quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:51 schreef The_S het volgende:
wat een episode weer zeg!
en over de promo's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom hebben ze Kim niet vermoord? Ze hadden de kans.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:15 schreef Syd het volgende:
Ben benieuwd wat er met pope gebeurt, aangezien die chinees heeft gezien dat die bij scofiel en gang in de auto zat.
Ja, kellerman had er zelfs nog de kans voor, ik dacht even echt dat die het deed.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:19 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Waarom hebben ze Kim niet vermoord? Ze hadden de kans.
Ze willen geen slachtoffers maken. Michael, Lincoln en Sarah in ieder geval niet. Kellerman wil ze allemaal doodquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:19 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ze weten natuurlijk niet wat voor rol Kim heeft.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:19 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Er kwam net een politieauto voorbij toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ze weten natuurlijk niet wat voor rol Kim heeft.
O ja, Kellerman natuurlijk wel ja![]()
Ja er kwam er eentje aan of was er alquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:35 schreef Haunter het volgende:
[..]
Er kwam net een politieauto voorbij toch?
Thanks, wat zijn nog meer leuke momenten om er een gifje van te maken?quote:
Het huilmoment van Teddy in de autoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:05 schreef nlboy het volgende:]Thanks, wat zijn nog meer leuke momenten om er een gifje van te maken?
* nlboy gaat aan de slag.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het huilmoment van Teddy in de auto
[afbeelding]
Omdat hij die sleutel bij Sara zocht?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:09 schreef nubie het volgende:
En hoe wist hij trouwens dat de sleutel van een sigarenclub was?
Het zou wel erg lomp zijn om Michael of Lincoln te laten doden.. Dan zou de hele serie voor niks zijn geweest :Squote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:59 schreef 2Drix het volgende:
Na het gesprek tussen linc en kellerman op het dak heb ik echt het gevoel dat linc of scofield dood zal gaan op het eind![]()
Niet als Michael dood gaat. Hij zei zelf tegen Pope dat hij z'n leven zou opofferen voor Lincoln.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:47 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Het zou wel erg lomp zijn om Michael of Lincoln te laten doden.. Dan zou de hele serie voor niks zijn geweest :S
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het huilmoment van Teddy in de auto
jaaaaaa? wat cool man!, het interreseert je dus zeg ma helemaal niks meer! wat coolquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:05 schreef Mike het volgende:
Het was geen grapje...ze mogen van mij echt allemaal neergeschoten worden.
Superquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:05 schreef nlboy het volgende:
[[url=http://edu.nimio.info/fok/pb3k.gif]afbeelding][/url]
Klik voor de grote versie.
Aub!
Maikquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:05 schreef Mike het volgende:
Het was geen grapje...ze mogen van mij echt allemaal neergeschoten worden.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:02 schreef sjeppert het volgende:
wanneer zou LJ weer eens opduiken?
vette episode uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
je bent niet verplicht te kijken hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:13 schreef Merkie het volgende:
Blijft knap hoe ze cliché na cliché weten op te stapelen dit seizoen. Gooi er nog een lading B-acteurs bij en hoppa, je hebt een bagger tweede seizoen.
Dat was ook wel grappig.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:43 schreef Arcee het volgende:
Wehehe, cool hoe Linc die Chinees op z'n bek sloeg.
Oh echt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:01 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je bent niet verplicht te kijken hoor![]()
mijne zijn mooierquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:24 schreef nlboy het volgende:
Eindelijk is het me gelukt om een eigen (mooie) gifje te maken.
Hier de grote versie.
De immuniteit van 24 is geen cliché wil je zeggen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:13 schreef Merkie het volgende:
Blijft knap hoe ze cliché na cliché weten op te stapelen dit seizoen. Gooi er nog een lading B-acteurs bij en hoppa, je hebt een bagger tweede seizoen.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:24 schreef golfer het volgende:
Sucre C-Note is ontroerend lief voor zijn kind, maar hoe hij weet waar Michael is blijft een vraagteken.
24 is een straatje verder !quote:
Is in dit topic al paar keer langs geweest, en vorige ookquote:
http://www.europeangoldfinch.net/quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:17 schreef Syd het volgende:
[..]
Is in dit topic al paar keer langs geweest, en vorige ook
Want het is www.europeangoldfitch.net dat is de site die scofield tegen sucre had gezegd om zo te kunnen communiceren.
Ohjhaquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
http://www.europeangoldfinch.net/
Geen valse informatie geven he
Of hoor je ook bij Reynolds en Kim
Mwah alleen de copyright maakt het minder.quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:35 schreef Syd het volgende:
[..]
mijne zijn mooier
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar slaat dat nou op. Net alsof 24 geen gebreken heeft.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
24 is een straatje verder !
Ja, die kutgrijns van 'm werd ff mooi van z'n smoel geveegdquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:12 schreef kreischer2000 het volgende:
Wat gaf het een goed gevoel toen Kim even een paar beuken kreeg
Ja ik weet zijn me eerste die ik gemaakt heb, heb het ook pas onder de knie, met imageready van photoshopquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:44 schreef nlboy het volgende:
[..]
Mwah alleen de copyright maakt het minder.Ik heb het sinds gister onder de knie.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:14 schreef Rnnz het volgende:
Zul je zien heeft de Pope de belangrijke informatie van die stick verwijderd.Michael en Co. gaan verhaal halen bij de Pope maar op hetzelfde moment wordt hij neergeschoten door the Company.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef TwyLight het volgende:
En dan heeft pope starks op die computer van die kerel de files gewist![]()
![]()
LOLLERPWN
Het bleken naaktfotos te zijn van de president. En die wilde hij wel hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Pope heeft natuurlijk een backupje getrokken
Neh, andersom, Kellerman schiet Kim dood. Wat een irritant ventje is die Kim zeg!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:29 schreef TwyLight het volgende:
Ik hoop dat kim eens in actie komt en kellerman doodschiet vlak voor dat hij de president wil vermoorden
Chauffeur?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:38 schreef Reki het volgende:
Maar wie is nou die man bij Kim die niet kan praten?
quote:
Inderdaad, die zie ik nog wel terug komen. Ik vind het alleen frapant dat Kim tegen Mahone heeft gezegd .. dan vergeven wij dat akkefietje met shales. Who the fuck heeft mahone dan vermoord ?quote:
Eigenlijk was ik sarcastischquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Inderdaad, die zie ik nog wel terug komen. Ik vind het alleen frapant dat Kim tegen Mahone heeft gezegd .. dan vergeven wij dat akkefietje met shales. Who the fuck heeft mahone dan vermoord ?
Ik dacht, jij postte..quote:
Niets toch? Zelf luisteren en toen aan flipje geven ...quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:36 schreef Pelgrim het volgende:
Ik vond hem weer goed deze aflevering. Maar die Pope, wat deed hij met die stick?
Teddy heeft het geld altijd nog in zin auto volgens mij...quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:56 schreef eso-teric het volgende:
Goede aflevering weer...
Wat ik me alleen al een tijdje afvraag (ik weet het echt niet meer)..: Wat is er ook alweer met het geld gebeurd? Wie heeft het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!
Behalve dan dat je er een copyrightlogo + naam middenin plant.quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:35 schreef Syd het volgende:
[..]
mijne zijn mooier
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet maar zoals je leest zijn dit me eerste gif plaatjes, dus vandaar mijn naam.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:02 schreef Fendy het volgende:
[..]
Behalve dan dat je er een copyrightlogo + naam middenin plant.
Jep i will do thatquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:09 schreef Un4 het volgende:
Matigste aflevering tot nu toe. Dat gelul rond C-Note had ook in 2 scenes afgerond kunnen zijn, ipv tachtig zonder iets boeiends erin. Haalde het beetje vaart wat er in de aflevering zat er nu helemaal uit. Zelfde voor de pedo pa van T-Bag, lijkt er ook een beetje met de haren bijgetrokken.
En al die mensen die lopen te janken dat er users met 24 icons in "hun" topic posten, get a life.![]()
Dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:36 schreef Pelgrim het volgende:
Ik vond hem weer goed deze aflevering. Maar die Pope, wat deed hij met die stick?
Ik vond de delen met C-note erin juist veel leuker dan in de vorige delen.. maar ik vind het wel kut dat hij nu Michael gaat naaienquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:09 schreef Un4 het volgende:
Matigste aflevering tot nu toe. Dat gelul rond C-Note had ook in 2 scenes afgerond kunnen zijn, ipv tachtig zonder iets boeiends erin. Haalde het beetje vaart wat er in de aflevering zat er nu helemaal uit. Zelfde voor de pedo pa van T-Bag, lijkt er ook een beetje met de haren bijgetrokken.
En al die mensen die lopen te janken dat er users met 24 icons in "hun" topic posten, get a life.![]()
dat hoop ik ook zo ergquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop dat Kellerman achter sara aan gaat. Dat zou het wel lekker spannend maken
Dat deed ze niet stiekumquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dat hoop ik ook zo ergIk vloekte als de nete toen sara stiekum de deur dicht deed!
Ik bedoelde meer stiekum in de zin van dat de anderen in de auto dat NIET! verwachten. Ik vind het dan ook een rete stomme actie van Sara bleghquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |