Zet dat er dan inquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik weet geen titel.
quote:
quote:
Als je nu nog niet snapt dat je in deze omgeving jezelf gewoon moet uitnodigen, ben je het ShowChatterschap niet waardquote:
Hmmm, ja dat zou kunnen.quote:
OMG, wat gemeenquote:
Maar nu niet meer dusquote:
wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je nu nog niet snapt dat je in deze omgeving jezelf gewoon moet uitnodigen, ben je het ShowChatterschap niet waard.
. Gaarne je Vroegie-ClubCard per omgaande retour sturen.
En snel graag!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, wat gemeen![]()
! Lynx en Fir3, nodig MB eens uit
!
Oeh, dat is nog beter!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik nodig bij deze MB uit voor een niet-gegadigden party.
Geen idee.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:05 schreef Re het volgende:
waar is het eigenlijk?
Pff, die van ons wordt veel tofferquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik nodig bij deze MB uit voor een niet-gegadigden party.
Hoe kan het nou *ooit* tof worden als MB en XM er niet zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pff, die van ons wordt veel toffer.
Damn, je hebt wel een goed argument hierquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe kan het nou *ooit* tof worden als MB en XM er niet zijn.
Goed punt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is er ook een internationale versie?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:24 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Hij zat bij de post vandaag![]()
!
De XFA meet was anders ook uber tof!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
kanniet, wij waren er immers nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:01 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
De XFA meet was anders ook uber tof!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |