NEE! * Klap kan dat niet aan...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:54 schreef Megumi het volgende:
Foto?
En wedden dat ze er geen foto's van heeftquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:55 schreef koningin-winvis het volgende:
Niet vaker gaan ontkleuren!Daar gaat je haar dood aan!
Gewoon naar de kapper stappen, anders komt het niet meer goed weet ik uit ervaring!![]()
Dat is echt de droooom van ieder mens om er uit te zien als een campingduitser!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:04 schreef tho_Omas het volgende:
Gebruik waterstofperoxide. Binnen notime zie je eruit als een gemiddelde campingduitser.
Coupe Geert Wilders..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:04 schreef tho_Omas het volgende:
Gebruik waterstofperoxide. Binnen notime zie je eruit als een gemiddelde campingduitser.
Ja ach, niet je gezicht erinhangen en alles komt goed. Het ontkleurt tenminste.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:04 schreef koningin-winvis het volgende:
[..]
Dat is echt de droooom van ieder mens om er uit te zien als een campingduitser!![]()
Geert Wilders, zo zag ik er gister uit toen die zooi er nog inzat.quote:
Je vind jezelf geil?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:08 schreef Anubis1984 het volgende:
[..]
Geert Wilders, zo zag ik er gister uit toen die zooi er nog inzat.
Nu meer als het geile zusje van Pipi Langkous![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:04 schreef tho_Omas het volgende:
Gebruik waterstofperoxide. Binnen notime zie je eruit als een gemiddelde campingduitser. Yvonne
Beiden oranje..beiden niet geil dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:08 schreef Anubis1984 het volgende:
[..]
Geert Wilders, zo zag ik er gister uit toen die zooi er nog inzat.
Nu meer als het geile zusje van Pipi Langkous![]()
Whehehe. Ach, dat zit 'm niet alleen in de haarkleur dacht ik zoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:49 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Beiden oranje..beiden niet geil dus.
Heb al een keer eerder ontkleurt, toen was mijn haar echt brandweerrood, nu gewoon een normale tint rood. Destijds was het in 1 behandeling meteen helemaal lichtblond, dus ik had er al ervaring mee. Tis nu wat anders geworden, en het zou mooi zijn als het een normale kleur kreeg weer, maar ik zit er echt niet mee dat het oranje is verder.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:00 schreef zoeperzazke het volgende:
Daar is maar 1 mogelijkheid voor wil je het fatsoenlijk krijgen: de kapper. Kost wat geld, maar dan heb je tenminste een resultaat waar je je niet voor hoeft te schamen.
En voor de volgende keer: iets beter verdiepen voor je zulke dingen doet! Rood is de moeilijkste kleur om uit je haar te krijgen, maargoed, dta heb je nu ook wle door...
Onderschat nooit het kruidvat meisje!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:03 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Haha, dat had ik laatst ookBeetje koperachtig had ik het
Ik wilde het weer blond, pakje halen bij de Kruidvat, meisje: is het voor jezelf? Dan wordt het oranje
Ik eigenwijs: ja weet ik
Jaja, zal wel dacht ik
Maar het was dus echt zo. Ik heb het echt drie keer geverfd!!! Nu is het wel redelijk blond
![]()
Het is weer goed opgelost, vriendlief mocht weer kwasten met de verfquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:20 schreef Elaine_ het volgende:
Ook eens 'n ongelukje gehad met kleuren en werd het ook KNALoranje, jammergenoeg was toen net het WK een maand afgelopen dus ik kreeg voor lange tijd steeds quasi-grappige opmerkingen naar m'n hoofd. Kon ik ze niet echt kwalijk nemen natuurlijk...![]()
Maareh, kapperrrr zeg ik!![]()
Dan heb je toen geluk gehad! Ik heb zelf deze blamage in mijn eigewijze jaren ook meegemaakt,ben toen toch maar langs de kapper gegaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:22 schreef Anubis1984 het volgende:
[..]
Heb al een keer eerder ontkleurt, toen was mijn haar echt brandweerrood, nu gewoon een normale tint rood. Destijds was het in 1 behandeling meteen helemaal lichtblond, dus ik had er al ervaring mee. Tis nu wat anders geworden, en het zou mooi zijn als het een normale kleur kreeg weer, maar ik zit er echt niet mee dat het oranje is verder.
Dat werkt idd enorm goed, maar laat het niet te lang intrekken, dan krijg je zo'n paarsig Dame Edna-kleurtjequote:Op woensdag 21 februari 2007 23:22 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Magisch spul![]()
Paar daagjes met die zut wassen (je kunt er normale shampoo naast gebruiken), dan een tijdje niet en dan weer een paar daagjes etc. Zag echt na 1 keer wassen al dat m'n haar veel blonder was.
En die bejaarden op de fles zijn natuurlijk gewoon om op te vreten
Ik heb dat spul ook gebruikt, toen mijn haar knalgeel was geworden door een mislukte kleuring (een week voor pasen knalgeel haarquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:03 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat werkt idd enorm goed, maar laat het niet te lang intrekken, dan krijg je zo'n paarsig Dame Edna-kleurtje
Hahaquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:03 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat werkt idd enorm goed, maar laat het niet te lang intrekken, dan krijg je zo'n paarsig Dame Edna-kleurtje
Plastic handschoentjesquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ook als je dat spul uit de fles haalt, die kleur wtf! En het slaat dan ook uit op je nagels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |