Zoeken op DGK artikelen is ook expliciet verboden... Rode kaart!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:26 schreef Lady-night het volgende:
Brian werd gisteravond wel een keer gewaarschuwd toen hij bezig was op de comp. Ik hoorde hem zeggen: hij zei ik ga iets zoeken, niet kijken
Allemaal zieltjes winnen voor de ankomende stemmingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:35 schreef kleinzusje het volgende:
Sinds Syl op haar donder heeft gekregen door de Febo, heb ik het idee dat Nasty en Syl vriendinnen aan het worden zijn![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:35 schreef kleinzusje het volgende:
Sinds Syl op haar donder heeft gekregen door de Febo, heb ik het idee dat Nasty en Syl vriendinnen aan het worden zijn![]()
Feboquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:35 schreef kleinzusje het volgende:
Dat is mijn probleem altijdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:38 schreef Marrije het volgende:
Na een dagje werken val ik er middenin, begrijp ik goed dat er een stemronde is aangevraagd voor Erik? Ik kan niks terugvinden in de updates.
neen, alleen een door Brian bewerkte brief van een interview van Eric waarin hij een aantal woorden in Erics nadeel heeft verdraaid dus nu is er wantrouwen richting Ericquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:38 schreef Marrije het volgende:
Na een dagje werken val ik er middenin, begrijp ik goed dat er een stemronde is aangevraagd voor Erik? Ik kan niks terugvinden in de updates.
Nog niet, moet morgen om 12.00 aangevraagd zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:38 schreef Marrije het volgende:
Omdat ie in de veronderstelling is dat het gewoon zijn interview is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Waarom vraagt Eric niet ff om dat interview?
'Opvoeden voor dummies'quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:41 schreef Mika25 het volgende:
Ideetje!
Zou het niet leuk zijn als Sylvia voor Natasia's verjaardag een kadotje geeft? Een "hoe moet ik kinderen opvoeden" boek ofzo. Dat zou vrij heftig zijn. Kunnen we dat idee niet doorsluizen naar de bewoners op een of andere manier?
Ja maar de redactie doet er niets aan.... Voortrekken enzoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:43 schreef Ashrak het volgende:
Hoort Brainless niet gewoon een sanctie te krijgen voor het bewust opzoeken van DGK-informatie ?
Ik blijf de euthanasiepil het enige mooie cadeau vinden voor haarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:41 schreef Mika25 het volgende:
Ideetje!
Zou het niet leuk zijn als Sylvia voor Natasia's verjaardag een kadotje geeft? Een "hoe moet ik kinderen opvoeden" boek ofzo. Dat zou vrij heftig zijn. Kunnen we dat idee niet doorsluizen naar de bewoners op een of andere manier?
Dat past niet bij Sylvia's karakter. Maar door als "stille hint" een opvoedkundig boek aan Natasia te geven maak je veel meer indruk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik blijf de euthanasiepil het enige mooie cadeau vinden voor haar![]()
Gisteren zaten Bart Hupert en Eric de populariteitspoll te bekijken ergens en ze werden pas van de site af gegooid toen ze alles hadden bekekenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja maar de redactie doet er niets aan.... Voortrekken enzo![]()
Absoluut !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:43 schreef Ashrak het volgende:
Hoort Brainless niet gewoon een sanctie te krijgen voor het bewust opzoeken van DGK-informatie ?
Het gaat gewoon veel te ver ...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja maar de redactie doet er niets aan.... Voortrekken enzo![]()
Het heeft nog geen 5 minuten geduurd! Ze staat al weer voor de spiegel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:45 schreef Sporti het volgende:
Amanda: na tijden weer voor de spigel zo ik kan er weer tegenaan
Huub: ja voor een half uur
Ben blondquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gisteren zaten Bart Hupert en Eric de populariteitspoll te bekijken ergens en ze werden pas van de site af gegooid toen ze alles hadden bekeken
Volgens mij is het een ziektequote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:47 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Het heeft nog geen 5 minuten geduurd! Ze staat al weer voor de spiegel.
die is natuurlijk bang dat ze dr achter komen dat er geknoeid is in t artikel...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:47 schreef Sporti het volgende:
Stasi wil vanavond netjes aan tafel vanwege Marc we moeten niet gaan rellen............. en dat uit haar mond
Het ging mij er niet om wie het geeft, het ging mij erom wat mij het mooiste cadeau voor haar lijkt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat past niet bij Sylvia's karakter. Maar door als "stille hint" een opvoedkundig boek aan Natasia te geven maak je veel meer indruk.
Ondanks dat ik het jammer vind voor Erik, want Huub heeft m nodig, vind ik dit wel één van de betere grappen van Brian.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:40 schreef n1ek het volgende:
[..]
neen, alleen een door Brian bewerkte brief van een interview van Eric waarin hij een aantal woorden in Erics nadeel heeft verdraaid dus nu is er wantrouwen richting Eric
Ok, maar ik begrijp wel goed dat Erik de enige is die tot nu toe in aanmerking komt? Natasia is van de baan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nog niet, moet morgen om 12.00 aangevraagd zijn
Die kun je niet vinden, de stelling van Geefmegeentjoeri klopt niet. Ze keken naar de populariteit van filmpjes op youtube !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:48 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ben blond
Waar kan ik die vinden ?
Ik vind het ordinair, maar gek genoeg vind ik dat prima bij d'r passen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:48 schreef CHAOS_ het volgende:
Zou wel eens willen dat er normale kleding voor Amandelletje was, iets wat haar gewoon leuk staat, want wat ze draagt staat haar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |