Nee neuzen die weer uit hun holletje gekropen zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Kakkerlakken die over prijzen winnen beginnen **
Kropen de lampjes maar eens uit ze hol, dan kregen ze het uitvak ook verder dan 20km rond Eindhoven een keer vol...quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee neuzen die weer uit hun holletje gekropen zijn
Uitvak vol of niet, voorlopig staat Psv voor en ajax gaat er morgen uit!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Kropen de lampjes maar eens uit ze hol, dan kregen ze het uitvak ook verder dan 20km rond Eindhoven een keer vol...![]()
Jullie gaan er ook uit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:54 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Uitvak vol of niet, voorlopig staat Psv voor en ajax gaat er morgen uit!
Tsja dat is het verschil tussen een club in de CL en de UEFA cup. Ach ja. De provinciaaltjes laten maar weer eens zien wie in de nieuwe eeuw de baas is.quote:
WoW ze gaan ook 3 jaar op rij door..... meteen praatjes naabiesquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Tsja dat is het verschil tussen een club in de CL en de UEFA cup.
Je leeft echt nog in 1995 he ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
WoW ze gaan ook 3 jaar op rij door..... meteen praatjes naabies
welke club heeft alles al een keer gewonnen wat er te winnen valt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je leeft echt nog in 1995 he ?
Jullie worden al jaren Ge-PWND door dat cluppie dat jullie jarenlang uitgelachen hebben, dat provinciecluppie.
En nu lacht heel NL jullie uit. Dat moet toch wel pijn doen aan je hart he...
En om het bloeden te stelpen ga je je afreagerenZielig. Maar zo zijn al de joodjes.
Of zoek je een vriendin waar je je frustraties op af kunt neuken. Helpt ook wel eens.
Ach zolang het om de competitie gaat hebben die boertjes praatjes.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jullie worden al jaren Ge-PWND door dat cluppie dat jullie jarenlang uitgelachen hebben, dat provinciecluppie.
En om het bloeden te stelpen ga je je afreagerenZielig. Maar zo zijn al de joodjes.
Of zoek je een vriendin waar je je frustraties op af kunt neuken. Helpt ook wel eens.
Dan kunnen ze Ajax beter FC Bijlmer noemenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Prima prestatie hoor.
Maar roepen ze nou nog steeds: boeren boeren? Er stonden TWEE Nederlanders in het team gisteren.
Ze kunnen beter alles in het spaans vertalen tegenwoordig.
FC-zuidamerika.
Eigenlijk zou ik me als 'jood' natuurlijk aangesproken moeten voelen en met allerlei tegenargumenten komen, want die zijn er genoeg. Maar goed, daar wordt je minderwaardigheidscomplex natuurlijk alleen maar groter van. En daarmee je geblaat, vrees ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dus?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze Ajax beter FC Bijlmer noemen
Is dat een grap? Of ben je gewoon niet zo slim?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze Ajax beter FC Bijlmer noemen
'quote:
Je geniet nog elke dag van die successen in 1994 en 1995. Wat moet jij zielig zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
welke club heeft alles al een keer gewonnen wat er te winnen valt?
nou nou
ik lach je uit
ooh jij kan ook dus niet meer genieten van ek 88? jammer voor jequote:Op woensdag 21 februari 2007 17:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je geniet nog elke dag van die successen in 1994 en 1995. Wat moet jij zielig zijn.
En de Amstel Cup en de JC schaal. Wat van die bij-prijzen die ze uitgevonden hebben om de joodjes hun kast te laten spekken.
Man jullie gaan de kakkerlakken achterna. Neem een voorbeeld aan AZ, die streven jullie nu al voorbij. Ik lach me kapot als Huntelaar vertrekt om naar AZ te gaan.
Genieten van het EK 88quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh jij kan ook dus niet meer genieten van ek 88? jammer voor je
omdat ajax die prijzen wint is het niks waard? als je dat zo stelt dan ben jij pas zielig
het seizoen is nog niet voorbij
en hunterlaar vertekken? ja vast heel snel ook![]()
als ik spreek over d ejaren 90 spreek ik over de club ajaxquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Genieten van het EK 88Ik moet wel glimlachen als ik het op TV zie, maar dat ik daarom nu het Nederlands Elftal nog altijd een machtig goed team vind... NEE
Realiteit daar heb ik het over. Leer je meester kennen enzo, en geef eens toe dat jullie al een aantal jaren niet meer het toonaangevende team zijn wat jullie in de jaren 90 wel waren. Want dat zijn wij: EHV !
Fortuna Sittardquote:
jij gelooft alle swat geschreven staat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:36 schreef postmortum het volgende:
http://www.sportweek.nl/magazine.asp & http://www.sportweek.nl/hotspot.asp?id=13 check de sporweek van deze week
Wat boeit mij oeverloze discussies over voetbal nouquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij gelooft alle swat geschreven staat?
nou in dat geval, hier staat>.......
Je moet gewoon eens die oogkleppen afdoen en zien dat PSV jullie op alle fronten voorbij streeft de laatste jaren. Zowel op NL's als Europees niveau. Als je in de Champions League voorronde verliest van een of ander loserteam uit de Alpen heb je weinig te makken dacht ik zoquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij gelooft alle swat geschreven staat?
nou in dat geval, hier staat>.......
aah ja jij noemt het oogkleppen, ik noem het clubliefdequote:Op woensdag 21 februari 2007 17:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens die oogkleppen afdoen en zien dat PSV jullie op alle fronten voorbij streeft de laatste jaren. Zowel op NL's als Europees niveau. Als je in de Champions League voorronde verliest van een of ander loserteam uit de Alpen heb je weinig te makken dacht ik zo
Ach ja..... De meeste importjoden hier mogen helemaal niks vertellen. Die kijken de wedstrijden voor het kastje om 19:00 en dan gaan ze hier wat stoer lopen doen. Om over de sukkels met een stadionverbod nog maar te zwijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |