abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:54:57 #1
151176 Alberto_Vermicelli
Ook wel: Meneer Spaghetti
pi_46494792
Naar aanleiding van dit bericht vroeg ik me af hoe dat in de praktijk zou gaan.

Kindje met lolly: "Zeg meneer, wat staat er op dat plakplaatje?"
Hells Angel: "Wat mot je nou, met je kenkerlolly? - O ja openheid - uhumm....Nou, lieve koter, dat is een tattoe met een ankertje en een hartje en de naam van je moeder".
Kindje:

Verzin hier meer voorbeelden van confrontaties met de openheid van de Hells Angels!
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:57:31 #2
pi_46494884
Maikuuul: "Zoeen gare Fox jong vuilak! Boh gek, zullen we zoeen wedstrijd houden wie het beste kan lollerslippen?"
Hells Angel: "Praat normaal man gare Limbo, of moet ik je ook knallen net zoals die verraders in Limburg?"
Maikuuul: "omfg wtf bbq?"
Hells Angel: Okee, hier kan ik echt geen openheid over geven...

"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
pi_46494913
Kindje: zeg meneew hoeveul koeien huiden zitten er in jouw jas?
Hells Angel: Ongeveer 50 kut koter. Oja Openheid: Ik draag geen leer dat is niet aardig voor de diertjes, dit is nep leer.
Kindje :

Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:00:50 #4
pi_46495000
Poedelewoepsie: zeg meneer Hells Angel, wat vindt u ervan dat ik altijd dezelfde blik heb op foto's?
Hells Angel: Geil. Zeg uh...godde ge mee buuten Harleys kieken?
Poedelewoepsie:
pi_46495044
Maikuuul: Zo heé vieze Hells Engel whehe! wat zie jij eruit vuilak!
Hells Angel: " Hou je bek kanker limbo! " Openheid: Zullen we een rondske rijden op uwe prachtige brommobiel?
Maikuuul:
pi_46495058
tvp
niet meer
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:08:19 #7
pi_46495274
Fiscus: de belastingaangifte a.u.b.
Hells Angel: je moeder! kk kakkerlak! - Openheid: hier alstublieft, wilt u ook een kopietje van mijn legaal verkregen legitimatiebewijs erbij?
Fiscus: pawned by the openheid.
pi_46495365
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:57 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Maikuuul: "Zoeen gare Fox jong vuilak! Boh gek, zullen we zoeen wedstrijd houden wie het beste kan lollerslippen?"
Hells Angel: "Praat normaal man gare Limbo, of moet ik je ook knallen net zoals die verraders in Limburg?"
Maikuuul: "omfg wtf bbq?"
Hells Angel: Okee, hier kan ik echt geen openheid over geven...

0 topics op naam. 14.gif
pi_46521585
Hells Angel in de rode buurt: Goededag hoertje. Hoeveel kost je?
Hoertje: 50 euro, half uur.
Hells Angel: Mag ik voor 40 euro ook wat meer openheid betrachten?
Hoertje

Gratis kickje, voor dit toffe topic 14.gif
pi_46523024
Master_X: he ze vinden jullie ook kut he ....
Hells Angel: Ja net als jou kut user of Fok! Openheid: Nee hoor jij bent een toffe user.
Master_X gpwnd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')