abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46562772
Al die Ajacieden ook meezeiken , trouwens iedereen die zeikt op PSV, ze doen het gewoon heel heel erg goed!, en voor alle Ajaxiedjes die huilen, wees blij, misschien spelen jullie door PSV ook nog ooit wel eens CL (Ow ja ik kijk graag naar ajax hoor )
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_46563283
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:35 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Ik zou dus niet kunnen leven met een jeaud he. Beetje lopen krijsen in mn huis als zo'n jeaud er weer 1 inlegt, en een natte doos krijgen van sneijdert. Flikker toch op man, met zo'n persoon zou ik alleen ruzie kunnen hebben.

Zou uberhaupt geen stijve kunnen krijgen op iets waarvan ik 3 dagen in de week zag dat het dat jeaudenlogo op een shirt ronddroeg.
Ja ok met een hele fanatieke jodin ( ) zou ik wel moeite hebben. Maar fanatieke vrouwelijke voetbalsupporters daar heb ik sowieso meestal moeite mee vatsige wijven
quote:
Doet me trouwens denken aan mn (vrouwelijke) manager. Ze zit nu al 21 jaar elke week weer bij Feyenoord, uit of thuis, bezoekt alle europese wedstrijden, affijn, we zitten altijd samen bij Feyenoord en hebben alle hoogte en dieptepunten meegemaakt samen. Op een bepaald moment raakte ze in een kroeg in gesprek over van alles en nog wat met een gozer, die haar wel zag zitten. Was echt zo'n gozer waarbij al het vrouwelijk schoon een natte doos krijgt, en hij zat dus achter d'r reet aan.

Aan het eind van de avond zie ik haar ineens naar me toe rennen, me bij mn arm pakken en met een geërgerd hoofd zeggen "we gaan nu weg!". Ik vraag me af of er wat is, vraag haar dat, en vraag of die mafkees wat heeft geflikt wat ze niet leuk vond.

"Nou, het had kunnen komen tot iets leuks, het was een mooie gast, leek op het eerste gezicht best intelligent, maar toen bleek het een jood te zijn. Je denkt toch niet dat ik met zo'n stuk onbenul naar bed ga?"

pi_46563731
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:50 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Ja ok met een hele fanatieke jodin ( ) zou ik wel moeite hebben. Maar fanatieke vrouwelijke voetbalsupporters daar heb ik sowieso meestal moeite mee vatsige wijven
Ja wat in de Kuip rondloopt is over het algemeen bagger. Maar moet je maar eens kijken op vak E, daar zit een lekker wijf joh.

Mn manager mag er ook wel zijn trouwens.

Mijn vrouw ook, alleen houdt die niet zo van voetbal. Ze vond het niet zo leuk dat iedereen op X "hey <bimewet>, is dit nou dat lekkere wijf van je?" riep.
Kutkloon.
pi_46566645
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:32 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ik doe niks anders voor kneus.
Nu heb ik opeens geen seizoenskaart en nu zit ik plots nooit meer in het stadion. ZzZzZ
Er zijn er hier maar globaal 500 triest en die zijn voor feyenoord.

Live with it.

[afbeelding]
Blijf je daar nou 3 jaar mee hangen ? Damn dude... wat boeien die fucking overwinningen ... kijk eens wie op nummer 1 staat.... kijk eens wie er europees beter voor staat. Je moet feijenoord niet zwart gaan maken als je zelf dit seizoen ook niks presteert. En trouwens .... van feijenoord hebben nog wel meer clubs gewonnen met 4-0. OOK nac won in Rotterdam met die uitslag geloof ik. Moet ik er nou ook bij gaan halen dat psv won in amsterdam met 1-0 ?
pi_46566819
quote:
. Moet ik er nou ook bij gaan halen dat psv won in amsterdam met 1-0 ?
pi_46588039
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik open dit topic nu alvast. Want ik wil klagen over het treurige spel dat ze vanavond gaan laten zien....
En daar ik zo naar de match ga heb ik geen tijd er a-la-moment over te gaan zaniken.

Psv
Slecht spelen in 1/8 van de Champions League
Geen kans meer maken
Flikker op teletekstneus.. WIj zijn de besten. Jullie doen niet eens meer mee in Europa. Guten Tag.
History became legend, legend became myth.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')