Hihiquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:14 schreef botox het volgende:
Ik heb een leuke recept ermee maar dan moet er ook Ganda ham bij horen in dat pakket...
Ik denk dat het voor A belangrijk is dat we eenvoudig beginnen....
Gaat nog wel gebeuren hoor. Huub gaat wel doorvragen....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:18 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het echt een slap plan van Huub hoor, het is niet eens een plan. Hij doet net als vorige maand weer alsof hij er iemand uit gaat stemmen en dan doet hij het toch niet. Nou briljant... zucht...
Hij kan beter zijn energie steken in het achterhalen waarom Eric zegt dat er niets nieuws in het interview staat terwijl er duidelijk informatie staat (door brian verzonnen) die Eric niet eerder gezegd heeft.
Onbegrijpelijk dat er geen belletje gaat rinkelen.
Misschien komen ze dan donderdag met de motivatie dat alles vals was.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:18 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het echt een slap plan van Huub hoor, het is niet eens een plan. Hij doet net als vorige maand weer alsof hij er iemand uit gaat stemmen en dan doet hij het toch niet. Nou briljant... zucht...
Hij kan beter zijn energie steken in het achterhalen waarom Eric zegt dat er niets nieuws in het interview staat terwijl er duidelijk informatie staat (door brian verzonnen) die Eric niet eerder gezegd heeft.
Onbegrijpelijk dat er geen belletje gaat rinkelen.
Oh, dat is mijn favoriete filmquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:18 schreef Black_king het volgende:
Huub tegen Amanda: "je zit al 20 dagen in het huis, en je bent nog steeds clueless"
Yup, it reminded me; ze weet niet eens wat het woord betekent volgens mij....quote:
Weet ze nu dat hij het gefaked heeft?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:24 schreef mootie het volgende:
Natasia vertelt Brian nu over de brief.
NEEEE hij liegt ook haar voor....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:26 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Weet ze nu dat hij het gefaked heeft?
Nope. Brian vertelt het alsof Eric de brief van het internet gehaald heeft volgens mij....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:26 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
quote:
ik zie een paar woorden doorkomen..... Come and around en goes zie ik ook vaag....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:26 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
NEEEE hij liegt ook haar voor....![]()
Klopt, heb niet alles gehoord, maar volgens mij weet niemand dat hij het heeft gedaan ( behalve talpa)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:26 schreef Black_king het volgende:
[..]
Nope. Brian vertelt het alsof Eric de brief van het internet gehaald heeft volgens mij....
Als hij haar 's morgens eens een pistoletje heeft zien slachten was hij er niet aan begonnen!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:25 schreef yellowfirst het volgende:
Marc krijgt bijkans een hartaanval bij het zien van het snijden van Amanda![]()
Zo te horen niet...Hij licht haar dus ook op...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:26 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
'Nog meer huiswerk maken.' Lijkt me inderdaad duidelijk zat. Die psycho houding van Brian ook direct weer...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:26 schreef rooie3 het volgende:
Hij gaat er nog een doen.
en dat mens heeft geen eens door dat hij dat zegt.
.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:27 schreef Dark het volgende:
Dit begrijp ik niet goed: Brian; Let op Doessie, dit wordt mijn zegje, weet je nog dat wij niet op het internet mochten?
I'm clueless!
Ja, precies dat begrijp ik ook niet. Hij wist dus dat hij fout zat en is dus willens en wetens geholpen door de redactie.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:27 schreef Dark het volgende:
Dit begrijp ik niet goed: Brian; Let op Doessie, dit wordt mijn zegje, weet je nog dat wij niet op het internet mochten?
I'm clueless!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:29 schreef avonne het volgende:
jemig, wat is die kok zenuwachtig.
Is dat echt alleen om de combinatie Amanda + mes?
Brian zit ook al dagen achter die computer geplakt... Nog ff en hij mag streams kijken..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
'Nog meer huiswerk maken.' Lijkt me inderdaad duidelijk zat. Die psycho houding van Brian ook direct weer...![]()
God mensen, denk alsjeblieft na vanavond, en práat. Van Syl heb ik nog geen idee wat ze wil doen.![]()
Laten we hopen dat hij hier gaat posten..... That'll be the day !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Brian zit ook al dagen achter die computer geplakt... Nog ff en hij mag streams kijken..![]()
Idd en dan ontkennen de programma-makers het nog................lefgozers.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
.
Zoiets begreep ik dus ook... Hij zegt dus eigenlijk zelf dat hij de regels overtreden heeft??![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:26 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
NEEEE hij liegt ook haar voor....![]()
Hij heeft de waarheid waarschijnlijk achter al gehoord.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:36 schreef Marrije het volgende:
Bart is niet geinteresseerd in Brians verhaal.
als het lukt is het toch een goed idee. Ik hoop het niet hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:37 schreef Black_king het volgende:
Brian gelooft dat hij weer degene is die de doorbraak geforceerd heeft met zijn briljante ideeën....
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:37 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hij heeft de waarheid waarschijnlijk achter al gehoord.....![]()
Huub en Sy lhebben al verklaard dat ze Eric er niet uit gaan stemmen. Huub wil er weer een actie a la de Nena stemronde van maken....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:38 schreef n1ek het volgende:
[..]
als het lukt is het toch een goed idee. Ik hoop het niet hoor.
Mag ik het zand aanstampen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:39 schreef Sug4r het volgende:
Brian graaft zijn eigen graf...
Vind het alleen jammer dat er door dit geintje een stemronde komt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:37 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hij heeft de waarheid waarschijnlijk achter al gehoord.....![]()
Op zich is het wel een slim idee van Braindead, alleen dat ie Natasja niet in vertrouwen neemt geeft wel weer aan wat voor een gluiperd het is. Ik hoop inderdaad dat ie door de mand valt en dat dit consequenties voor hem gaat hebben want niemand mocht op internet vandaag en hij kan het toch alleen maar van internet hebben???quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:37 schreef Black_king het volgende:
Brian gelooft dat hij weer degene is die de doorbraak geforceerd heeft met zijn briljante ideeën....
op zich vind ik het een aardige poging om wat wrijvingen te veroorzaken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:37 schreef Black_king het volgende:
Mag ik dan ook helpenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:40 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Mag ik het zand aanstampen?
please please please
hij is in gesprek met zijn schizofrene vriendenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:39 schreef SIRA het volgende:
wat is Brian nou aan 't doen ?
Hij ziet zichzelf al helemaal als Master en dat wil hij ooooohhhhhhhh zo graag!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:40 schreef Black_king het volgende:
Brian is weer para aan het praten......
The harder they come, the higher they fall.......quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij ziet zichzelf al helemaal als Master en dat wil hij ooooohhhhhhhh zo graag!![]()
Bart wordt lekker getest de laatste dagen..... Hij wordt waarschijnlijk teruggepakt op zijn negatieve houding.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Inderdaad sneu voor Bart, die wilde kookles... en nu is het notabene zijn "vriend" mark.. die kookles geeft aan Del en Huub...
Daar hebben we nu een nieuw werkwoord voor: verbraaajenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian verdraait de zaak weer behoorlijk in het gesprek met Bart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |