Klinkt wel een beetje kort door de bocht, maar ik zou het denk ik ook doen. Het officiele hulpcircuit kan wel helpen, en als je het maar een beetje laat gaan dan heb je kans dat het van kwaad tot erger gaat, dat ze steeds ze er steeds verder in verstrikt raakt. Het zelfde geldt voort als je die jongen in elkaar trimt. Straks komt ie terug met de hele bende en dan ben je zwaar de lul....Als je vader erg streng is, kun je er eventueel ook met je moeder over praten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:54 schreef Pikkebaas het volgende:
Aangifte doen en ze via het officiele hulpcircuit laten helpen.
Dat ventje moet eens eventjes de bak in, dan leert 'ie het wel af !
"Jongeman, wil jij TS' zusje in het vervolg buiten jou handeltje houden ofanders dringend een duurdere ziektekostenverzekering nemen"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:29 schreef honderd het volgende:
[..]
Huilen op het politiebureau. En als ze zo bang zijn dat hun handeltje in gevaar komt kun je ze maar beter in elkaar slaan, en even duidelijk maken dat je het niet erg vindt dat die dealt maar dat jouw familie hier niet aan meedoet. Overigens, als jij gewoon als man tegen man naar die kerel gaat en hem even dringend verzoekt te stoppen wil het ook wel werken, maar dan moet je wel overtuigend zijn (in dit geval hoeft het niet met geweld maar de meeste hebben dit niet in zich).
Misschien is het wel een marokkaan en heeft ie een halve maffia van bontkraagjes en weet ik veel wat achter zich. Zou even oppassen voor je tot aanval overging.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:29 schreef honderd het volgende:
[..]
Huilen op het politiebureau. En als ze zo bang zijn dat hun handeltje in gevaar komt kun je ze maar beter in elkaar slaan, en even duidelijk maken dat je het niet erg vindt dat die dealt maar dat jouw familie hier niet aan meedoet. Overigens, als jij gewoon als man tegen man naar die kerel gaat en hem even dringend verzoekt te stoppen wil het ook wel werken, maar dan moet je wel overtuigend zijn (in dit geval hoeft het niet met geweld maar de meeste hebben dit niet in zich).
Bijna de enige kracht die Marokkanen hebben is dat zij altijd het initiatief nemen, misschien één op de honderd Marokkanen is daadwerkelijk gevaarlijk, maar dat heb je ook bij alle andere mensen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Misschien is het wel een marokkaan en heeft ie een halve maffia van bontkraagjes en weet ik veel wat achter zich. Zou even oppassen voor je tot aanval overging.
Schiet niet op met 30.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:31 schreef Superheld het volgende:
Ripdeals plegen op dat mannetje en zelf gaan verkopen, goude handel.
Ik zeg ook op het mannetje, die heeft vast wel meerquote:
Ik zou ook niet passief toe kunnen kijken als m'n zusje zich met dat soort mensen in zou laten. Straks kan ik 'r met mn pa van het bureau gaan ophalen. Grijp liever in voor het zover komt. Experimenteren best... heb die troep zelf ook geprobeerd, maar dealen no way.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:12 schreef Houzer het volgende:
Serieus van pillen dealen word je echt niet rijk hoor.
Je zusje zit een experimenteer fase, laat haar lol hebben, gaat van zelf weer over.
Laat haar zelf op dr bek gaan, dan leert ze het ook van zelf weer af.
Als jij het gaat oplossen, krijgt ze meer afkeer tegen famillie en trekt ze meer naar die vrienden.
Pittige gebruikershoeveelheid had ze dan op zakquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:12 schreef Houzer het volgende:
Je zusje zit een experimenteer fase
kan voor langere tijd zijn, misschien heeft ze met een groepje een grote hoeveelheid gekocht zodat het per stuk goedkoper was.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:27 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Pittige gebruikershoeveelheid had ze dan op zak.
Dan nog is het voor een rondje experimenteren wat veel van hetzelfde. Maar goed, kan natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:37 schreef bersenka het volgende:
[..]
kan voor langere tijd zijn, misschien heeft ze met een groepje een grote hoeveelheid gekocht zodat het per stuk goedkoper was.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:31 schreef Glenn-Micra het volgende:
Iedereen bedankt voor de reacties! Ik heb besloten om het even aan te kijken en toch maar weer een gesprek te beginnen met mijn zusje. Dit op een meer dreigende toon.
Bedankt!
Preciesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:57 schreef Yorrit het volgende:
komop 30 pillen waar heb je t over. als je een beetje inkoopt heb je dat zo. heb met meer pillen op zak gelopen en ben absoluut geen dealer.
niks aan de hand man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |