Als je dat nou nog niet weet....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat betekent TGIF?
Hij kan wel wat hebben. En zo niet, heeft ie pech.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Arme winkels, drank, vriend, drank, bed, schilderijen, drank, vriend en diepvries.
Heeft ook allemaal met hem te maken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
En de rest dan?
Ik ben nieuw op internet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je dat nou nog niet weet.....
Ik wist het ook niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je dat nou nog niet weet.....
Doet het niet bij mij, krijg zo´n Drive Cleaner ding in mn beeldquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://justjared.buzznet.(...)dyman-music-video-2/
GEWELDIG
Same here.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Doet het niet bij mij, krijg zo´n Drive Cleaner ding in mn beeld![]()
Ik vind haar zo eigenlijk maar wat lelijkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://justjared.buzznet.(...)dyman-music-video-2/
GEWELDIG
Je dronkenheid indekken door alvast het toetsenbord de schuld te gevenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond al vraagteken, toetsenbord doet weer raar. Jij ook veel plezier!
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://kevipodmusic.blogs(...)man-music-video.html
Deze dan?
Photoshopquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Richy heeft verstand van zaken:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!
Maar het doetme soms wel een beeeetje aan K3 denken.
Ik heb ook pizza gehad!!quote:
Peerquote:
Zó waarquote:
Gefeliciteerdquote:
Dat viel me ook pas een week geleden opquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:28 schreef Svensational het volgende:
Het valt me nu pas op dat Lynx "x6" in zijn username heeft!
Gefeliciteerdquote:
Ja, dat zei iedereen, maar dat is ook wel weer irritant.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:31 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
(ik zei toch dat je het zou halen
)
Jij ook al?!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
De hele tijd zit door dit stomme topic Rudolph the rednosed reindeer in mn kop!
Ja net dus bij mij wel onbewust hardop, en dat was echt de druppelquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jij ook al?!. Elke keer dat ik die titel zie zit ik het liedje weer te zingen (in mijn hoofd, niet hardop natuurlijk
) .
.
Valt mee, het is alleen you would even say it glows.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heb de tekst vast helemaal fout, maarja.
Ik heb er nog steeds geen last van.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Hopelijk hebben andere mensen er nu door ons ook last van..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |