abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46532062
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:40 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Je moet gewoon eens die oogkleppen afdoen en zien dat PSV jullie op alle fronten voorbij streeft de laatste jaren. Zowel op NL's als Europees niveau. Als je in de Champions League voorronde verliest van een of ander loserteam uit de Alpen heb je weinig te makken dacht ik zo

Ach ja..... De meeste importjoden hier mogen helemaal niks vertellen. Die kijken de wedstrijden voor het kastje om 19:00 en dan gaan ze hier wat stoer lopen doen. Om over de sukkels met een stadionverbod nog maar te zwijgen.
vandaag in Zitterd liepen de supporters van PSV met hun shirts nog aan door de stad en de supporters van fortuna hun begroeten met omhooggestoken duimen

Ik liep ook gewoon met mijn 12de man door de stad

Alleen maar respect gekregen van de mensen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_46532118
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef PeZu het volgende:

[..]

aah ja jij noemt het oogkleppen, ik noem het clubliefde

ik wil jouook wel eens horen als pisvee weer op hun terechte 3e plek staat

voetbal is oorlog en een leger zonder vertouwen in hun team is asl feyenoord
seizon 19998/1999 psv 3de en iedere wedsrtijd thuis uitverkocht
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:47:07 #123
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_46532164
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef PeZu het volgende:

[..]

aah ja jij noemt het oogkleppen, ik noem het clubliefde

ik wil jouook wel eens horen als pisvee weer op hun terechte 3e plek staat

voetbal is oorlog en een leger zonder vertouwen in hun team is asl feyenoord
Clubliefde moet je niet verwarren met realiteit.

Dat je voor Ajax bent: OK, dat is jouw probleem. Maar dat je niet reel bent stoort me mateloos.

Als echte supporter moet je je momenteel toch kapot schamen voor jullie prestaties of zie ik dat verkeerd ?
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:51:34 #124
138448 PeZu
Suspended animation
pi_46532301
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:47 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Clubliefde moet je niet verwarren met realiteit.

Dat je voor Ajax bent: OK, dat is jouw probleem. Maar dat je niet reel bent stoort me mateloos.

Als echte supporter moet je je momenteel toch kapot schamen voor jullie prestaties of zie ik dat verkeerd ?
de realiteit is dat ajax de beste club is daarvoor mijn liefde

ik heb er geen probleem mee, en wat jou stoort boeit me geen ene seconde

ik schaam me niet kapot, ik baal wel eens van sommige wedstrijden

maar je vergeet 1 ding, een bijkomend iets naast het voetbal kijken is je club verdedigen altijd en overal en de andere clubs, en zeker de pisvee en fc kakkerlak belachelijk maken

dat hoort er gewoon bij, al jaren

dat jij het zo serieus opvat is jou probleem,
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:52:47 #125
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_46532334
Je bent gewoon een mongool. Daarmee is het voor mij afgedaan.
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:56:06 #126
138448 PeZu
Suspended animation
pi_46532459
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je bent gewoon een mongool. Daarmee is het voor mij afgedaan.
doe maar lekker schelden

staat je goed lampie

of open er een verzonnen topic over
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:59:59 #127
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_46532614
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:56 schreef PeZu het volgende:

[..]

doe maar lekker schelden

staat je goed lampie

of open er een verzonnen topic over
teletekstsupporters met een te grote mond. Machtig.
Verdedig je cluppie maar jong. Over een paar weken staan ze weer op het Stadhuisplein met de Schaal in de hand en lach ik je keihard uit.
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:01:29 #128
138448 PeZu
Suspended animation
pi_46532673
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:59 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Verdedig je cluppie maar jong. Over een paar weken staan ze weer op het Stadhuisplein met de Schaal in de hand en lach ik je keihard uit.
teletekstsupporter tuuk, mappy
pi_46532689
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:59 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

uhm ze hebben toch al in Augustus met de schaal gestaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:05:00 #130
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_46532799
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:01 schreef PeZu het volgende:

[..]

teletekstsupporter tuuk, mappy
Gut. Gaat ie ook 1x per seizoen
pi_46532851
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:01 schreef postmortum het volgende:

[..]

uhm ze hebben toch al in Augustus met de schaal gestaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG
pi_46532871
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:05 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Laat die gast toch Hij weet niet waar ie het over heeft Men noemt het Jaloezie
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:07:59 #133
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_46532901
Maar wat was nou ook weer de klacht?

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:08:05 #134
138448 PeZu
Suspended animation
pi_46532908
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:05 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

ja je hebt helemaal gelijk mappy
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:09:43 #135
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_46532962
Wat is dat een mappy ?
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:11:17 #136
138448 PeZu
Suspended animation
pi_46533024
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat is dat een mappy ?
een woord wat ik vaak gebruik

kan van alles betekenen

maar vooral dat je niet zo druk moet maken

over wat andere over hun of jouw club roepen
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:12:18 #137
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_46533064
BOH das een stoer woord Gertje !

Die ga ik invoeren !

Einz!111 1!1111 !11111 1111
pi_46533216
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
BOH das een stoer woord Gertje !

Die ga ik invoeren !

Einz!111 1!1111 !11111 1111
ik dacht aan www.mappy.nl
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:18:22 #139
138448 PeZu
Suspended animation
pi_46533258
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:16 schreef postmortum het volgende:

[..]

ik dacht aan www.mappy.nl
wtf iemand steelt mijn woord

sandstorm, kun je er een topic over maken?
pi_46533439
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat is dat een mappy ?
Een ander woord voor moppie. Oftewel Pezu is homo
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:25:22 #141
138448 PeZu
Suspended animation
pi_46533460
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:24 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Een ander woord voor moppie. Oftewel Pezu is homo
en jij kan het weten schatje
pi_46533528
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:02 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Je leeft echt nog in 1995 he ?

Jullie worden al jaren Ge-PWND
Na Ge-PWND ben ik gestopt met lezen
Ga Fifa spelen joh
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:32:23 #143
164283 Luco
Buongiorno!
pi_46533629
En nu back to earth... JA, PSV heeft laatste paar jaren beter gepresteerd... NEE, AZ zal ajax op de lange termijn niet voorbij gaan. Wellicht dat AZ een keer kampioen gaat worden in de komende jaren, mar structureel een topclub worden zie ik niet gebeuren... WillemII speelde vroeger ook goed, maar is niks meer. Feyenoord zit nu in een dal, maar zal er weer uitklimmen... In mijn ogen zijn er maar 3 topclubs in Nederland: Ajax, PSV, Feyenoord. AZ mag dromen wat ze willen, maar zonder Dirk "Abramovic" Scheringa waren ze nog steeds een clubje die mochten dromen van Play-Offs voor een UEFAplekje... Ajax heeft de laatste jaren een structureel probleem, en dat probleem is bekend. Nu moet het opgelost worden... Ik denk dat PSV een groot probleem gaat krijgen, mocht die 8+3 regel er ooit komen... Je kan niet van een Nederlandse ploeg spreken, als er slechts 2 Nederlanders in staan... Wat dat betreft is HSV dan net zo Nederlands... PSV, jullie gaan Arsenal achterna... Geen spelers uit eigen land. Grote verschil is dat Arsenal wel een grote historie heeft, en vaak mooi voetbal speelt. Dat laatste valt bij PSV nog maar te bezien...

Ik blijf altijd voor Ajax, ook al degraderen ze. Laat die Alkmaarders maar lekker op ons kotsen. De helft van de supporters van AZ waren 5 jaar terug nog voor Ajax... Successupporters. PSV, jullie mogen even domineren, maar dat zal niet lang meer duren...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:34:37 #144
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_46533683
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:18 schreef PeZu het volgende:
sandstorm, kun je er een topic over maken?
OK !
pi_46534437
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:32 schreef Luco het volgende:
En nu back to earth... JA, PSV heeft laatste paar jaren beter gepresteerd... NEE, AZ zal ajax op de lange termijn niet voorbij gaan. Wellicht dat AZ een keer kampioen gaat worden in de komende jaren, mar structureel een topclub worden zie ik niet gebeuren... WillemII speelde vroeger ook goed, maar is niks meer. Feyenoord zit nu in een dal, maar zal er weer uitklimmen... In mijn ogen zijn er maar 3 topclubs in Nederland: Ajax, PSV, Feyenoord. AZ mag dromen wat ze willen, maar zonder Dirk "Abramovic" Scheringa waren ze nog steeds een clubje die mochten dromen van Play-Offs voor een UEFAplekje... Ajax heeft de laatste jaren een structureel probleem, en dat probleem is bekend. Nu moet het opgelost worden... Ik denk dat PSV een groot probleem gaat krijgen, mocht die 8+3 regel er ooit komen... Je kan niet van een Nederlandse ploeg spreken, als er slechts 2 Nederlanders in staan... Wat dat betreft is HSV dan net zo Nederlands... PSV, jullie gaan Arsenal achterna... Geen spelers uit eigen land. Grote verschil is dat Arsenal wel een grote historie heeft, en vaak mooi voetbal speelt. Dat laatste valt bij PSV nog maar te bezien...

Ik blijf altijd voor Ajax, ook al degraderen ze. Laat die Alkmaarders maar lekker op ons kotsen. De helft van de supporters van AZ waren 5 jaar terug nog voor Ajax... Successupporters. PSV, jullie mogen even domineren, maar dat zal niet lang meer duren...
Dat eeuwige gezeik over niet genoeg Nederlanders in de selectie van psv !! haha, omg, sad
pi_46534453
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:01 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Dat eeuwige gezeik over niet genoeg Nederlanders in de selectie van psv !! haha, omg, sad
johan cruijff zei dat gisteren ook
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:03:13 #147
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_46534486
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:02 schreef postmortum het volgende:

[..]

johan cruijff zei dat gisteren ook
JC is dan ook een jood. Net zoals van Basten en de hele technische staf.
pi_46534539
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:03 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

JC is dan ook een jood. Net zoals van Basten en de hele technische staf.
Gelukkig heb wij als clubicoon Berry van Aerle
pi_46534599
pi_46534647
Berry van Aerle

Ja, en, eh… en voetballen daar vindt ik ook niks meer aan. Nee, ik weet niet zo goed waarom maar het gaat allemaal wel goed: Ajax heeft de Champions League gewonnen. Maar ik vind het niet meer leuk. Ik vind het allemaal van die patsertjes Clarence Seedorf die gaat nou naar Italië omdat hij toe was aan een nieuwe uitdaging Die jongen was 19 jaar die heeft net haar op zijn piemel Ja dat doet me dan toch terug verlangen naar voetballers als….. Berry van Aerle En ik weet zelf ook wel Berry is niet de beste voetballer die we ooit hebben gehad Je hebt hem nooit zes mensen zien passeren en scoren met een stiftje hij moest het meer van zijn conditie hebben Hij liep de Cooper test binnen de tien minuten Hij was ook een beetje naïef hij dacht altijd dat de man die bij blessures het veld op kwam rennen met een zak water en een spons dat, dat det dan de sponsor was Maar, maar, maar het mooie van Berry was, kijk al die andere voetballers van PSV jongens, die verdienen allemaal meer dan een miljoen die wonen in kasten van huizen. Die verdiende gigantische salarissen. Maar Berry van Aerle die wist daar helemaal niets van, Berry wist dat niet. Berry was de enige voetballer in de eredivisie die elke maand gewoon netjes zijn contributie betaalde En en en één keer in de maand dan kreeg hij van de manager Kees Ploegma een tientje in zijn handen gedrukt, dan was het van Berry, koop er maar iets moois voor. Mondje dicht tegen de anderen hè. En Berry die hield zijn mond. Maar toen ie tien jaar lid was van PSV toen heeft ie een quartz horloge gekregen met in inscriptie, hadden ze er Seiko in gegraveerd. Hadden ze gezegd dat dat Berry in het Japans was zielig hè? Berry heeft helemaal geen geld. Berry heeft geen geld. Die moest zomers ging hij aardbeien plukken om nog wat bij te verdienen. Dan plukte ie vier kistjes in een uur maar af en toe stak hij ook wel eens een aardbei in zijn mond. Zo was Berry ook wel weer. En hij ging ook nooit op vakantie. Gewoon bij zijn ouders in de tuin in zo'n pub-tentje en dan tiep om vijf uur zijn moeder dat ie moest komen eten (in het Duits dat hij toch nog een beetje een vakantie gevoel had) Het is toch ook idioot als je bekijkt wat voor bedragen er worden betaald voor voetballers. Dennis Bergkamp die heeft 20 miljoen gekost, 20 miljoen. Vroeger had je de man van zes miljoen die man die zo heel langzaam kon lopen. Dat was zes miljoen. Daar koop je nou niet eens meer een fatsoenlijke linksback voor. En daarom is Berry een held voor mij, een held. Ik vind ook dat er boekjes over hem moeten verschijnen: De avonturen van Berry van Aerle: Berry op de fiets, Berry in de trein, Berry leert klok kijken, dat is dan een iets dikker boekje hè. Waarom is er geen milieu spotje met Berry in de hoofdrol dat je hem ziet lopen in zo'n voetbal stadion, die groene grasmat en dat ie dan de camera in kijkt en dat ie dan zegt: Ja kijk hè, vroeger als ik gepasseerd werd, door een tegenstander bijvoorbeeld, dan maakte ik een sliding terwijl ik wist dat het gras daar kapot van ging. Je weet wel zoiets, zoiets. Het allermooiste zou mij lijken als Berry van Aerle brieven zou gaan beantwoorden voor de Viva. En dat klinkt misschien heel raar want wat heeft Berry met vrouwen? Heel veel, heel veel. Je moet maar eens opletten bij vrije trappen in de buurt van het strafschopgebied als iedereen zo heel zenuwachtig in dat muurtje staat. Dan staat Berry er toch altijd heel…… ja heel relaxed bij omdat Berry weet dat vrouwen het belangrijk vinden dat mannen zich af en toe kwetsbaar opstellen. Als hij die brieven zou mogen beantwoorden dan zou het heel anders gaan. Nu is het altijd heel truttig van: beste Viva ik heb een fijne vriend, alleen kan ik niet zo goed met hem praten. wat moet ik doen? En dan krijgt zo'n meisje als antwoord: Ja, misschien moet je gewoon eens met hem praten. Ik denk: ja daar heeft ze toch niks aan. Als Berry van Aerle dat zou mogen doen, dan zou het heel anders gaan, veel eerlijker. Dan zou je krijgen: Beste Berry, ik heb een fijne vriend, alleen wil hij niet met mij vrijen als ik menstrueer, terwijl ik juist dan veel behoefte heb aan genegenheid. Beste Berry wat moet ik doen? En dat Berry dan zou zeggen: ja dat wit ik nie !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')