abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46494720
Regelmatig zie je, dat de bewoners iets horen van een andere bewoner, en het bericht gewoon 'als waar' beschouwen. Zonder dat ze het zelf kontroleren.......
Nathanael kwam binnen en stelde ronduit "Ik mag er deze keer niet uitgestemd worden" is zo'n voorbeeld. En zo zijn er zo vele voorvallen.

Opmerkelijk dat ze niet echt een wantrouwen hebben voor dit soort uitspraken of -in dit geval- een briefje, waarvan niemand de herkomst kent .......
Keep the Sunny Side Up
pi_46494745
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:51 schreef botox het volgende:
Aman en Natas trappen al bijna net zo goed als nena... Gewoon blijven oefenen meisjes!
Is best handig ja als je op dat soort foute mannen valt
pi_46494764
Ik ga er toch ook nog wel stiekem van uit dat Syl het niet zomaar geloofd en Huub er misschien ook nog wel op terug komt.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:54:40 #244
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46494784
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:48 schreef Sporti het volgende:
Moet wel eerlijkheidshalve toegeven dat als het Huub was geweest die de tekst had veranderd ik in een deuk gelegen zou hebben voor een dag
Ik ook .... ik vind alles wat Brian doet eigenlijk ontzettend vervelend. Ik heb zo'n hekel aan die gozer. Als dit een stunt van Huub was geweest had ik het geweldig gevonden, zo ben ik ook wel weer.
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 16:54:46 #245
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_46494787
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:46 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Nee duh, dat heeft Brian er toch zelf bijgeschreven?
Ja maar WAAR in het stuk zou hij dan Syl dr naam hebben bijgeschreven? Hij moet dan tochok dingen eruit hebben gelaten.

Nieuwe diva in De Gouden Kooi
door Stephanie Broos

AMSTERDAM - Bewoners van De Gouden Kooi opgepast! Nieuwkomer Eric zal vanavond de villa betreden. Hij neemt de plek in van 'vechtersbaas' Nathanael, die na het gebruik van fysiek geweld zijn koffers moest pakken. De 25-jarige student heeft grootse plannen. "Ik ga heel ver om te winnen", bekent hij. "Als het moet kan ik een echte relnicht zijn..."

Eric draait er niet om heen. "Mijn doel is winnen. Ik weet zeker dat ik uiteindelijk met het geld naar huis ga." De student uit Leiden vindt zichzelf een aanwinst voor het programma. Hij omschrijft zichzelf als een kleurrijk, veelzijdig persoon. "Bovendien ben ik een nicht. Dus je krijgt nu een goede afspiegeling van de maatschappij. Ik loop niet met mijn geaardheid te koop, maar als het moet kan ik wel een relnicht zijn."

De aspirant-miljonair staat volgens eigen zeggen graag in de spotlights. Als hij niet genoeg aandacht krijgt, brengt hij daar zelf graag verandering in. Goedschiks of kwaadschiks. "De bewoners van het eerste uur moeten zich grote zorgen maken", waarschuwt Eric. "Zij moeten er zo snel mogelijk uit, anders kan ik nooit winnen. Vooral Natasia moet oppassen. Zij is nu de diva in het huis. Maar er is maar plaats voor één diva. Dus Natasia, maak je borsten maar nat!"

Hij maakt hem weinig uit als de bewoners hem straks gaan negeren, zoals ze dat bij Nathanael in eerste instantie van plan waren. "Het zal erg moeilijk worden om mij te negeren, niemand kan om mij heen", verklaart hij. "Ik ben verbaal erg sterk en ik zoek altijd de confrontatie op."

Vervolgt: "Ik ga mijn strategie niet verklappen. Maar ik kan je al wel vertellen dat ik erg goed ben in psychologische spelletjes. En ik ben niet bang om vijanden te maken. Dat is part of the game." Trots: " Mijn vrienden vinden mij nu al de gedoodverfde winnaar."
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_46494801
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:46 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Nee duh, dat heeft Brian er toch zelf bijgeschreven?
Ja duh, ik zoek alleen verder omdat Eric zei dat hij dacht dat er instond dat het met Sylvia goed zou kunnen vinden. Misschien dacht hij het fout, maar vandaar.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_46494817
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:51 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar dit zou een reden kunnen zijn om Eric eruit te stemmen, dat is het hele punt.
Da's waar. Daarom denk ik zeker dat Syl dit nog wel gaat checken bij Eric.
pi_46494838
Jullie (sommige) zeuren wel erg af en toe he Ik vind het best slim wat Brian gedaan heeft. Hoe erg je (en ik) hem ook haat, het is wel een grappig bedachte manier om fair het spel te spelen.
Dat hij het toevallig doet en niet Huub maakt het dat iedereen het compleet afzeikt.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:56:57 #249
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_46494865
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:55 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ja duh, ik zoek alleen verder omdat Eric zei dat hij dacht dat er instond dat het met Sylvia goed zou kunnen vinden. Misschien dacht hij het fout, maar vandaar.
The comedy of errors
pi_46494876
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:55 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dat was in het stukje op de Tiensite.
Die dinsdag toen hij erin kwam.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:57:30 #251
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_46494882
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:56 schreef n1ek het volgende:
Jullie (sommige) zeuren wel erg af en toe he Ik vind het best slim wat Brian gedaan heeft. Hoe erg je (en ik) hem ook haat, het is wel een grappig bedachte manier om fair het spel te spelen.
Dat hij het toevallig doet en niet Huub maakt het dat iedereen het compleet afzeikt.
Juist
pi_46494895
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:56 schreef n1ek het volgende:
Hoe kwam hij aan het oorsprongkelijke bericht?
pi_46494899
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:56 schreef dieenebart het volgende:

[..]

The comedy of errors
Binnen en buiten de kooi.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_46494916

pi_46494920
Daarom is het goed dat je alles verifieert en Huub is wel zo slim dat hij dat doet, alleen jammer dat Eric er maar laconiek op reageert van "er staat niks bijzonders in" Hij heeft niet door dat het bericht veranderd is
pi_46494942
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:54 schreef Sarah-Louise het volgende:

[..]

Ik ook .... ik vind alles wat Brian doet eigenlijk ontzettend vervelend. Ik heb zo'n hekel aan die gozer. Als dit een stunt van Huub was geweest had ik het geweldig gevonden, zo ben ik ook wel weer.
Dat heb ik ook, kan niks meer van die gozer hebben, zijn enge gelach, zijn gegil, zijn gluiperige oogjes, zijn nepglimlach, zijn vieze haar, zijn smerige manier van eten, zijn gluiperige plannetjes, de manier waarop hij snollie in zijn bed heeft gekregen, zijn zieke geest, zijn gestoorde manier van praten ik snap er echt geen fluit van, nou zo'n beetje alles dus.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
pi_46494972
Ik ben misschien even een mega spuit 11 maar de presentatie van Natasia tijdens de spraakles is mij wel bijgebleven. Ben nu tot de conclusie gekomen dat Natasia richting haar kinderen kopieert hoe zij is opgevoed.

* Jongste uit een gezin van 7
* Moeder had geen tijd dus ze werd door broer en zus opgevoed in Suriname
* Toen ze naar Nederland kwamen zaten ze verspreid over ooms en tantes.

Met andere woorden volgens mij kent Natasia geen normaal gezinsleven en weet ze niet beter dan dat het normaal is je kids ergens te dumpen en ze door andere familie leden te laten opvoeden.
Ze zal bij zichzelf nog wel denken "Ik ben toch ook goed terechtgekomen, dus wat is er mis mee?"
Ik vind het zielig dat Natasia weinig moederliefde gekend heeft en ik vind het helemaal zielig dat ze met die wetenschap haar kinderen hetzelfde aandoet.
pi_46494975
Stel voor dat familie van Sylvia of Huub snel een briefje sturen, dat het bericht fake is. Zou de redactie dat dan 'n dagje tegenhouden ?
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:01:06 #259
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_46495005
En fair... Hij legt een ander doelbewust woorden in de mond... Huub zijn acties zijn meestal op de man af, direct.. en ik geloof zelden echt onder de gordel..
Brian kan alleen maar rotgeintjes uithalen.. karakter verschilletje ?
- but you can never leave!
pi_46495022
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Stel voor dat familie van Sylvia of Huub snel een briefje sturen, dat het bericht fake is. Zou de redactie dat dan 'n dagje tegenhouden ?
Uiteraard.
Zal me niets verbazen als dit hele plan Brian ingefluisterd is, hoe kont hij anders aan het oorsprongkelijke bericht?
pi_46495051
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En fair... Hij legt een ander doelbewust woorden in de mond... Huub zijn acties zijn meestal op de man af, direct.. en ik geloof zelden echt onder de gordel..
pi_46495056
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zeker een karakterverschil - maar dat wist ik zonder dit geintje ook al. Brian is gewoon een rat.
Keep the Sunny Side Up
pi_46495084
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:57 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Hoe kwam hij aan het oorsprongkelijke bericht?
ze krijgen elke dag de telegraaf waar hele artikelen over de kooi in staan
hij heeft het dan van internet maar dat is blijkbaar niet verboden.
pi_46495143
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:00 schreef Utrecht het volgende:
Ik ben misschien even een mega spuit 11 maar de presentatie van Natasia tijdens de spraakles is mij wel bijgebleven. Ben nu tot de conclusie gekomen dat Natasia richting haar kinderen kopieert hoe zij is opgevoed.

* Jongste uit een gezin van 7
* Moeder had geen tijd dus ze werd door broer en zus opgevoed in Suriname
* Toen ze naar Nederland kwamen zaten ze verspreid over ooms en tantes.

Met andere woorden volgens mij kent Natasia geen normaal gezinsleven en weet ze niet beter dan dat het normaal is je kids ergens te dumpen en ze door andere familie leden te laten opvoeden.
Ze zal bij zichzelf nog wel denken "Ik ben toch ook goed terechtgekomen, dus wat is er mis mee?"
Ik vind het zielig dat Natasia weinig moederliefde gekend heeft en ik vind het helemaal zielig dat ze met die wetenschap haar kinderen hetzelfde aandoet.
Juist doordat ze geen normaal gezinsleven kent, zou je denken dat zij het zelf beter zou willen doen en haar kinderen wel een normaal gezinsleven gunnen..
pi_46495157
Ik verlang terug naar Yvonne ( in het wit, buiten)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:05:59 #266
139520 Gast_op_afstand
pi_46495191
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:03 schreef n1ek het volgende:

[..]

ze krijgen elke dag de telegraaf waar hele artikelen over de kooi in staan
hij heeft het dan van internet maar dat is blijkbaar niet verboden.
Dit was er uit geknipt.

Tien: 14:25-Geheimzinnigheid alom

Er is iets geheimzinnigs aan de hand in de Villa. Natasia heeft een briefje gevonden en is nogal verbaasd over de inhoud. Verontwaardigd laat ze het aan Sylvia lezen. Ook Sylvia doet na het lezen erg geheimzinnig: “Zullen we dit gewoon tussen ons houden dan maar?”

Even later wordt duidelijk waarom Natasia en Sylvia zo geheimzinnig aan het doen zijn. Het briefje bevat een interview wat een zeker tijdschrift ooit met Eric afnam. In het briefje wordt gesuggereerd dat Eric met hele specifieke redenen de Villa in is gegaan. Het interview maakt namelijk duidelijk wie Eric weg wil stemmen en in welke volgorde hij dat wil doen. “Maar hoe is dat briefje hier gekomen dan?”, vraagt Natasia zich af. “Hij ging zich net omkleden, misschien heeft hij hem zelf hier neergelegd”, reageert Sylvia daarop. “Maar dan gooit hij zijn eigen ruiten in”, aldus een bezorgde Natasia. “Of hij is met een slim spel bezig”, antwoordt Sylvia.

Wat de dames echter niet weten, is dat Brian degene is geweest die het briefje achter heeft gelaten. De Antilliaan vond het interview met Eric op internet en heeft bepaalde antwoorden zodanig aangepast dat het nu lijkt alsof Eric de boosdoener is. (bron:tien)

Rode kaart 1: Hij mag niet op DGK zoeken.. en dat heeft hij later WEL gedaan, omdat hij het berich terugzocht!

Rode kaart 2: Als ze iets vinden over de DGK op internet mogen ze dat niet zonder toestemming lezen.

Dus.. De Regie doet weer eens haar best om Brian en Natas te helpen om de stemming door te komen
pi_46495192
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:01 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Uiteraard.
Zal me niets verbazen als dit hele plan Brian ingefluisterd is, hoe kont hij anders aan het oorsprongkelijke bericht?
Mee eens. Overigens is het niet zo moeilijk om aan het oorspronkelijke bericht te komen; ze hebben internet hè! Gewoon het bericht opslaan als tekstbericht en dan kan je er het een en ander in veranderen. Maar ja, het bericht is wel via de redactie binnengekomen, dus zal de redactie wel meespelen.
pi_46495215
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:01 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Uiteraard.
via internet voor alle bewoners toegangelijk dus ook NU voor Eric en Huub
  Moderator dinsdag 20 februari 2007 @ 17:07:39 #269
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46495255
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:59 schreef Lunaflame het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, kan niks meer van die gozer hebben, zijn enge gelach, zijn gegil, zijn gluiperige oogjes, zijn nepglimlach, zijn vieze haar, zijn smerige manier van eten, zijn gluiperige plannetjes, de manier waarop hij snollie in zijn bed heeft gekregen, zijn zieke geest, zijn gestoorde manier van praten ik snap er echt geen fluit van, nou zo'n beetje alles dus.
Amen.
Maar als die sukkels er in trappen, dan is-ie ze gewoon te slim af geweest. Vreselijk, maar waar.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:07:46 #270
168159 FSR
Just myself
pi_46495256
De DGK redactie laat weer een paar steekjes vallen... dat is voor mij wel duidelijk...

Als Sylvia het stuk leest en even terug denkt wat Ntas net dat Eric zei dat er maar plaats is voor 1 diva, moet ze kunnen snappen dat het nu niet klopt....
When exist, things are inévitable
pi_46495277
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Dit was er uit geknipt.

Tien: 14:25-Geheimzinnigheid alom

Er is iets geheimzinnigs aan de hand in de Villa. Natasia heeft een briefje gevonden en is nogal verbaasd over de inhoud. Verontwaardigd laat ze het aan Sylvia lezen. Ook Sylvia doet na het lezen erg geheimzinnig: “Zullen we dit gewoon tussen ons houden dan maar?”

Even later wordt duidelijk waarom Natasia en Sylvia zo geheimzinnig aan het doen zijn. Het briefje bevat een interview wat een zeker tijdschrift ooit met Eric afnam. In het briefje wordt gesuggereerd dat Eric met hele specifieke redenen de Villa in is gegaan. Het interview maakt namelijk duidelijk wie Eric weg wil stemmen en in welke volgorde hij dat wil doen. “Maar hoe is dat briefje hier gekomen dan?”, vraagt Natasia zich af. “Hij ging zich net omkleden, misschien heeft hij hem zelf hier neergelegd”, reageert Sylvia daarop. “Maar dan gooit hij zijn eigen ruiten in”, aldus een bezorgde Natasia. “Of hij is met een slim spel bezig”, antwoordt Sylvia.

Wat de dames echter niet weten, is dat Brian degene is geweest die het briefje achter heeft gelaten. De Antilliaan vond het interview met Eric op internet en heeft bepaalde antwoorden zodanig aangepast dat het nu lijkt alsof Eric de boosdoener is. (bron:tien)

Rode kaart 1: Hij mag niet op DGK zoeken.. en dat heeft hij later WEL gedaan, omdat hij het berich terugzocht!

Rode kaart 2: Als ze iets vinden over de DGK op internet mogen ze dat niet zonder toestemming lezen.

Dus.. De Regie doet weer eens haar best om Brian en Natas te helpen om de stemming door te komen
moeten ze Huub er ook uit zetten omdat hij dit filmpje heeft opgezocht in de kooi
pi_46495318
[quote]Op dinsdag 20 februari 2007 17:06 schreef NS het volgende:

[..]

Mee eens. Overigens is het niet zo moeilijk om aan het oorspronkelijke bericht te komen; ze hebben internet hè! Gewoon het bericht opslaan als tekstbericht en dan kan je er het een en ander in veranderen. Maar ja, het bericht is wel via de redactie binnengekomen, dus zal de redactie wel meespelen.[ dus door Brian achtergelaten. /quote]
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:09:54 #273
139520 Gast_op_afstand
pi_46495330
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:08 schreef n1ek het volgende:

[..]

moeten ze Huub er ook uit zetten omdat hij dit filmpje heeft opgezocht in de kooi
Daar heeft hij toestemming voor gevraagd... Ga jij nu even je research doen en kom dan nog eens fijn spelen.
pi_46495336
quote:

[..]

Heeft hij toestemming voor gekregen
pi_46495337
quote:

[..]

Huub belde eerst naar 'achter' of hij het filmpje aan Bart mocht laten zien. Hij kreeg toestemming.
Keep the Sunny Side Up
pi_46495354
Huub heeft zelf aan de redaktie gevraagd of hij dat filmpje aan Bart mocht laten zien
pi_46495359
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Daar heeft hij toestemming voor gevraagd... Ga jij nu even je research doen en kom dan nog eens fijn spelen.
wie zegt dat Brian geen toestemming heeft? Ga eerst zelf maar is research doen want dit kan niet zo goed door achter zijn bedacht.
Zo niet dan zetten ze hem er maar fijn uit.
pi_46495371
quote:

[..]

Heeft hij toestemming voor gevraagd aan achter.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:11:39 #279
139520 Gast_op_afstand
pi_46495385
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:10 schreef n1ek het volgende:

[..]

wie zegt dat Brian geen toestemming heeft? Ga eerst zelf maar is research doen want dit kan niet zo goed door achter zijn bedacht.
Zucht... als jij het verschil niet ziet... dan laat ik het hierbij.
pi_46495442
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:10 schreef n1ek het volgende:

[..]

Zo niet dan zetten ze hem er maar fijn uit.
Stel hij heeft toestemming, dan werkt achter mee aan een plan. Het bekijken van dat filmpje is een activiteit en staat los van het spel.
pi_46495466
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Laat ze het lekker zelf uitzoeken joh. Het is het spel de Sims niet....niets controleren maar ze het zelf laten doen...
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:15:24 #282
168159 FSR
Just myself
pi_46495531
Wel heel jammer dat Bwian ook zo beschermt word...

Hij had inmiddels een aantal sancties moeten hebben via het orignele regelboek....
When exist, things are inévitable
pi_46495593
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:13 schreef crohntje het volgende:

[..]

Laat ze het lekker zelf uitzoeken joh. Het is het spel de Sims niet....niets controleren maar ze het zelf laten doen...
Leuk antwoord, maar dat was de vraag niet ......
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:17:47 #284
139520 Gast_op_afstand
pi_46495611
De regie zal wel moe worden van de streamers.. iedere keer als ze iets bedacht hebben om hun knuffelAntilliaan te helpen (voortrekken)... hebben de streamers het door..
pi_46495643
Er ontbreken zo wie stukken uit dat intervieuw, want hij bespreekt iedereen in dat stukje. Ik denk dat het, het intervieuw van Talpa zelf is geweest op de dag van zijn intrede in de hut, ik kan het niet meer terug vinden op de site.
pi_46495656
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Leuk antwoord, maar dat was de vraag niet ......
Jij had het over de familie van Syl en dat die maar een briefje moeten sturen...over dat deel schreef ik dit...
pi_46495706
Amanda denkt dat ze al een wasbordje heeft na 2 keer trainen
pi_46495720
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:19 schreef crohntje het volgende:

[..]

Jij had het over de familie van Syl en dat die maar een briefje moeten sturen...over dat deel schreef ik dit...
Dan stel ik voor dat je de vraag nog een keer leest ...... kijk waar het vraagteken staat ......
Keep the Sunny Side Up
pi_46495738
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:21 schreef Sporti het volgende:
Amanda denkt dat ze al een wasbordje heeft na 2 keer trainen
a-DEL denkt dat ze een relatietherapie nodig heeft na 2 x sex
pi_46495745
Amanda Monoloog uit me hoofd leren is goed voor mijn verlegenheid
pi_46495784
De 25-jarige Eric is een uitgesproken persoonlijkheid. De student heeft een breed sociaal leven en vindt zijn vrienden het allerbelangrijkste. Naast zijn studie houdt Eric zich bezig met acteren en modellenwerk. Vooral het acteren kan de Leidenaar van pas komen. Zo speelde hij gastrollen in onder andere Goede Tijden Slechte Tijden, Goudkust en Fort Alpha. Over zijn reden om De Gouden Kooi te betreden is Eric duidelijk: “Ik wil winnen. Ik ben student en kan het geld goed gebruiken.” Maar dat is niet het enige: “Ik hou van psychologische spelletjes en plaats mezelf graag op een podium!”
Dit is ook de reden dat de donkerharige student moeite heeft met Natasia’s verblijf in de Villa: “Er is maar ruimte voor één diva en dat ben ik! Natasia kan haar borsten nat gaan maken!”

De homoseksuele Eric verkleedt zich in zijn vrije tijd regelmatig als vrouw. Het toeval wil dat zijn travestietennaam ‘Natrasha’ is: “Die naam heeft niets te maken met Natasia, maar zij zou die naam eigenlijk meer verdienen!” Erics alter ego kan op ‘haar’ beurt voor nogal wat opschudding gaan zorgen in de Villa. “Natrasha is sleazy, ordinair en ondeugend. Ze doet waar ze zin in heeft”, waarschuwt de Leidenaar.

Eric vreest de reactie van zijn mede-Miljonairs niet.

De student laat namelijk niet over zich heen lopen. Dit is dan ook de reden dat hij het met Huub wel denkt te kunnen vinden in de Villa: “Ik ben blij dat hij terug is. Het is een slimme jongen, maar hij moet wel gaan bewijzen dat hij te vertrouwen is. Dan zouden we samen wel een paar spelletjes kunnen spelen!”
Eric heeft een open en bewogen seksleven en geeft aan niet lang zonder te kunnen: “Ik heb in noodgevallen mijn linkerhand, maar je weet nooit wat er kan gebeuren. Het hangt af van mijn stemming. De ene dag heb ik zin in blond, de andere dag in gespierd en weer een andere keer wil ik een neger!”

Ook met homomoeder Palma denkt de student het goed te kunnen vinden: “Palma is een schat en een kanjer. Ik kan niet wachten tot ze me morgenochtend wakker maakt!” Maar Eric gaat zijn pijlen vooral richten op Natasia en Brian. “Brian is een macho en een homofoob en daar heb ik het niet op”, laat hij in niet mis te verstane woorden weten. Maar als het aan de Leidenaar ligt, is het Natasia die als eerste de Villa verlaat: “Ze moet gewoon terug naar haar kinderen.” Duidelijke taal van een nieuwe en uitgesproken Miljonair die duidelijk voor vuurwerk gaat zorgen in De Gouden Kooi. We wachten af…

Bron: Tien
pi_46495790
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dan stel ik voor dat je de vraag nog een keer leest ...... kijk waar het vraagteken staat ......
Ja doeiiiii, doe niet zo moeilijk zeg. Dan kan je wel aan de gang blijven hier. Zo belangrijk was je vraag nou ook weer niet. Bedenk het antwoord zelf...
pi_46495834
Lach me rot om dat sporten van Eric.
Brian kan zich ook niet echt inhouden en ook Carlos kijkt wat lacherig.
pi_46495839
Huub en Syl gaan Eric er niet uit stemmen. Syl wil het wel tegen houden....
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_46495846
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:24 schreef crohntje het volgende:

[..]

Ja doeiiiii, doe niet zo moeilijk zeg. Dan kan je wel aan de gang blijven hier. Zo belangrijk was je vraag nou ook weer niet. Bedenk het antwoord zelf...
prinsesjes gedrag?
pi_46495868
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
De regie zal wel moe worden van de streamers.. iedere keer als ze iets bedacht hebben om hun knuffelAntilliaan te helpen (voortrekken)... hebben de streamers het door..
Denk eerder dat ze de aandacht van de zwarte heks willen afleiden. En blijkbaar werkt dat vrij goed tot nu toe, niemand praat er nog over dat Natasia er niet uitgestemd mag worden
pi_46495877
Brian werd gisteravond wel een keer gewaarschuwd toen hij bezig was op de comp. Ik hoorde hem zeggen: hij zei ik ga iets zoeken, niet kijken
Hangplek voor vrije gedachten
pi_46495891
Huub verteld over gesprek met Eric pppppppppfffffffffffffff hij vergeet er wel bij te zeggen dat het NIET Eric was die het heeft laten slingeren, Huub is echt niet secuur genoeg.
pi_46495895
Huub: "Ik kan niet bouwen op Bart..."
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_46495911
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:25 schreef Sporti het volgende:

[..]

prinsesjes gedrag?
Precies!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: