Is best handig ja als je op dat soort foute mannen valtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:51 schreef botox het volgende:
Aman en Natas trappen al bijna net zo goed als nena... Gewoon blijven oefenen meisjes!
Ik ook .... ik vind alles wat Brian doet eigenlijk ontzettend vervelend. Ik heb zo'n hekel aan die gozer. Als dit een stunt van Huub was geweest had ik het geweldig gevonden, zo ben ik ook wel weer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:48 schreef Sporti het volgende:
Moet wel eerlijkheidshalve toegeven dat als het Huub was geweest die de tekst had veranderd ik in een deuk gelegen zou hebben voor een dag
Ja maar WAAR in het stuk zou hij dan Syl dr naam hebben bijgeschreven? Hij moet dan tochok dingen eruit hebben gelaten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee duh, dat heeft Brian er toch zelf bijgeschreven?
Ja duh, ik zoek alleen verder omdat Eric zei dat hij dacht dat er instond dat het met Sylvia goed zou kunnen vinden. Misschien dacht hij het fout, maar vandaar.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee duh, dat heeft Brian er toch zelf bijgeschreven?
Da's waar. Daarom denk ik zeker dat Syl dit nog wel gaat checken bij Eric.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dit zou een reden kunnen zijn om Eric eruit te stemmen, dat is het hele punt.
The comedy of errorsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja duh, ik zoek alleen verder omdat Eric zei dat hij dacht dat er instond dat het met Sylvia goed zou kunnen vinden. Misschien dacht hij het fout, maar vandaar.
Dat was in het stukje op de Tiensite.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja duh, ik zoek alleen verder omdat Eric zei dat hij dacht dat er instond dat het met Sylvia goed zou kunnen vinden. Misschien dacht hij het fout, maar vandaar.
Juistquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:56 schreef n1ek het volgende:
Jullie (sommige) zeuren wel erg af en toe heIk vind het best slim wat Brian gedaan heeft. Hoe erg je (en ik) hem ook haat, het is wel een grappig bedachte manier om fair het spel te spelen.
Dat hij het toevallig doet en niet Huub maakt het dat iedereen het compleet afzeikt.
Hoe kwam hij aan het oorsprongkelijke bericht?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:56 schreef n1ek het volgende:
Jullie (sommige) zeuren wel erg af en toe heIk vind het best slim wat Brian gedaan heeft. Hoe erg je (en ik) hem ook haat, het is wel een grappig bedachte manier om fair het spel te spelen.
Dat heb ik ook, kan niks meer van die gozer hebben, zijn enge gelach, zijn gegil, zijn gluiperige oogjes, zijn nepglimlach, zijn vieze haar, zijn smerige manier van eten, zijn gluiperige plannetjes, de manier waarop hij snollie in zijn bed heeft gekregen, zijn zieke geest, zijn gestoorde manier van praten ik snap er echt geen fluit van, nou zo'n beetje alles dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik ook .... ik vind alles wat Brian doet eigenlijk ontzettend vervelend. Ik heb zo'n hekel aan die gozer. Als dit een stunt van Huub was geweest had ik het geweldig gevonden, zo ben ik ook wel weer.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Stel voor dat familie van Sylvia of Huub snel een briefje sturen, dat het bericht fake is. Zou de redactie dat dan 'n dagje tegenhouden ?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En fair... Hij legt een ander doelbewust woorden in de mond... Huub zijn acties zijn meestal op de man af, direct.. en ik geloof zelden echt onder de gordel..
Brian kan alleen maar rotgeintjes uithalen.. karakter verschilletje ?
Zeker een karakterverschil - maar dat wist ik zonder dit geintje ook al. Brian is gewoon een rat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En fair... Hij legt een ander doelbewust woorden in de mond... Huub zijn acties zijn meestal op de man af, direct.. en ik geloof zelden echt onder de gordel..
Brian kan alleen maar rotgeintjes uithalen.. karakter verschilletje ?
ze krijgen elke dag de telegraaf waar hele artikelen over de kooi in staanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoe kwam hij aan het oorsprongkelijke bericht?
Juist doordat ze geen normaal gezinsleven kent, zou je denken dat zij het zelf beter zou willen doen en haar kinderen wel een normaal gezinsleven gunnen..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:00 schreef Utrecht het volgende:
Ik ben misschien even een mega spuit 11 maar de presentatie van Natasia tijdens de spraakles is mij wel bijgebleven. Ben nu tot de conclusie gekomen dat Natasia richting haar kinderen kopieert hoe zij is opgevoed.
* Jongste uit een gezin van 7
* Moeder had geen tijd dus ze werd door broer en zus opgevoed in Suriname
* Toen ze naar Nederland kwamen zaten ze verspreid over ooms en tantes.
Met andere woorden volgens mij kent Natasia geen normaal gezinsleven en weet ze niet beter dan dat het normaal is je kids ergens te dumpen en ze door andere familie leden te laten opvoeden.
Ze zal bij zichzelf nog wel denken "Ik ben toch ook goed terechtgekomen, dus wat is er mis mee?"
Ik vind het zielig dat Natasia weinig moederliefde gekend heeft en ik vind het helemaal zielig dat ze met die wetenschap haar kinderen hetzelfde aandoet.
Dit was er uit geknipt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:03 schreef n1ek het volgende:
[..]
ze krijgen elke dag de telegraaf waar hele artikelen over de kooi in staan
hij heeft het dan van internet maar dat is blijkbaar niet verboden.
Mee eens. Overigens is het niet zo moeilijk om aan het oorspronkelijke bericht te komen; ze hebben internet hè! Gewoon het bericht opslaan als tekstbericht en dan kan je er het een en ander in veranderen. Maar ja, het bericht is wel via de redactie binnengekomen, dus zal de redactie wel meespelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Zal me niets verbazen als dit hele plan Brian ingefluisterd is, hoe kont hij anders aan het oorsprongkelijke bericht?
via internet voor alle bewoners toegangelijk dus ook NU voor Eric en Huubquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Zal me niets verbazen als dit hele plan Brian ingefluisterd is, hoe kont hij anders aan het oorsprongkelijke bericht?
Amen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:59 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, kan niks meer van die gozer hebben, zijn enge gelach, zijn gegil, zijn gluiperige oogjes, zijn nepglimlach, zijn vieze haar, zijn smerige manier van eten, zijn gluiperige plannetjes, de manier waarop hij snollie in zijn bed heeft gekregen, zijn zieke geest, zijn gestoorde manier van praten ik snap er echt geen fluit van, nou zo'n beetje alles dus.
moeten ze Huub er ook uit zetten omdat hij dit filmpje heeft opgezocht in de kooiquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dit was er uit geknipt.
Tien: 14:25-Geheimzinnigheid alom
Er is iets geheimzinnigs aan de hand in de Villa. Natasia heeft een briefje gevonden en is nogal verbaasd over de inhoud. Verontwaardigd laat ze het aan Sylvia lezen. Ook Sylvia doet na het lezen erg geheimzinnig: “Zullen we dit gewoon tussen ons houden dan maar?”
Even later wordt duidelijk waarom Natasia en Sylvia zo geheimzinnig aan het doen zijn. Het briefje bevat een interview wat een zeker tijdschrift ooit met Eric afnam. In het briefje wordt gesuggereerd dat Eric met hele specifieke redenen de Villa in is gegaan. Het interview maakt namelijk duidelijk wie Eric weg wil stemmen en in welke volgorde hij dat wil doen. “Maar hoe is dat briefje hier gekomen dan?”, vraagt Natasia zich af. “Hij ging zich net omkleden, misschien heeft hij hem zelf hier neergelegd”, reageert Sylvia daarop. “Maar dan gooit hij zijn eigen ruiten in”, aldus een bezorgde Natasia. “Of hij is met een slim spel bezig”, antwoordt Sylvia.
Wat de dames echter niet weten, is dat Brian degene is geweest die het briefje achter heeft gelaten. De Antilliaan vond het interview met Eric op internet en heeft bepaalde antwoorden zodanig aangepast dat het nu lijkt alsof Eric de boosdoener is. (bron:tien)
Rode kaart 1: Hij mag niet op DGK zoeken.. en dat heeft hij later WEL gedaan, omdat hij het berich terugzocht!
Rode kaart 2: Als ze iets vinden over de DGK op internet mogen ze dat niet zonder toestemming lezen.
Dus.. De Regie doet weer eens haar best om Brian en Natas te helpen om de stemming door te komen
Daar heeft hij toestemming voor gevraagd... Ga jij nu even je research doen en kom dan nog eens fijn spelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:08 schreef n1ek het volgende:
[..]
moeten ze Huub er ook uit zetten omdat hij dit filmpje heeft opgezocht in de kooi
Heeft hij toestemming voor gekregenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:08 schreef n1ek het volgende:
[..]
moeten ze Huub er ook uit zetten omdat hij dit filmpje heeft opgezocht in de kooi
Huub belde eerst naar 'achter' of hij het filmpje aan Bart mocht laten zien. Hij kreeg toestemming.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:08 schreef n1ek het volgende:
[..]
wie zegt dat Brian geen toestemming heeft? Ga eerst zelf maar is research doen want dit kan niet zo goed door achter zijn bedacht.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Daar heeft hij toestemming voor gevraagd... Ga jij nu even je research doen en kom dan nog eens fijn spelen.![]()
Heeft hij toestemming voor gevraagd aan achter.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:08 schreef n1ek het volgende:
[..]
Zucht... als jij het verschil niet ziet... dan laat ik het hierbij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:10 schreef n1ek het volgende:
[..]
wie zegt dat Brian geen toestemming heeft? Ga eerst zelf maar is research doen want dit kan niet zo goed door achter zijn bedacht.
Stel hij heeft toestemming, dan werkt achter mee aan een plan. Het bekijken van dat filmpje is een activiteit en staat los van het spel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:10 schreef n1ek het volgende:
[..]
wie zegt dat Brian geen toestemming heeft? Ga eerst zelf maar is research doen want dit kan niet zo goed door achter zijn bedacht.
Zo niet dan zetten ze hem er maar fijn uit.
Laat ze het lekker zelf uitzoeken joh. Het is het spel de Sims niet....niets controleren maar ze het zelf laten doen...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Stel voor dat familie van Sylvia of Huub snel een briefje sturen, dat het bericht fake is. Zou de redactie dat dan 'n dagje tegenhouden ?
Leuk antwoord, maar dat was de vraag niet ......quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:13 schreef crohntje het volgende:
[..]
Laat ze het lekker zelf uitzoeken joh. Het is het spel de Sims niet....niets controleren maar ze het zelf laten doen...![]()
![]()
Jij had het over de familie van Syl en dat die maar een briefje moeten sturen...over dat deel schreef ik dit...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuk antwoord, maar dat was de vraag niet ......
Dan stel ik voor dat je de vraag nog een keer leest ...... kijk waar het vraagteken staat ......quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:19 schreef crohntje het volgende:
[..]
Jij had het over de familie van Syl en dat die maar een briefje moeten sturen...over dat deel schreef ik dit...![]()
a-DEL denkt dat ze een relatietherapie nodig heeft na 2 x sexquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:21 schreef Sporti het volgende:
Amanda denkt dat ze al een wasbordje heeft na 2 keer trainen
Ja doeiiiii, doe niet zo moeilijk zeg. Dan kan je wel aan de gang blijven hier. Zo belangrijk was je vraag nou ook weer niet. Bedenk het antwoord zelf...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je de vraag nog een keer leest ...... kijk waar het vraagteken staat ......
prinsesjes gedrag?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:24 schreef crohntje het volgende:
[..]
Ja doeiiiii, doe niet zo moeilijk zeg. Dan kan je wel aan de gang blijven hier. Zo belangrijk was je vraag nou ook weer niet. Bedenk het antwoord zelf...
Denk eerder dat ze de aandacht van de zwarte heks willen afleiden. En blijkbaar werkt dat vrij goed tot nu toe, niemand praat er nog over dat Natasia er niet uitgestemd mag wordenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
De regie zal wel moe worden van de streamers.. iedere keer als ze iets bedacht hebben om hun knuffelAntilliaan te helpen (voortrekken)... hebben de streamers het door..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |