Vanaf het centrum (korenmarkt bv) moet je richting de Zypse poort (een tunnel waar de trein overheent rijdt) lopen en dan zie je het vanzelf.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:21 schreef Pelgrim het volgende:
Waar ligt dat Sonsbeekpark eigenlijk? Ik woon net een half jaar in Arnhem en ik ben niet verder geweest dan de school
Idd! Ik mis ze hier in de straatquote:
ow ik dacht dat je pasfoto's was laten makenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:28 schreef Pino_666 het volgende:
PS Remlof bedankt voor de OP....
Ik was al op zoek naar de OP in Fok Wiki, maar kon niets vinden.....![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:45 schreef remlof het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je pasfoto's was laten maken
Ziet er idd wel mooi uit zo.. ben echt blij dat ik haast nooit op het station kom..quote:
Ja viespeuken dat zijn hetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:18 schreef voodoolady het volgende:
Ik loop weleens hard in het donker door sonsbeek park en dan kom ik altijd wel wat mannen tegen die daar lopen te wandelen of zoIk vraag me altijd af wat die mannen daar nou doen want zoveel is er nou ook weer niet te zien in het donker he. Vooral niet als je dan tegenover een struik gaat zitten... Ze hebben ook geen hond bij zich, geen vrouw, of andere man of kinderen, wat moet je daar dan in je eentje? vieze mannetjes? homo-ontmoetingsplek?
Kloptquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
Sonsbeek staat er toch om bekend dat er in de avond heel wat getrouwde mannen naar toe gaan voor wat liefde?
Ik heb wel eens gewerkt daar bij het industrieterrein, en al ik dan ging terugfietsen binnendoor richtinde Pley zag je nog best vaak een hoofdje op en neer gaan bij een stuurquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:36 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dat achterlijke tuig loopt ook gewoon los hoor, op de weg..
Ze gooiden toen stenen naar ons toe, toen we aan het toeren waren op de brommers, kwam nog politie bij en dat gepeupel, takkehoeren.!
want??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:20 schreef cultheld het volgende:
Wees blij dat ze niet meer in het Spijkerkwartier vertoeven.
Dat is nu een hele mooie wijk geworden.quote:
dat was al 'n hele mooie wijkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is nu een hele mooie wijk geworden.
dat dus..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat was al 'n hele mooie wijken van de hoeren hadden we hier echt geen last (meer van de marokkomaffia, maar da's een ander verhaal
)
Ja klopt.. en dan ook maar auto na auto richting die snollen zien rijden he, met soms de normaalste mensen erinquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gewerkt daar bij het industrieterrein, en al ik dan ging terugfietsen binnendoor richtinde Pley zag je nog best vaak een hoofdje op en neer gaan bij een stuur![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
Sonsbeek staat er toch om bekend dat er in de avond heel wat getrouwde mannen naar toe gaan voor wat liefde?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:46 schreef Nouk82 het volgende:
Hmm, sonsbeekpark.. ik heb daar tot op heden alleen lieftallige gezinnetjes en in de zon luierende mensen gezien
Wat!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:46 schreef Nouk82 het volgende:
In mijn vorige woonplaats heb ik maar een jaar gezeten en daar heb ik bijvoorbeeld een naakte , nogal dronken, afro-amerikaanse meneert iemand zien bedreigen met een ijzeren staaf...
Als je goed kijkt stond ons aller mooie arnhem in 2004 op 2!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:22 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Wat!!![]()
WTF??
Dat is echt heel raar!
Ik kreeg trouwens gister de top 20 crimineelste steden van Nederland van een vriend van me, Arnhem stond op nummer 7! Ik weet niet waar ie die lijst vandaan had en of ie dus betrouwbaar was, maar dan nog! Op 7! Hoger dan Venlo man!![]()
![]()
Edit: Ik zie net dat het van de website van het Algemeen Dagblad komt, en het is de lijst van 2005. Hier klikken als je hem wilt zien!
Dat ging toch om de moordstad? Dit om de crimineelste stadquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:32 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Als je goed kijkt stond ons aller mooie arnhem in 2004 op 2!
Dus het gaat de goede kant op![]()
volgens mij gaat het in beide gevallen om de ciminaliteit. Moord wordt alleen nu door jou genoemd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat ging toch om de moordstad? Dit om de crimineelste stad. Arnhem is volgens mij nog steeds moordstad nummer 2 na Rotterdam.
En goedkoper?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:22 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Guess what? de provincie wil het openbaar vervoer in Gelderland populair gaan maken.![]()
Wat denk je zelf? Gewoon het OV minder snel duurder maken dan het autorijdenquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:40 schreef cultheld het volgende:
De uitsmijters van Manhattan zijn echt geen racisten.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:44 schreef remlof het volgende:
* remlof komt heel soms nog wel eens op zuid![]()
Dat je er dan nog naar binnen wiltquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:49 schreef cultheld het volgende:
Mja, ik heb er nu duidelijk een andere mening over gekregen. Het zal ongetwijfeld ook geen rol hebben gespeeld dat ik gisteren een Molukker bij me had. Die kale keek echt vuil naar ons, wel jammer. Daarna zagen we trouwens dat groepjes Turken/Marokkanen/whatever ook werden geweigerd. Ik mag lijen dat die kale ooit een paar kogels door z'n kop krijgt
.
Bullshit lijst. Eindhoven op 2quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:22 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Wat!!![]()
WTF??
Dat is echt heel raar!
Ik kreeg trouwens gister de top 20 crimineelste steden van Nederland van een vriend van me, Arnhem stond op nummer 7! Ik weet niet waar ie die lijst vandaan had en of ie dus betrouwbaar was, maar dan nog! Op 7! Hoger dan Venlo man!![]()
![]()
Edit: Ik zie net dat het van de website van het Algemeen Dagblad komt, en het is de lijst van 2005. Hier klikken als je hem wilt zien!
Wel kut man dat ze doen. Heb ik gelukkig nog niet gemerkt (maar ben dan ook blankquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:49 schreef cultheld het volgende:
Mja, ik heb er nu duidelijk een andere mening over gekregen. Het zal ongetwijfeld ook geen rol hebben gespeeld dat ik gisteren een Molukker bij me had. Die kale keek echt vuil naar ons, wel jammer. Daarna zagen we trouwens dat groepjes Turken/Marokkanen/whatever ook werden geweigerd. Ik mag lijen dat die kale ooit een paar kogels door z'n kop krijgt
.
Hehe, eens downloaden binnenkort danquote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wisten jullie al dat de nieuwe film van Kim Holland "Kim goes to Arnhem" heet![]()
'dan gaan we alle geile plekjes van Arnhem verkennen, zoals de Korenmarkt' .. Lijkt me enig Kim
![]()
Zevenaar is nog altijd geen Arnhem hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
wellicht een nieuwe beroemde Arnhemse![]()
De korenmarkt denk ik???? Of de vroegere cobercofabriek zou ook kunnen natuurlijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:06 schreef Roltrapfee het volgende:
Wat is die fles uit de TT eigenlijk?
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:53 schreef Ladyxima het volgende:
Zevenaar is nog altijd geen Arnhem he![]()
voor bier natuurlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 21:06 schreef Roltrapfee het volgende:
Wat is die fles uit de TT eigenlijk?
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:35 schreef Adelante het volgende:
Kan Vites uit de TT misschien? 3-1 tegen RKC
Maar dat hebben ze overalquote:
Ik vind dit logischer klinken, maar nog steeds....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:17 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Of de vroegere cobercofabriek zou ook kunnen natuurlijk.![]()
Hoiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:31 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze overal![]()
[..]
Ik vind dit logischer klinken, maar nog steeds....
Een of ander Arnhems figuur heeft Fles als tag, staat op een paar muurtjes gespoten, is dat hem soms?![]()
Edit: Wie heeft die TT eigenlijk gemaakt?
Want in het Vitessestadionzuidvak gooien ze meestal één fles?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi
Ga 1x een thuiswedstrijd van Vitesse bekijken op vak Zuid, en je zal dit soort vragen nooit meer stellen
naast mijn hiusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:21 schreef Pelgrim het volgende:
Waar ligt dat Sonsbeekpark eigenlijk? Ik woon net een half jaar in Arnhem en ik ben niet verder geweest dan de school
Best wel ..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:54 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
eigenlijk verneuken die twee torens de skyline best wel
Als ze niet van die Disneyland kleurtjes hadden, zou 't niet veel uitmaken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:54 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
eigenlijk verneuken die twee torens de skyline best wel
dat hutje naast de v&d bedoel je?quote:
Heeft iets Central Park achtigquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vooral vanuit Sonsbeek zijn die torens echt storend om te zien
staat toch al een hele tijd wtc op?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:24 schreef leolinedance het volgende:
Ik woon praktisch naast die torens. Zijn inderdaad niet zo mooi.
Heb begrepen dat dat een WTC wordt, en in 2009 een van de belangrijkste handelscentra van Nederland moet zijn. Met de bijkomende gevolgen dat mijn appartenement van klassa B naar klasse A gaat, en goed in prijs zal stijgen![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heeft iets Central Park achtig![]()
[afbeelding]
Maar dan anders...
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Als er nog meer gebouwen in die stijl stonden wel ja, nu zie je allemaal mooie oude huizen met 2 van die lelijke moderne betonblokken ernaast
Ja, op de achterkant (voor mij achterkant dan) volgens mij. Maar dat is nog niet in gebruik. Dat is tenminste wat ik gehoord heb...quote:
Dat viel me pas een maand geleden op trouwensquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Als er nog meer gebouwen in die stijl stonden wel ja, nu zie je allemaal mooie oude huizen met 2 van die lelijke moderne betonblokken ernaast
Aan de parkkant kan je het zien, lettertjes zijn al gewoon verlicht..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, op de achterkant (voor mij achterkant dan) volgens mij. Maar dat is nog niet in gebruik. Dat is tenminste wat ik gehoord heb...
Vanuit de treinen ookquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Aan de parkkant kan je het zien, lettertjes zijn al gewoon verlicht..
mij ook pas begin dit jaar hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat viel me pas een maand geleden op trouwens
Jah, maar dan moet je er nog wel zelf naar kijken. Is niet niks hoor...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Eh ja de treinen rijden er toch aan de parkkant langs?
ja, poe, moet je helemaal je hoofd draaien enzoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jah, maar dan moet je er nog wel zelf naar kijken. Is niet niks hoor...
Bal gehaktquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:31 schreef -skippybal- het volgende:
Kan je trouwens die torens gewoon inlopen en de lift naar de bovenste verdieping pakken?
Ik werkte eerst in de OHRA en tien ging ik altijd in de pauze sneaky balgehakten eten en roken ih het trappenhuis bovenaan.
Uitzicht![]()
Wel een goede wegwijzer als je terug naar station wiltquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vooral vanuit Sonsbeek zijn die torens echt storend om te zien
dat is waarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Wel een goede wegwijzer als je terug naar station wilt
Ik werk ook in de Ohra !quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:31 schreef -skippybal- het volgende:
Kan je trouwens die torens gewoon inlopen en de lift naar de bovenste verdieping pakken?
Ik werkte eerst in de OHRA en tien ging ik altijd in de pauze sneaky balgehakten eten en roken ih het trappenhuis bovenaan.
Uitzicht![]()
Iemand hier iets van gehoord? In welk cafe was dat? De Tijd ofzo?quote:Achttien aanhoudingen in café Arnhem
(Novum) - Bij een controle op wapens en drugs zijn zaterdagnacht achttien bezoekers van een café in Arnhem aangehouden. Alle 35 bezoekers van de horecagelegenheid aan het Jansplein werden gecontroleerd.
Negen cafébezoekers werden aangehouden wegens drugsbezit. Vijf van hen zijn voor nader onderzoek vastgezet. Bij diverse verdachten werden ruim twintig gram cocaļne, een brok hasj en enkele pillen gevonden. De politie trof geen wapens aan.
De negen anderen werden aangehouden omdat ze geen identiteitsbewijs konden laten zien. Zij werden met een boete van vijftig euro naar huis gestuurd. De overige zeventien bezoekers van het café konden na fouillering de zaak verlaten.
De aanleiding voor de inspectie van de kroeg waren enkele gewelddadige incidenten de afgelopen maanden, waarbij vuurwapens werden gebruikt. Ook bestond het vermoeden van drugsgebruik.
Bron: Trouw / Gelderlander
Wat is een kata?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:15 schreef voodoolady het volgende:
Het was in dat nachtcafe waar vroeger la peranda of zo zat.
Wie stond er gisteren net na zevenen in het donker zijn kata te oefenen in zypendaal? Ja je maakt wat mee zo 's avonds in een park...
Viel me gister ook al op. Net als een dikke vette olievlek in de Rijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:41 schreef Arjan het volgende:
Het water staat ook alweer lekker hoog. De komende dagen zal het nog een beetje stijgen.
[[url=http://img.hadrian.net/img/1327/ad0213bf8742419d8ecced6f977a0350/arnhem hoog water - kl.jpg]afbeelding][/url]
Aha, dat is mooi weer werk voor mijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Viel me gister ook al op. Net als een dikke vette olievlek in de Rijn![]()
Heb het ook gezien ja, ik fiets altijd over die dijk die langs Malburgen loopt, van de John Frostbrug naar de Pleybrug.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:41 schreef Arjan het volgende:
Het water staat ook alweer lekker hoog. De komende dagen zal het nog een beetje stijgen.
[[url=http://img.hadrian.net/img/1327/ad0213bf8742419d8ecced6f977a0350/arnhem hoog water - kl.jpg]afbeelding][/url]
Drielse dijk, ongeveer bij de voetbalvelden gok ik.quote:
Hij is toch maar gewoon in de woonkamer/keuken gekomenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:46 schreef voodoolady het volgende:
Een reeks van vechtsportbewegingen is een kata.
Staat je vaatwassertafel al?
Het wil maar niet goed bier-drinken-in-het-park-weer wordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij is toch maar gewoon in de woonkamer/keuken gekomen![]()
Iets minder ruimte in de kamer, maar dat andere idee was toch niet zo goed. Iedere keer met de afwas de gang in lopen is ook niet alles...
Nee, mooi balen. Maar als het goed weer is gaan we dat zeker een keer doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het wil maar niet goed bier-drinken-in-het-park-weer worden![]()
Die Sundays bij dat tentje op de Apeldoornseweg zijn ook wel goed te doenquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:20 schreef voodoolady het volgende:
Ik wil weer een swirl kunnen kopen en die in het park in de zon op kunnen eten! Maar er is geen swirl meer op het station en ook geen lekker warme zon voorlopig
nog geiler, dan zien ze 'm niet...quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:10 schreef -skippybal- het volgende:
Uhm, vanochtend was er toch mist?
Het schepijs bij die ene ijssalon in Oosterbeekquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Die Sundays bij dat tentje op de Apeldoornseweg zijn ook wel goed te doen(moet je alleen niet de chocolade nemen
)
Ik misschien ook wel evenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:43 schreef cultheld het volgende:
Vanavond maar even opnieuw de Manhattan proberen binnen te komen.
Farfallaquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het schepijs bij die ene ijssalon in Oosterbeek![]()
Die hadden toch ook een prijs gewonnen voor het lekkerste ijs van Nederland. En terecht!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:32 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Farfalla![]()
![]()
![]()
Daar hebben ze mandarijnijs en bij hen is het nog lekker ook
![]()
Serieus zo goedkoop? Zeker wel van dat evenementenbier in plasticquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik misschien ook wel even
50 cent voor bier en apfelcorn![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
WAAAROMMM zijn er in deze stad TWEE straten met dezelfde naam![]()
![]()
Moest naar de Lange Uitweg, net een uur door de regen door Meinerswijk lopen ploegen, nergens te vinden terwijl het toch echt op de kaart staat.. blijkt nou dat ik gewoon in Klarendal had moeten zijn
Lange Uitweg 6841 Arnhem NLquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
WAAAROMMM zijn er in deze stad TWEE straten met dezelfde naam![]()
![]()
Moest naar de Lange Uitweg, net een uur door de regen door Meinerswijk lopen ploegen, nergens te vinden terwijl het toch echt op de kaart staat.. blijkt nou dat ik gewoon in Klarendal had moeten zijn
die centrumring is leuk bedacht, maar gelukkig bestaan de shortcuts nog...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:04 schreef PallominnoXIII het volgende:
Wat is dat hele circuit rond de mediamarkt toch ongelovelijk pauperkut zeg, je kunt niet meer rechtdoor, neeeeee da's een busbaan..
Pff, als je van de oude brug afkomt en dan naar de Eusebius ofzo moetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
die centrumring is leuk bedacht, maar gelukkig bestaan de shortcuts nog...
Ja, echt wel! En gezellig dat het er altijd is! Altijd gasten die willen knuffelen! Altijd!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:14 schreef -skippybal- het volgende:
Het is zelfs tot 4 uur. Jaja, ze maken het dolletjes in Arnhem.
Prachtig is dat ja. Zitten ze daar samen met de huppelalto's van the Move daar uhhh... niks te doenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:51 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ben er nooit echt binnen geweest, wle meerdere malen vriendelijk kennis gemaakt met het volk wat buiten op de grond vertoeft..
Jij snapt mquote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:52 schreef Vork het volgende:
Het scheelt opzich dat dat grut allemaal buiten blijft hangen, dan heb je de leukere mensen, die in ieder geval geld hebben voor bier gewoon binnen zitten. Het enige nadeel is dat je soms wel een weg moet banen door de vleermuisjes, als je ergens naar binnen wilt. Niet dat het allemaal zo duur is, maar dat weerhoudt men er blijkbaar niet van om zich op geheel natuurlijke wijze te schiften in aangename en minder aangename kroegvulling
Midden in de stad he, bij een vaste neger hangplekquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:50 schreef Paulster het volgende:
Ik ga zo hopspiteren bij een kamer op de Weverstraat, iemand ervaringen?
Waar is datquote:Op zondag 11 maart 2007 04:31 schreef PallominnoXIII het volgende:
Allereerst werdt mij gevraagt of ik mee wou feesten in ''the underwear'' waar ik vriendelijk nee tegen gezegt hebt,
Als je de ST.Jan hebt, da's die kerk vlakbij de korenmarkt, in de buurt van dat snookerhalletje, daar zit die tent(wat een homotent is, overigens)quote:
Lawl.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:49 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Als je de ST.Jan hebt, da's die kerk vlakbij de korenmarkt, in de buurt van dat snookerhalletje, daar zit die tent(wat een homotent is, overigens)![]()
Weet ik niet, zit eigenlijk tegenover dat ''vijvertje'' waar 'savonds wel hele stoere thug life gangsters hangenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:03 schreef -skippybal- het volgende:
Oh wacht, is dat waar eerst die negertent zat?
jup, vlakbij sonsbeekquote:Op zondag 11 maart 2007 21:29 schreef leolinedance het volgende:
Iemand nog een kamer in de aanbieding?
Ik ben nog een beetje aan het dubben tussen Wageningen en Arnhem. Arnhem is leuker, maar ik studeer in Wageningen. Maar met het OV is het natuurlijk wel gratis reizenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:26 schreef maartjemadelein het volgende:
Er zijn toch genoeg kamers in Arnhem? Je moet er wat voor over hebben maar de laatste tijd is er best veel te krijgen.
Oh leuk! Woon ik nu ook in de buurt, maar ik moet iets nieuws hebben.quote:
Ja lang verhaal. Het appartement is van mijn (ex) schoonvader en ik huurde het tegen hypotheekkosten zeg maar.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wageningen is wel kut bereikbaar vanuit Arnhem, moet je steeds met de bus vanaf het station in EdeMaar je had hier toch een appartement gekocht?
Hmz das mooi kutquote:Op maandag 12 maart 2007 20:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja lang verhaal. Ik appartement is van mijn (ex) schoonvader en ik huurde het tegen hypotheekkosten zeg maar.
Denk dat dit trouwens wel genoeg zegt![]()
Oh dat valt nog mee, dacht dat dat veel langer duurde.. hoef ik de vacatures uit Wageningen niet meer over te slaan iigquote:Op maandag 12 maart 2007 20:40 schreef leolinedance het volgende:
ps: Ik pak de bus direct naar Wageningen. Lijn 50, 86 en 251 (in de spitsuren). Minuut of 35 in de bus gemiddeld
Met de auto ben je er helemaal zo. Die bussen gaan via oosterbeek, renkum, heelsum, doorwerth, heveadorp enzo.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee, dacht dat dat veel langer duurde.. hoef ik de vacatures uit Wageningen niet meer over te slaan iig![]()
ohnee, ede doe ik altijd over de snelweg, wageningen kan gewoon binnendoor langs oosterbeek en renkumquote:Op maandag 12 maart 2007 20:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
A12? Ik ga niet over de snelwegIs dat sneller? (indien geen file dus
![]()
)
Heb nog niet eens een rijbewijsquote:Op maandag 12 maart 2007 20:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Met de auto ben je er helemaal zo. Die bussen gaan via oosterbeek, renkum, heelsum, doorwerth, heveadorp enzo.
Moet je natuurlijk wel een auto hebben.![]()
Ben vorig jaar es van hieruit naar Bennekom gefietst, op zich wel te doen maar dat doe ik niet zo snel meerquote:Op maandag 12 maart 2007 21:05 schreef -skippybal- het volgende:
Moet de fiets ben je er ook in een half uur als je een beetje door trapt
Je kan natuurlijk ook met een sixpack koud bier naar Sonsbeek gaanquote:Op maandag 12 maart 2007 21:19 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zit og in de twijfel of ik morgen met de mtb óf de Veluwe op ga, óf bossen pakken bij de rivieren...
Zoveel keus hier met de natuur
Ik heb zo'n gevoel dat ik daar mee niet dichter bij een acceptabele wedstrijdconditie komquote:Op maandag 12 maart 2007 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook met een sixpack koud bier naar Sonsbeek gaan![]()
Flink stukje is dat. Vooral die lekkere heuvels zo her en der. Van Renkum naa Wageningen is helemaal klote. Heb ik 1x gedaan, maar toch maar niet meerquote:Op maandag 12 maart 2007 21:05 schreef -skippybal- het volgende:
Moet de fiets ben je er ook in een half uur als je een beetje door trapt
Neger, dat denk ik ook niet. Maar jij moet dus in wedstrijdconditie komen. En dat lukt ook nogquote:Op maandag 12 maart 2007 21:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat ik daar mee niet dichter bij een acceptabele wedstrijdconditie kom
Wedstrijdconditie gaat dus gewoon iets worden dat ik iig niet door alles en iedereen voorbij wordt gereden, dan hoeft het van mij niet echt..quote:Op maandag 12 maart 2007 22:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Neger, dat denk ik ook niet. Maar jij moet dus in wedstrijdconditie komen. En dat lukt ook nog![]()
Na ieder weekend heb jij weer de mooiste verhalen hier over het stappen te vertellen![]()
eerst nuon, toen dutchtone en nu de belastingdienst... explosief straatje die groningensingelquote:Bommelding bij Belastingdienst Arnhem
Uitgegeven: 13 maart 2007 16:19
AMSTERDAM - Een gebouw van de Belastingdienst aan de Groningensingel in Arnhem-Zuid is dinsdagmiddag ontruimd na een bommelding. Dat meldt Omroep Gelderland.
Een ooggetuige bevestigt tegenover NU.nl dat de Explosieven Opruimingsdienst het pand doorzoekt. Volgens de lokale omroep is bij eerste inspectie niets verdachts aangetroffen.
T.h.v de Oriental Superstore? Ja dat ligt nog heel fijn helemaal open.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
*schupf* Weet iemand of de weg nog open ligt bij Heuvelink? Stukkie verderop?
Zouden ze dat expres gedaan hebben zodat;quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:07 schreef -skippybal- het volgende:
Wat zo mooi is aan die Groningensingel, is dat er zo'n mooie tuiglaan is.
Eerst een asielzoekerscentrum, dan een VMBO-school waar alleen de ergste Mocro's en Antillianen komen, dan een vrijwillige afkickcentrum waar dus dagelijks de junks inlopen maar vooral uitlopen, dan een woonwagenkamp en als laatste nog een school voor moeilijk opvoedbare kinderen.
Prachtig!!
Dat is maar 1 heuvel op...quote:Op maandag 12 maart 2007 22:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Flink stukje is dat. Vooral die lekkere heuvels zo her en der. Van Renkum naa Wageningen is helemaal klote. Heb ik 1x gedaan, maar toch maar niet meer![]()
Ja, daar. Damnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:37 schreef Vork het volgende:
[..]
T.h.v de Oriental Superstore? Ja dat ligt nog heel fijn helemaal open.
C) De Rijn heeft straks ook de ruimte nodig bij stijgende zee- en riverspiegel...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zouden ze dat expres gedaan hebben zodat;
A) ze elkaar daar kunnen afmaken
B) je het hele terrein hermetisch kan afsluiten en meteen misdaadcijfers halveert?
per direct beschikbaar, de prijs weet ik niet precies (daar ga ik niet over) maar dat zal rond de 280 inclusief zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh leuk! Woon ik nu ook in de buurt, maar ik moet iets nieuws hebben.
Kun je er iets meer over vertellen? En per wanneer beschikbaar?
* leolinedance is geļnteresseerd![]()
Dat is een straat verder volgens mij.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:07 schreef -skippybal- het volgende:
Wat zo mooi is aan die Groningensingel, is dat er zo'n mooie tuiglaan is.
Eerst een asielzoekerscentrum, dan een VMBO-school waar alleen de ergste Mocro's en Antillianen komen, dan een vrijwillige afkickcentrum waar dus dagelijks de junks inlopen maar vooral uitlopen, dan een woonwagenkamp en als laatste nog een school voor moeilijk opvoedbare kinderen.
Prachtig!!
boulevard heuvelink johan de wittlaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
*schupf* Weet iemand of de weg nog open ligt bij Heuvelink? Stukkie verderop?
Ja, daarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:45 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
boulevard heuvelink johan de wittlaan![]()
Ik haat de johan de wit laan, ik haat die weg, ik haat hetquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, daar.
Gelukkig is de straat waar in naartoe moest (want ik ben nu waar ik wezen moet) gewoon open en gelukkig geen éénrichtingsverkeer
.
daar zit ik nuquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:42 schreef PallominnoXIII het volgende:
Nu? Nog middelbaar.
Daarna ga ik naar de zypendaalse weg, laboratorium techniek.
Ik moest een vriend van mij ophalen bij die school vlakbij de johan de witlaan, ROC nogwat o.i.d.
Nijmegen is vet uitgaan hoor. Studentenstad enzoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:48 schreef Adelante het volgende:
De vorige keer ging het ook niet door, dus ik zou geen drastische maatregelen (Nijmegen) nemen als er nog niets aan de hand is
Vind het persoonlijk drie keer niks, maar dat is er misschien vanaf m'n jeugd al ingeslagen: "nooit gaan stappen beneden de Rijn"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nijmegen is vet uitgaan hoor. Studentenstad enzo![]()
Ah okay, ik zit op de Torbeckestraatquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:42 schreef PallominnoXIII het volgende:
Nu? Nog middelbaar.
Daarna ga ik naar de zypendaalse weg, laboratorium techniek.
Ik moest een vriend van mij ophalen bij die school vlakbij de johan de witlaan, ROC nogwat o.i.d.
Kamikaze toch? Met outblast?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:19 schreef Ladyxima het volgende:
morgen weer een hardcore feestje in de zinc![]()
Ja, daar moest ik dus een vriend ophalen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah okay, ik zit op de Torbeckestraat.
terror, jeweetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:34 schreef -skippybal- het volgende:
Onrust en rotjong?
Ik heb helaas geen kaartje kunnen bemachtigen...
Nopequote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:49 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik dus een vriend ophalen.
Mij nog gezien?![]()
Ga je nog in Arnhem wonen dan?quote:
Ja, maar nóg niet. Ik ben er ook nog niet echt mee bezig, behalve dat ik me dus wel heb ingeschreven enzoquote:
Niks mis mee, al vraag je het mijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:20 schreef -skippybal- het volgende:
Oeh, kijk eens wat ik gevonden hebt!
[afbeelding]
[afbeelding]
Wilde paarden en bier in Meinerswijk![]()
Goed chillen daar altijd op een zomeravond aan de Rijn.
Ganz geilquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:06 schreef -skippybal- het volgende:
Check vooral die dikke tarrels aan de manen![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:27 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben tenminste blij dat Vitesse dat gemeentegeld goed gebruikt....
Dat is wel hét recept voor een prima meet inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2007 20:49 schreef -skippybal- het volgende:
In de lente in Sonsbeek. Met bier, en tieten uiteraard![]()
ja inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2007 21:07 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Dat is wel hét recept voor een prima meet inderdaad
Als het nou eens mooi weer wordt, niet zoals vandaag..![]()
Wie zorgt er voor de titten dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:49 schreef -skippybal- het volgende:
In de lente in Sonsbeek. Met bier, en tieten uiteraard![]()
Genoeg tieten in Sonsbeek op een zonnige dag hoor. Wel bedekt, maar ach...quote:Op maandag 19 maart 2007 23:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie zorgt er voor de titten dan?
ja, hoiquote:Op maandag 19 maart 2007 23:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie zorgt er voor de titten dan?
Hier is het eigenlijk altijd wel bierweer. Maar buiten in de zon is het wel ultiem, jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:58 schreef -skippybal- het volgende:
Volgens mijn bronnen (mezelf, that is) gaat het vanaf begin volgende week weer lenten worden.
Graad of 15, weinig wind, droog, onbewolkt. Met andere woorden; bierweer![]()
Vet! Weet iemand wat, waar, wanneer?quote:Never mind the bollocks.. Deze Britannica-avond staat in het teken van de Britse muziek. Brits in alle vormen en stijlen met de nadruk op de Britpop van de afgelopen jaren. Deze Britannica Pre Party is een opwarmer voor een festival met louter Britse bands dat later dit jaar zal plaatsvinden in Arnhem.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:32 schreef Smeich het volgende:
Oeh, dat Britpop festival lijkt mij ook wel wat!!
Tof, ik ga het wel effe checkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef -skippybal- het volgende:
Zaterdag ook toffe shizzle voor de indierockers onder ons in Bosch, http://www.28costumes.co.uk/![]()
Hip he?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, ik ga het wel effe checken [afbeelding]
quote:Arnhem Klarendal; Presikhaaf; Het Arnhemse Broek; Malburgen/ Immerloo
jeeeejquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:12 schreef -skippybal- het volgende:
Jeah!! We zijn goed vertegenwoordigd op de lijst met 40 probleemwijken.
[..]
![]()
Bron?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Daar woon ik nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Ministirie van Wonen, Wijken en Integratiequote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben vanaf 1 april helaas helemaal weg uit Arnhem![]()
Ga door omstandigheden waarschijnlijk naar Wageningen verhuizenquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga door omstandigheden waarschijnlijk naar Wageningen verhuizen![]()
Arnhem =![]()
Wageningen =![]()
Wel lekker dichtbij de uni, en chille klasgenoten enzo![]()
http://www.vrom.nl/Docs/40wijkenlijst.pdfquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ministirie van Wonen, Wijken en Integratie
Wageningen is best leuke stad vind ik..quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga door omstandigheden waarschijnlijk naar Wageningen verhuizen![]()
Arnhem =![]()
Wageningen =![]()
Wel lekker dichtbij de uni, en chille klasgenoten enzo![]()
Dan hoop ik maarquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:10 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Wageningen is best leuke stad vind ik..
Ik kan in principe volgende week wel, maar mijn brommert gaat dinsdag naar de dealert voor een schaderapport..quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:45 schreef -skippybal- het volgende:
Aangezien het volgende week lekker weer is, en die Sonsbeekmeet er toch eens moet komen, lijkt me het wel handig om dat dan dus te doen. Dan is Leolinedance tenminste ook nog Ernemmer
Dus uhh... tja... middagje zoeken dan maar wanneer iedereen kan?
Goed idee!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:45 schreef -skippybal- het volgende:
Aangezien het volgende week lekker weer is, en die Sonsbeekmeet er toch eens moet komen, lijkt me het wel handig om dat dan dus te doen. Dan is Leolinedance tenminste ook nog Ernemmer
Dus uhh... tja... middagje zoeken dan maar wanneer iedereen kan?
Kroegen zijn tegenwoordig tot 4 uur open (of maakt dat niet uit?) Boven de stortebeker werd 'vroeger' wel wat verhuurd en in bosch ook, maar ik weet daar de voorwaarden niet van.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:13 schreef Ladyxima het volgende:
liefst gewoon in Arnhem, iets daarbuiten kan ook nog wel.. wat we zoeken? een chille plek waar we geen mensen tot last zijn met harde muziek (geen buren dus) en waar we niet al om 2 uur moeten stoppen... dan begint het netdus een kroeg/ruimte daarvan afhuren valt ook al af.
Ah, m'n standaard eerste date programmaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:05 schreef Muck het volgende:
ik ga zaterdagmiddag met mijn vriendje in sonsbeek hangen
mits goed weer natuurlijk
kleedje mee, flesje wijn mee, broodjes mee![]()
skippyslijmbalquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah, m'n standaard eerste date programma
Wat? Nee, zeker zo'n gare film pakken tussen 100 andere losers en 10 woorden zeggen in 1.5 uur en dan "nog wat drinken"quote:
Ja, dat is ook wel kut. Met mijn laatste date was ik gaan squashen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat? Nee, zeker zo'n gare film pakken tussen 100 andere losers en 10 woorden zeggen in 1.5 uur en dan "nog wat drinken"![]()
Zaterdag 24 maart (concert/party/brittannica)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:44 schreef Vork het volgende:
Huishoudelijke mededeling voor Muck: je hebt mail.
En verder, is er van 't weekend nog wat te doen in Arnhem?
Volgens weekend groot feest weer:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:44 schreef Vork het volgende:
Huishoudelijke mededeling voor Muck: je hebt mail.
En verder, is er van 't weekend nog wat te doen in Arnhem?
Vage techno variant ofzo met allemaal alternatieve lui en veel joints enzoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:31 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is het?
K dan! Kan ik eindelijk die gangsta rap gaan uitbrengen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
South-sidequote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:38 schreef -skippybal- het volgende:
Wat zo mooi is hier in de Laar, is dat er zelfs graffiti is met East-side aan de oostkant, en West-side aan de westkant
*Kuch* achterstandswijklijst *kuch*quote:
Dat dus..quote:
Sorry, ben verhuisd...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:29 schreef Vork het volgende:
Waar zijn al die Arnhemmers dan toch iedere keer? Zoveel is er hier in Arnhem nou ook weer niet te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |