Dit vanwege de link naar Kerst. Niet omdat ie van Lynx of Peertje komt.quote:
Zuiplap!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:39 schreef Lynx666 het volgende:
Vanavond me maar eens flink bezatten om de TT waar te maken.
quote:
Liever dat dan Maartje van Weegensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Ah, de Bonnie StClaire van XFA.
our Drunken Whorey with a Story.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Ah, de Bonnie StClaire van XFA.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Liever dat dan Maartje van Weegens![]()
!
De essentie is toch juist dat je opvalt?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:33 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Enige nadeel is dat het niveau bij iedereen om je heen daalt tot een nulpunt terwijl je zelf nog redelijk scherp bent. Maar je valt tenminste minder snel om bij polonaises.![]()
Ow okeequote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk naar de alcohol grijpen.
Da's het hele punt nou, iedereen hangt er als een lamme toeter bij met de tong op half elf en ik stuiter als enige nog met m'n ice tea door de zaal.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De essentie is toch juist dat je opvalt?
Britney had het zelfde probleem.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:01 schreef superhero87 het volgende:
Goedenavond![]()
Goede TTBen vandaag naar de kapper geweest, tis kort en ik moet wennen...
Ik merk er hier niks vanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef Fir3fly het volgende:
Zijn we dan eindelijk van dat gezeik af?
Mezelfquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal in de aanbieding?
Een Cee op alcohol, lijkt me geweldig om mee te maken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's het hele punt nou, iedereen hangt er als een lamme toeter bij met de tong op half elf en ik stuiter als enige nog met m'n ice tea door de zaal.![]()
Was jij vandaag bij de ACLO?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:01 schreef superhero87 het volgende:
Goedenavond![]()
Goede TTBen vandaag naar de kapper geweest, tis kort en ik moet wennen...
Eh, niet dat ik weet... ik was wel gewoon op Zernikequote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Was jij vandaag bij de ACLO?
Je doet je award wel weer eer aan hequote:Op woensdag 21 februari 2007 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo he, net de trein gemist, maar ik had ook geen keus. Op de weg naar het station haalde een jongen op de fiets mij in met grote vaart. gaat de bocht in. Hoor ik een knal, de jongen valt tegen het asfalt, klapband bleek. Vervolgens heb ik hem geholpen, met z'n mobiel z'n broer gebeld en die heeft hem opgehaald. Hij is er wel afgekomen zonder breuken, schouder fiks gekneusd. Man, wat schrok ik zeg.
Goedesmorgens? Ik ben al ruim 6,5 uur wakkerquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:06 schreef chansadres het volgende:
Goede 's morgens!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Goedesmorgens? Ik ben al ruim 6,5 uur wakker.
Ja.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je dat allemaal overgetypt?
Kan geen plaatje vinden, maar ze zijn van le coq sportif.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:21 schreef Lynx666 het volgende:
Laat ze eens zien dan.
Foto maken? Leg anders je schoenen onder een scannerquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:25 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Kan geen plaatje vinden, maar ze zijn van le coq sportif.
Te veel gedoequote:Op woensdag 21 februari 2007 14:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Foto maken? Leg anders je schoenen onder een scanner![]()
Denk ik ook altijd jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:28 schreef Lynx666 het volgende:
De Sportieve Haan?
Ons wel nieuwsgierig maken met "Oooh ik heb zulke geile nieuwe spierwitte schoenen gekocht johquote:
Beter zoeken!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:25 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Kan geen plaatje vinden, maar ze zijn van le coq sportif.
Ja, maar zelfs in het Frans is dat nogal een belachelijke naamquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ons wel nieuwsgierig maken met "Oooh ik heb zulke geile nieuwe spierwitte schoenen gekocht joh![]()
![]()
![]()
![]()
", en dan ons niet mee laten genieten
![]()
.
Zeg dat maar niet tegen meneer De Haan van Hak.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs in het Frans is dat nogal een belachelijke naam.
Ik doe sit-ups onder de waterstralenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je een hometrainer onder de douchekop staan?
Zo veel soeps was het niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:50 schreef chansadres het volgende:
Eindelijk eens X-Factor van zaterdag gekeken
Ik lag er pas om 6.30 inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |