Zet dat er dan inquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik weet geen titel.
quote:
quote:
Als je nu nog niet snapt dat je in deze omgeving jezelf gewoon moet uitnodigen, ben je het ShowChatterschap niet waardquote:
Hmmm, ja dat zou kunnen.quote:
OMG, wat gemeenquote:
Maar nu niet meer dusquote:
wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je nu nog niet snapt dat je in deze omgeving jezelf gewoon moet uitnodigen, ben je het ShowChatterschap niet waard.
. Gaarne je Vroegie-ClubCard per omgaande retour sturen.
En snel graag!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, wat gemeen![]()
! Lynx en Fir3, nodig MB eens uit
!
Oeh, dat is nog beter!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik nodig bij deze MB uit voor een niet-gegadigden party.
Geen idee.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:05 schreef Re het volgende:
waar is het eigenlijk?
Pff, die van ons wordt veel tofferquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik nodig bij deze MB uit voor een niet-gegadigden party.
Hoe kan het nou *ooit* tof worden als MB en XM er niet zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pff, die van ons wordt veel toffer.
Damn, je hebt wel een goed argument hierquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe kan het nou *ooit* tof worden als MB en XM er niet zijn.
Goed punt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is er ook een internationale versie?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:24 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Hij zat bij de post vandaag![]()
!
De XFA meet was anders ook uber tof!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
kanniet, wij waren er immers nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:01 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
De XFA meet was anders ook uber tof!![]()
![]()
Ja en ik ook dus!quote:
Nee. Heb het veel te druk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:23 schreef rena het volgende:
Erik in de buurt? Komt atb ook nog morgen?![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:19 schreef Lynx666 het volgende:
MB en XM, zonder jullie geen feest
Komt! Komt gaarne!
Hij is mijn chauffeurquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:37 schreef Lynx666 het volgende:
Euh......
Zonder Re geen feest!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij is mijn chauffeuren de jouwe ook op de 11e
Goed zo!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zonder Re geen feest!
Komt! Komt gaarne!
Jij welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:05 schreef rena het volgende:
Morgen ga ikErik
zieeeeeeeeeeeeehieeeeeeeeeeeeen
![]()
![]()
ja dat weten we nou welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:05 schreef rena het volgende:
Morgen ga ikErik
zieeeeeeeeeeeeehieeeeeeeeeeeeen
![]()
![]()
Geyl he?quote:
Morgen word mijn 2e keerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:09 schreef PeRi het volgende:
Erik rotkind, niet meeten, wel meeten..
En ik ben helemaal niet zo knuffelig.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:20 schreef babette21 het volgende:
ik wil Erik helemaal niet meeten, ik wil 'm hooguit even knuffelen
Op IRC welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ik ben helemaal niet zo knuffelig.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik ben helemaal niet zo knuffelig.
Natuurlijk maak ik voor jou (en misschien voor Dizer, hihiquote:
en bedanktquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen bij speciale personen.
Dat gaat over IRC.quote:
Dizer zégt altijd wel knuffelig te zijn, maar 't joch heeft mij nog nooit in zijn behaarde armen genomenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Natuurlijk maak ik voor jou (en misschien voor Dizer, hihi) een uitzondering.
Heb je mijn trui bijna af?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
En sowieso is de virtuele wereld slechts een masker. Ik ben IRL heus geen homo, ben 47 jaar heb een vrouw en kinderen die bijna gaan studeren.
Oh, en een kat. Ik haat honden.
Maar niet doorvertellen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dizer zégt altijd wel knuffelig te zijn, maar 't joch heeft mij nog nooit in zijn behaarde armen genomen
Mij wel, en hóequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dizer zégt altijd wel knuffelig te zijn, maar 't joch heeft mij nog nooit in zijn behaarde armen genomen
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:20 schreef babette21 het volgende:
ik wil Erik helemaal niet meeten, ik wil 'm hooguit even knuswaffelen
Wel jammer dat je op MSN een cactus bentquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat gaat over IRC.
Snap dan dat ik bij elk ander medium een ander persoontje ben!
Hij is gewoon een gore tepelteasequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik IRL geen homo was. Welke heteroman breit er nou truien voor andere mannen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die je voor me aan het breien was.
Onderdrukte gevoelens.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik IRL geen homo was. Welke heteroman breit er nou truien voor andere mannen?
oeps vergat ik toch bijna die ene (dronken) keer......quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:40 schreef babette21 het volgende:
quote:Ja, een pinguïn is fantastisch
hij is grappig, lief en zacht,
en hij heeft zo iets antarctisch,
ja, hij heeft me in z'n macht.
Een pinguïn doet me lachen,
naast hem voel ik me zo klein.
Oh, was iedereen een pinguïn,
't zou hier veel plezanter zijn.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Diz, ik krijg nog 18 maanden allimentatie van je!!![]()
Welke teef?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:17 schreef Giechel_Ho het volgende:
ShowChat #312: Sophie Tabouret, ZOWIEE-look-alike!
Met als verschil dat ZOWIEE niet zo schijnheilig was als deze teef
Post eens Beev
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:17 schreef Giechel_Ho het volgende:
ShowChat #312: Sophie Tabouret, ZOWIEE-look-alike!
Met als verschil dat ZOWIEE niet zo schijnheilig was als deze teef
Post eens Beev
Je bent op tijd, dan heb je de club card niet nodigquote:
Ok ik snap hemquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent op tijd, dan heb je de club card niet nodig.
Ik ben ietwat verlaat vandaag, dus ik zet 'm wel in nu.
[afbeelding]
Ik mag er dus mooi niet inquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent op tijd, dan heb je de club card niet nodig.
Ik ben ietwat verlaat vandaag, dus ik zet 'm wel in nu.
[afbeelding]
Uber sufquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:04 schreef babette21 het volgende:
ik zou vanavond 'n date hebben, maar heb 'm afgezegd uit pure luiheid... hoe suf ben ik![]()
nou ja, ik had inmiddels natuurlijk ook wel geconcludeerd dat 't joch eigenlijk helemaal zo leuk niet is.quote:
oeh vertel ons alles!!quote:Ik heb ook een date... en mijne heb ik lekker niet afgezegd![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:16 schreef Gezondaar het volgende:Jij date-leacher
Had gewoon je eigen date door laten gaan
![]()
Oh, dan heb je wel een halve redenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
bijna vergeten te zeggen, maar ik heb dus OOK nog 's een halve-griep he! ik zou 'm dus sowieso verzet hebben
Je mag er wel in, je kan alleen je Vroegie-spaarpunt wel vergetenquote:
7,95 overmaken op giro 1368790 en je krijgt 'm zo snel mogelijk toegestuurd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:45 schreef Lynx666 het volgende:
Waar vraag ik zo'n pas aan?
Wat kost het?
Kan ik ermee sparen voor toffe kado's?
Kan het kwaad voor je seksleven?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
7,95 overmaken op giro 1368790 en je krijgt 'm zo snel mogelijk toegestuurd.
da's helemaal waar... het is dus vooral dat ik nu weinig puf heb door die halve griep, en dat laatste beetje niet kan opbrengen om in de kroeg te gaan zitten. Aan de andere kant: als 't echt een supercoole dude (quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:25 schreef Gezondaar het volgende:
Oh, dan heb je wel een halve reden.
Al zei je in eerste instantie dat je te lui was![]()
![]()
!
zo weinig?!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:33 schreef Svensational het volgende:
7,95 overmaken op giro 1368790 en je krijgt 'm zo snel mogelijk toegestuurd.
Vrijwillige giften zijn toegestaan.quote:
I TOLD YOU SOquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:40 schreef babette21 het volgende:
ik moet trouwens 4-6 weken zonder m'n dvd-recorder!!!!
BCC![]()
hm ik bedoel meer: is 't ZO goedkoop om bij de SC-vroegieclub te mogen horen?!???!?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:42 schreef Svensational het volgende:
Vrijwillige giften zijn toegestaan.
Dan ben ik wel genakt ja!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je mag er wel in, je kan alleen je Vroegie-spaarpunt wel vergeten. In your face
![]()
![]()
!!!
Het belangrijkste weet je al, en dat is datquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar goed, enough about me: vertel nou effe over jouw date!!!
Is dit de eerste keer ofzo, dat je er zoquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:49 schreef Dizer het volgende:
Er is bij ons ingebroken!!
vanavond meer detail!
Pfff...wat kan die babette soms toch domme vragen stellenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:53 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Het belangrijkste weet je al, en dat is datik
er ben
![]()
Want inbraken zijn dagelijkse kost voor jouquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:54 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer ofzo, dat je er zopgewonden over bent?
![]()
Nou ja… tot mijn 18de is er bij “ons” vier keer ingebroken en ben ik een keer beroofd. Ik nam aan dat de meeste mensen wel eens iets dergelijks hebben meegemaakt… onterecht?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Want inbraken zijn dagelijkse kost voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |