet zo dramatisch! Ik open gewoon weer een nieuw topic!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Het allerlaatste deel? Laat ik dan afscheid nemen en zeggen dat het me een eer en een genoegen was om hier af en toe te posten en jullie een beetje te leren kennen. Ik wens alle RjPvD-ertjes het allerbeste
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kom op niet zo dramatisch! Ik open gewoon weer een nieuw topic!
RJPvD in meerdere topics tegelijk!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:56 schreef tong80 het volgende:
Ik open gewoon het volgende deeltje hoor
Nee hoor; tong is in Zaltbommel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:13 schreef Gellius het volgende:
Je bent in denial, Tong80.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:32 schreef Misstique het volgende:
Spanky Saxophone?
IK KAN HET NIET MEER AANZIENquote:
Okay Bim, ik zal je wel uit je lijden verlossen:quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:46 schreef Bimmel het volgende:
IK KAN HET NIET MEER AANZIEN![]()
Spank is de titel van meneers grootste hit....
TOKAYTJEquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Okay Bim, ik zal je wel uit je lijden verlossen:
meneer heet Jimmy Bo Horne
Spank..... oehoehoehoe ....Spank!
Niet te verwarren met spunk van Pippi Langkous.
Ik zou je eigenlijk moeten feteren op een snede opmerking in de trend van "Doe's een leven krijgen" maar ik ga je toch proficiat wensen tongquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:29 schreef tong80 het volgende:
Net m'n 225000ste post geplaatst. En vanaf vandaag gemiddeld 100 posts per dag
Gellius, dramaqueen!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:02 schreef Gellius het volgende:
Zie je wel, ook Fons vond dat het genoeg was.
quote:
Oe...da's die president van Ghana oid die met kruidenmengsels en een massage HIV kan genezen...Soort donkere Klazina uit Zalk (of Zambia)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:08 schreef Tokay het volgende:
Misschien kan deze meneer voor een wonder zorgen?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:21 schreef Bimmel het volgende:
Oe...da's die president van Ghana oid die met kruidenmengsels en een massage HIV kan genezen...Soort donkere Klazina uit Zalk (of Zambia)
Jeuj.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:27 schreef Bimmel het volgende:
Het is trouwens Yahya Jammeh van Gambia
PYL !!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:03 schreef pyl het volgende:
De versie van Nico is nog wel te pruimen, inderdaad.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:14 schreef Bimmel het volgende:
Heb je een sabatical van Fok genomen?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:32 schreef Bimmel het volgende:
In de hoop om onze multi-culti-reli mede Fokkers te lokken naar RJPvD (om ons zo te behoueden voor de niet af te wenden ondergang) alvast eentje in de aanslag![]()
![]()
.
ssssssssssssssssssssssshht...hij slaapt eindelijk!!quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:50 schreef pyl het volgende:
Dat baasje van mij is helemaal niet zo moeiljk te raden, hoor.
Of zijn jullie uit vorm?
Dag Diaan!![]()
Ha die Foto!quote:
Laatste topic? never .... dat die meneer met te veel gel in z'n haar dat loopt te verkondigen moet hij weten ,maar deze reeks gaat tot de 1000quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:26 schreef pyl het volgende:
Vooruit dan maar. Des te eerder dit laatste topic vol is, des te beter.
[afbeelding]
Die meneer met te veel gel in zijn haar is niet de enige die dat loopt te verkondigen, dacht ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:31 schreef fotoloog het volgende:
Laatste topic? never .... dat die meneer met te veel gel in z'n haar dat loopt te verkondigen moet hij weten ,maar deze reeks gaat tot de 1000![]()
Niets te klagen, hoor, Foto!quote:Hoe is het verder met je?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef pyl het volgende:
Er stond nog het een en ander open, dacht ik in het voorbijgaan te zien. Ik noem een Ronald Brautigam, een heertje Fritsma van de PVV en een Tom Sharpe.
Zo.![]()
Jazeker, die hebben ook bestaansrecht.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:15 schreef Gellius het volgende:
Is die nozem van je eenpop
muzikant
, pyl?
Juist, Jeff Beck. En om half zeven ging het mij inderdaad goed, Scrut. Dank je.quote:
O, da's jammer.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:05 schreef pyl het volgende:
Hij
heeft inderdaad
................................... BRIL NOCH BAARD
(dat zie je goed)
Maar voor het overige vergis je je. Je je. jj ee
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:16 schreef Tokay het volgende:
Is meneer een dichter?
Oh dear.quote:
Goed, Tong. Nu zijn Amerikaanse tegenvoeter nog.quote:
Ik heb het in de gaten!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:25 schreef pyl het volgende:
Ik waarschuw alvast: hij is best lastig hoor.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:38 schreef Tokay het volgende:
Ik hoop maar dat Gellius niet op wintersport is.![]()
Blijf jij dan gedichtjes van meneer posten totdat het topic vol is?
Altijd...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:57 schreef pyl het volgende:
Foto! Ik heb speciaal voor jou een tussenplaatje gereed staan. Belangstelling?
Prachtplaat !quote:
Ik ken maar één verlosser uit de Watergraafsmeerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:52 schreef pyl het volgende:
De god Onan erend kwam ik tot Martinus van Marum, je weet wel, van de Van Marumstraat in de Watergraafsmeer.
Geestelijk, mag ik toch hopen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:52 schreef pyl het volgende:
De god Onan erend kwam ik tot Martinus van Marum, je weet wel, van de Van Marumstraat in de Watergraafsmeer.
Ik wil het niet weten, pyl! Ook niet omgekeerd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:27 schreef pyl het volgende:
Fysiek is altijd psychisch, Scrut! En omgekeerd.
ik heb er al over gelezen en uit de beschrijvingen lijkt het me dat dat er precies eentje voor mij isquote:Enfin, ik heb nog een enorme tip voor je, werkelijk enorm, tenzij je Imaginary Diseases al kent?
Ik had precies dezelfde gedachte. Live-opnames uit de periode Waka/Jawaka, Hot Rats, The Grand Wazoo - en bij mij inmiddels verre de favoriet. Er staan een paar vieze, vette solo's op die Willie the Pimp doen blozen! Ook Bruce Fowler is ge-wel-dig op dreef! Echt iets voor jou, inderdaad. Wel alleen via de post te bemachtigen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
ik heb er al over gelezen en uit de beschrijvingen lijkt het me dat dat er precies eentje voor mij is
Crap, ik heb geen creditcard. Dat wordt vast lastig. Nou ja, ik ken vast wel iemand die er wel één heeftquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Wel alleen via de post te bemachtigen.
Zo nodig wil ik wel een handje helpen. Maar een goede platenzaak zou 'm toch ook kunnen bestellen? Ik heb er geen verstand van hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Crap, ik heb geen creditcard. Dat wordt vast lastig. Nou ja, ik ken vast wel iemand die er wel één heeft
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zal Bruce dan wel zijn, niewoar?
o, dat komt wel goed hoor, niet iedereen in mijn omgeving is zo'n stinkende kuthippie zonder creditcard als ikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:44 schreef pyl het volgende:
[..]
Zo nodig wil ik wel een handje helpen. Maar een goede platenzaak zou 'm toch ook kunnen bestellen? Ik heb er geen verstand van hoor.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
o, dat komt wel goed hoor, niet iedereen in mijn omgeving is zo'n stinkende kuthippie zonder creditcard als ik
D'r ligt vast nóg wel iets moois in die kelder van 'mquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:50 schreef pyl het volgende:
Goed. Mooi. Dan kan ik je slechts aanraden niet te lang te wachten, want je mist echt iets. Sterker, ik neem het Frank kwalijk dat hij dit spul sinds 1972 op de plank heeft laten liggen.![]()
Ja, doe maarquote:Afijn, plaatje?
Is die dichter niet al gesloten? Deze mevrouw, voert die zelf wat uit? Of is ze vooral bekend door haar omgang met een verlichtere geest?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:59 schreef pyl het volgende:
Ik had trouwens ook nog een dichter open staan, meen ik. En omgekeerd.
Nee, de dichter is nog immer open.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Is die dichter niet al gesloten?
Zij voerde - samen met anderen - wel degelijk zelf wat uit.quote:Deze mevrouw, voert die zelf wat uit? Of is ze vooral bekend door haar omgang met een verlichtere geest?
Da's de enige goede gok!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij nader inzien gok ik toch gewoon op Grace Slick.
Deze meneer heeft zich aan vele stijlen gewaagd, maar niet aan country. Thank God he isn't a countryboy.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:06 schreef peaceman het volgende:
Willie Nelson?
Nee van een vroegere generatie en veel invloedrijker.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:09 schreef pyl het volgende:
Dan plaats ik een gokje op John Mayall (zonder ondergebit).
Heulemoalnie.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:10 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij is dat gewoon Jacques Cousteau met een bandana.![]()
Neuh, deze meneer leefde van 1912-1988.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:11 schreef pyl het volgende:
Of is het Johnny Winter?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
.... niewoar?
Carnaval gevierd, Scrut?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Heulemoalnie.
Neuh, niet echt. Behalve een doorslaggevende figuur voor het ontstaan voor bepaalde stromingen in de jazz, zou hij ook gaan werken met Jimi Hendrix, ware het niet dat die kuthippie het rond die tijd verkoos te stikken in z'n eigen kots.quote:
Ik heb dat ook, maar dan omgekeerd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:35 schreef Tokay het volgende:
Ik zag net een videofilmpje van een Amerikaans meisje dat al meer dan drie weken de hik heeft!![]()
Componist, arrangeur, bandleider en pianist. Is van groot belang geweest voor een wereldberoemde trompetist die, op z'n zachtst gezegd een teringpestpokkehekel aan blanken had en gaf in z'n nadagen nog wat jazzles aan Sting.quote:Uhm, heb je misschien nog een hint, Scrutinizer?
"Zatte" in dit geval, met 8% alcohol.quote:Dat is bier, Diaan.
Mijn bier komt uiteraard uit Brouwerij 't IJ, nog geen kilometer van hier.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Kijk ik ben totaal geen bierkenner, vandaar. Hier in huis wordt natuurlijk alleen Grolsch gedronken.
Hippies!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh, niet echt. Behalve een doorslaggevende figuur voor het ontstaan voor bepaalde stromingen in de jazz, zou hij ook gaan werken met Jimi Hendrix, ware het niet dat die kuthippie het rond die tijd verkoos te stikken in z'n eigen kots.
Ik hoor nu echt bij de bierdrinkersquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:45 schreef Tokay het volgende:
Amaai Scrutinizer! Je gaat er wel groffe taal van uitslaan hoor, van zo'n triple!![]()
Eentje maar, ik moet morgen net als vandaag, om een uur of 6 op.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:56 schreef pyl het volgende:
Hoeveel tripeltjes waren dat eigenlijk, Scrut?
Nee, meneer was het brein achter Miles Davis.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:58 schreef Tokay het volgende:
Jouw meneer heet toevallig niet Artie Shaw?
Die viel in de categorie uitgestorven diersoorten, meen ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:10 schreef Tokay het volgende:
Waarom plaatste Gellius eigenlijk een plaatje van Dries van Agt?![]()
Dus toch. Hmmmmm. Beetje vreemd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:17 schreef pyl het volgende:
Die viel in de categorie uitgestorven diersoorten, meen ik.
Dat hebben ze bij de vernieuwde C1000 tegenwoordig in 't schap staan hè?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn bier komt uiteraard uit Brouwerij 't IJ, nog geen kilometer van hier.
Tri-pel, Tokay. Tri-pel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dus toch. Hmmmmm. Beetje vreemd.
Smaakt je triple?![]()
Jahaa!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:23 schreef Gellius het volgende:
Tri-pel, Tokay. Tri-pel.
Ik heb zelf rode wijn trouwens.
Wat zijn misflarden?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:30 schreef Gellius het volgende:
Nou ja zeg. We hoeven toch niet laks en vajjelâmâwaaien met de taal te doen enkel en alleen omdat dit de laatste editie van RJPvD is, waar geen nieuwe op zullen volgen en dat aldus in de misflarden van de geschiedenis zal verdwijnen, zonder maar een spoor of herinnering na te laten?
* Gellius maakt bezwerende gebaren.
Doe ik het weer. Had je 'm op tijd?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:34 schreef Gellius het volgende:
omgemerkt
Nee zeg, dan kan ik wel bezigblijven!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:35 schreef Gellius het volgende:
Doe ik het weer. Had je 'm op tijd?
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:59 schreef tong80 het volgende:
Mooie foto.
Dit kan van alles zijn.
Ik trap af met Henry Fonda
FC Wegereef volgens ten Catequote:
Klopt...quote:
Qua roots wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
Oost-Europees?
Spelen ze soort van Ska muziek?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Qua roots wel.
Het gezelschap resideert in NYC.
Wel vrolijk en aanstekelijk, maar ik zou 't zelf niet als Ska typeren.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
Spelen ze soort van Ska muziek?
Ja die bedoel ikquote:Op zondag 25 februari 2007 22:07 schreef peaceman het volgende:
gogol bordello
Yep!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:36 schreef Treinhomo het volgende:
Fotograaf ?
Niet goed, maar ter inspiratie:quote:Op zondag 25 februari 2007 22:51 schreef tong80 het volgende:
Ik ken hem shit.Even gokken op Robert Colette. Is fout maar ik kan er niet tegen dat bik niet opm z'n naam kom.
Yep!quote:
Bekend gluurder, Bim.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:00 schreef Bimmel het volgende:
wie is die ouwe sterrengluurder van u Foto?
Hoi Diaan, nee, geen politicus. Een steenrijke zakenman.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Tokay, istie van jou een politicus?
Dat is hem!quote:
quote:Aristoteles Onassis (Αριστοτέλης Ονάσσης) (Smyrna, 15 januari 1906 – Neuilly-sur-Seine, 15 maart 1975) was een bekende Grieks reder.
Aristoteles Socrates Homeros Onassis werd geboren in Smyrna (nu Izmir in Turkije) waar ten tijde van zijn geboorte veel Grieken woonden. Toen na de bezetting door Griekenland van 1919 tot 1922 de stad heroverd werd door de Turken, raakte de familie Onassis haar vastgoedbezittingen kwijt en zagen ze zich gedwongen naar Griekenland te vluchten.
Rond 1932 had Onassis zich opgewerkt tot een zeer welgesteld zakenman met veel bezittingen in schepen, die hij door de economische wereldcrisis goedkoop kon verwerven. In de Tweede Wereldoorlog verhuurde hij zijn vloot tegen grof geld aan de geallieerden.
Hij trouwde in 1946 met Athina Mary Livanos, dochter en erfgenaam van mede-scheepsmagnaat Stavros Livanos, met wie hij twee kinderen kreeg: Alexander en Christina. In 1957 stichtte hij Olympic Airways, de Griekse nationale luchtvaartmaatschappij. In 1954 stelde de FBI een fraudeonderzoek jegens Onassis in vanwege het ten onrechte voeren van de Amerikaanse vlag op zijn schepen terwijl hij geen VS-ingezetene was. Onassis kwam er vanaf met het betalen van een boete van zeven miljoen dollar. De rederij kwam tot nieuwe bloei toen Onassis als eerste supertankers liet bouwen.
Hoewel beiden getrouwd waren begon hij een affaire met opera-vedette Maria Callas, welke vele jaren standhield zonder dat het tot een huwelijk kwam. In 1968 trouwde Onassis met Jacqueline Bouvier Kennedy, de weduwe van John F. Kennedy.
Onassis stierf op 69-jarige leeftijd in Neuilly-sur-Seine aan de spierziekte myasthenie. Aangezien zijn zoon Alexander eerder bij een helikopterongeluk was omgekomen, erfde dochter Christina zijn fortuin.
Morituri te salutant!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:20 schreef Gellius het volgende:
Nog vijf! Nog vijf!!
Ik zeg vast gedag.
Dag Diaan73
Dag Tokay
Dag pyl
Dag Bimmel
Dag fotoloog
Dag Tong80
Dag Z
Dag sooty
Dag Treinhomo
Dag peaceman
Dag Berkery
Dag Scrutinizer (ik ga de Wibautstraatbuurt ook verlaten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |