Waarom heeft Allah de sabbath afgeschaftquote:7.163. En vraag hun omtrent de stad, die aan de zee lag. Toen zij de Sabbath ontheiligden verscheen vis op hun Sabbath aan de oppervlakte van het water, maar de dag waarop zij geen Sabbath hielden kwam zij niet tot hen. Zo beproefden Wij hen omdat zij overtreders waren.
is dit een retorische vraag ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:11 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waarom heeft Allah de sabbath afgeschaft![]()
Is dit een retorische vraag?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is dit een retorische vraag ?
Misschien ligt het aan mij hoor, je weet wel de 'moslimmod' zoals Akkersloot het zo fijn weet te benoemen, maar zie jij wel waar het staat dat de Sabbat is afgeschaft?quote:
Ja, maar, maar we hebben evenveel user notes..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:25 schreef Dagonet het volgende:
Ja verdomme Trigger, jij hebt een voorsprong, ik moest eerst een zooi van die dingen gaan lezen om me een beetje in te lezen.
In naam van de vader, de zoon en de heilige LV. Amen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar, maar we hebben evenveel user notes..
Ik maak het goed met je, als Akkersloot het niet kan beantwoorden mag jij er een slotje op plaatsen, goed?
Zou Akker wel zelf lezen wat hij post?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In naam van de vader, de zoon en de heilige LV. Amen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:38 schreef descendent1 het volgende:
Jemig; zelfs IK zie dat die vis tijdens de sabbat een beproeving is om te kijken hoe lang ze doorgaan met het ontheiligen ervan...![]()
(toch?)
Neuh, het is gewoon weer zo'n [insert random sura] topic.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou Akker wel zelf lezen wat hij post?
Sluit jij hem of ik?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, het is gewoon weer zo'n [insert random sura] topic.
Misschien zegt "omdat zij overtreders waren" iets ? Dus men was eerst overtreder als men zich niet aan de sabbath hield maar waar is die verplichting nu ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:21 schreef Triggershot het volgende:
Misschien ligt het aan mij hoor, je weet wel de 'moslimmod' zoals Akkersloot het zo fijn weet te benoemen, maar zie jij wel waar het staat dat de Sabbat is afgeschaft?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:47 schreef Dagonet het volgende:
Doe jij maar, dan ga ik vast naar Feedback.
Waar is de afschaffing nu?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:48 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Misschien zegt "omdat zij overtreders waren" iets ? Dus men was eerst overtreder als men zich niet aan de sabbath hield maar waar is die verplichting nu ?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:38 schreef descendent1 het volgende:
Jemig; zelfs IK zie dat die vis tijdens de sabbat een beproeving is om te kijken hoe lang ze doorgaan met het ontheiligen ervan...![]()
(toch?)
Waar staat dan de verplichting in koran of hadith om op de sabbath niet te werkenquote:
En ik maar denken dat het om de Joden gingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:52 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waar staat dan de verplichting in koran of hadith om op de sabbath niet te werken![]()
quote:"omdat zij overtreders waren" is er toch sprake van een overtreding/verplichting of zie jij dat niet ?
quote:over·tre·ding (de ~ (v.), ~en)
1 het overtreden van een gebod of verbod
2 [jur.] minder ernstig strafbaar feit
Je hebt gelijkquote:ver·plich·ting (de ~ (v.), ~en)
1 iets wat iem. moet doen
Die God voor de joden en die God voor de moslims is toch dezelfdequote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:54 schreef Triggershot het volgende:
En ik maar denken dat het om de Joden ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |