Ja preciesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:30 schreef noekje het volgende:
Huub is wel goudeerlijk he. Eric is zich van geen kwaad bewust. Haal dat artikel erbij dan.
Ja dat mens maakt me echt woedend. En ze denkt echt dat ze de QUEEN is. Brian ook. Ze denken dat ze nationale helden zijn..dat de rode loper voor hun word uitgerold.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het wordt langzaam een nationale hobby om de meest provocerende vragen voor Natasia te bedenken. Die kan serieus niet meer over straat (een wonder van god uitgesloten)![]()
een beetje te laconiekquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:32 schreef itsme het volgende:
Goed zo huub. Hoe reageerde eric?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:32 schreef Sporti het volgende:
Shit ze begrijpen niet dat er iets aan die tekst is veranderd
Ja natuurlijk ze komen helaas beide niet op het idee dat er weleens iets aan de tekst veranderd zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric meent precies te weten wat er in staat, Huub verteld wat hij gelezen heeft. Eric blijft overtuigd dat er niets bijzonders instaat.
mmm nou als de tarotkaarten vertellen dat Eric bad karma is dan negeert ze hem tot na de stemmingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:34 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia gaat er heus nog wel met Eric over praten. Die gelooft zoiets vast niet zomaar.
Weet Huub wel wat de inhoud van het briefje precies is dan? Het was Natasia die het briefje vond en nu heeft Sylvia het volgens mij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:34 schreef itsme het volgende:
Gaan ze ergens anders over lullen.
Waarom zegt Huub niet dat er stond dat hij syl weg wilde stemmen?
dom dom dom.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ze komen helaas beide niet op het idee dat er weleens iets aan de tekst veranderd zou kunnen zijn![]()
Nou als ze al de tarot kaarten vraagt hoe het zitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:34 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia gaat er heus nog wel met Eric over praten. Die gelooft zoiets vast niet zomaar.
Dat zou de enige rel kunnen zijn wat betreft de stemming naar Brian. Hoppa, voor de dag met dat krantenknipsel. Ik wil Erik heel boos zien.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:33 schreef Sporti het volgende:
Haal nou dat KRANTENKNIPSEL
Als Syl het heeft zal ze het heus nog wel met Eric bespreken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet Huub wel wat de inhoud van het briefje precies is dan? Het was Natasia die het briefje vond en nu heeft Sylvia het volgens mij.
wie heeft dat krantenknipsel dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:36 schreef NS het volgende:
[..]
Dat zou de enige rel kunnen zijn wat betreft de stemming naar Brian. Hoppa, voor de dag met dat krantenknipsel. Ik wil Erik heel boos zien.
Waarschijnlijk zal Sylvia eerst met Huub overleggen of ze wel/niet met Eric moet praten. Huub zal dan zeggen dat hij dat al gedaan heeft ..... En Sylvia zal niet ontdekken dat het briefje fake is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:34 schreef scanman01 het volgende:
Ze zei net tegen Natasja in de slpkamer dat ze wel geloofde dat Eric het had geschrevenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:34 schreef scanman01 het volgende:
ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal Sylvia eerst met Huub overleggen of ze wel/niet met Eric moet praten. Huub zal dan zeggen dat hij dat al gedaan heeft ..... En Sylvia zal niet ontdekken dat het briefje fake is.
Ik ook, maar eigenlijk heeft de actie van Brian nu al veel te veel succesquote:
ja dat denk ik eerder omdat Huub zei dat Eric er met niemand over moest praten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal Sylvia eerst met Huub overleggen of ze wel/niet met Eric moet praten. Huub zal dan zeggen dat hij dat al gedaan heeft ..... En Sylvia zal niet ontdekken dat het briefje fake is.
Waar is dat krantenknipsel eigenlijk, terug bij de redactie?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:37 schreef Sporti het volgende:
wat een gelul die Huub met zijn sound of music IK wil een krantenknipsel en wel NU![]()
Komt nog wel, het blijft malen in het hoofd van Eric en Huub, Natasia kan haar mond toch niet houden, komt allemaal wel uit. Ja even leuk bedacht, maar toch ook weer dom, omdat niemand daar echt een geheim kan houden behalve Sylviaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ze komen helaas beide niet op het idee dat er weleens iets aan de tekst veranderd zou kunnen zijn![]()
Ik heb de volledige tekst van De Telegraaf hier neergezet. Alleen hoe krijg je dat teruggevonden ? Het staat in een COS.quote:
Wat Sylvia tegen Natasia zegt neemt ik altijd al met een korreltje zout.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:37 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ze zei net tegen Natasja in de slpkamer dat ze wel geloofde dat Eric het had geschreven
ja precies het heeft ons weer teveel bezig gehouden hier in de COSquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook, maar eigenlijk heeft de actie van Brian nu al veel te veel succes
bedoel je deze?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb de volledige tekst van De Telegraaf hier neergezet. Alleen hoe krijg je dat teruggevonden ? Het staat in een COS.
Niet een van deze twee, dat moge duidelijk zijn. Maar de mate waarin mensen zich opwinden over dit duo baart me zorgen. Tot een paar weken geleden vond ik het allemaal nog wel lachwekkend (en deed er zelf ook aan mee), maar nu word ik er meer triest van.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja dat mens maakt me echt woedend. En ze denkt echt dat ze de QUEEN is. Brian ook. Ze denken dat ze nationale helden zijn..dat de rode loper voor hun word uitgerold.
Wie is eigenlijk jouw favoriet Bart?
Ze weten niet dat Brian dat wel is. Zodra Huub dat weet zal hij Brian dubbel zo hard terugpakken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:42 schreef happyme28 het volgende:
Het probleem is dat Huub, Eric en Syl (nog) niet zo achterbaks en geniepig zijn dat ze het zich niet voor kunnen stellen om dat te doen.
Ja, dat artikel bedoelde ik. Klassequote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
bedoel je deze?
http://www.telegraaf.nl/prive/article58646081.ece?cid=rss
Deze werd eerder vandaag genoemd, maar de naam Sylvia komt hiet niet in voor. (?)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
bedoel je deze?
http://www.telegraaf.nl/prive/article58646081.ece?cid=rss
Nee duh, dat heeft Brian er toch zelf bijgeschreven?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze werd eerder vandaag genoemd, maar de naam Sylvia komt hiet niet in voor. (?)
Ik ga even verder zoeken.
Nee,dat is de hele clou. Brian heeft Sylvia haar naam erbij gevoegd....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze werd eerder vandaag genoemd, maar de naam Sylvia komt hiet niet in voor. (?)
Brian heeft de naam Sylvia erin gezet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is ook een goede list, maar Brian is zo achterdochtig dat hij het meteen niet geloofd had.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:48 schreef Sporti het volgende:
Moet wel eerlijkheidshalve toegeven dat als het Huub was geweest die de tekst had veranderd ik in een deuk gelegen zou hebben voor een dag
Maar dit zou een reden kunnen zijn om Eric eruit te stemmen, dat is het hele punt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:51 schreef crohntje het volgende:
Eigenlijk maakt het toch niks uit of Eric Sylvia eruit wil stemmen? Ze heeft Huub nog achter zich. Ze kan ook verder denken....ze gaat goed met hem om, hij gaf haar de eerste dag veel contactpunten en ze hebben een pact ( in hoeverre die serieus is...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |