Ja, we hebben uiteraard te doen met onderontwikkelde linkse mogolen hier. Had ik moeten weten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef Godslasteraar het volgende:
wel effe übersetzen hè:
Werkelijkheid - Cliché
Dat is absoluut waar, al zou hij zijn tijd eens kunnen steken in concrete werkbare plannen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:50 schreef Mr_Bojangles het volgende:
De openingspost doet vermoeden dat de T.S ernstig geindoctrineert is.
Wilders moet gewoon blijven doen wat hij doet en zeker niet zwichten voor links PvdA-tuig dat hem de mond wil snoeren.
Laat hem z'n ding maar doen inderdaad dan weten we zeker dat hij nooit aan de macht komt omdat hij zich in een totaal onmogelijke positie manoeuvreert.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:50 schreef Mr_Bojangles het volgende:
De openingspost doet vermoeden dat de T.S ernstig geindoctrineert is.
Wilders moet gewoon blijven doen wat hij doet en zeker niet zwichten voor links PvdA-tuig dat hem de mond wil snoeren.
Nee, ik zeg alleen dat dit topic, je acties, posters, spams en whatever totaal zinloos en doelloos zullen zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:58 schreef noudstar het volgende:
[..]
jij zegt mij dus nu dat ik me recht van vrijheid van meningsuiting niet mag gebruiken om over wilders te klagen
ijdele hoopquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Spam!
Ik wil NL spamvrij krijgen.
Ook idioten hebben recht op aandacht bedoel je?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:16 schreef Verbal het volgende:
Wilders moet gewoon kunnen zeggen wat hij wil. En iedereen moet op hem kunnen stemmen als hij dat wil.
Wel zo handig, weet je meteen wie die malloten zijn
V.
"Rijstnatie"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:11 schreef RijstNatie het volgende:
Mensen die wilders serieus nemen zijn echt zwakbegaafd en hebben hoogstwaarschijnlijk een laag iq.
Je kan hem eigenlijk zien als een soort imaam maar dan voor de blanken met zn omgekeerde baard op zn kop.
![]()
Boven de optie "zogenaamd ingeburgerde moslims met een attitude zijn niet te vertrouwen en moeten als piraten van de islam worden beschouwd".quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:21 schreef Mutant01 het volgende:
Waar is de optie "lach hem uit en ga dan verder met je leven"?
leuk dat je zijn hersencellen heb opgeteld, maar wat hebben we er aan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:41 schreef Godslasteraar het volgende:
Wilders: 1 + 1 = 2
Als je niks zinnigs te zeggen heb hou dan je bek.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:16 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
"Rijstnatie"
Ik gok op een gefrustreerd nakomelingetje van Soekarno....![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:26 schreef Powerss het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te zeggen heb hou dan je bek.
Dom op de persoon spelen is nogal een zwaktebod en erg kinderachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |