Dat kan-ie nog steeds doen, want hij is daar nog.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:59 schreef Riro het volgende:
Kellerman die weet hoe 'hoog' Kim is had dat logischerwijs gewoon moeten doen.
kim is ook maar een schakelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:59 schreef Riro het volgende:
Heb de nieuwste aflevering ook net gezien. Leuk dat Pope even terug was. Maar ik heb me ook heel erg zitten afvragen waarom ze in godsnaam die Kim geen kogel door z'n kop joegen, beetje minder van deze aflevering. Vooral Kellerman die weet hoe 'hoog' Kim is had dat logischerwijs gewoon moeten doen.
Dat is waarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kan-ie nog steeds doen, want hij is daar nog.
Ja maar wel hoger dan bijvoorbeeld Mahone.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
kim is ook maar een schakel
maar weer lager dan de man met de papiertjes!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:51 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Ja maar wel hoger dan bijvoorbeeld Mahone.
Toch was het nuttig geweest om hem een kogel door z'n kop te schieten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
maar weer lager dan de man met de papiertjes!
Was helemaal niet nuttig geweest. Kim wordt dan gewoon vervangen door een andere knakker.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:00 schreef Riro het volgende:
[..]
Toch was het nuttig geweest om hem een kogel door z'n kop te schieten.
Truequote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:21 schreef woutabest het volgende:
Ach, je bent stom als je in topics gaat zitten kijken als je nog niets wilt weten terwijl het al wel is uitgezonden.
Op zeker ?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
True![]()
Ontopic: Nog 4 episodes...dan is het seizoen afgelopen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:23 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
26/02 - aflevering 18 Wash
05/03 - aflevering 19 Sweet Caroline
19/03 - aflevering 20 Panama
26/03 - aflevering 21 Fin del Camino
02/04 - aflevering 22 Sona
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of het klopt maar ik denk dat het zo verder gaat
Please sir. When moon? When Mustang?
Ben benieuwd.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:44 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
5 afleveringen, ik quote mezelf uit het vorige topic, heb wel de namen erbij gezet:
[..]
Oh nog geen spoilers gelezen, dat is niet leukquote:Op zondag 25 februari 2007 23:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een prognose verzinnen is nogal makkelijk als de meeste spoilers al op internet staan.
Ja leuk, nextquote:Op maandag 26 februari 2007 10:19 schreef Gelderland het volgende:
Ik vind Prison Break eigenlijk totaal niet spannend meer…. Ik kijk 't nog wel, maar dat komt omdat ik 't gewoon wil volgen aangezien ik alle afleveringen nog heb gezien. Maar voor mij persoonlijk is de spanning al lang weg… Hoe ik normaal (seizoen 1) naar de volgende aflevering uitkeek is allang niet meer. Nu kijk ik een aflevering pas een paar dagen nadatie uit is (als ik tijd heb), in seizoen 1 máákte ik wel tijd om te kijken
Ook dat fluisterend spreken van Micheal is vrij irritant. Hij is niet meer een 'held'-persoon in seizoen 2…helaas….
Oja; misschien komt dit ook wel omdat ik net seizoen 1 van 24 heb gezien. Dát is pas pure klasse, als je 't vergelijkt met seizoen 2 van Prison break… (Kunnen andere 24-kijkers miss beamen)
24 seizoen 1 vergelijken met Prison Break seizoen 2 kan sowiezo niet. Ga anders eens Prison Break seizoen 2 vergelijken met oa. 24 seizoen 3, dan heb je ongeveer gelijke kwaliteit.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:19 schreef Gelderland het volgende:
Oja; misschien komt dit ook wel omdat ik net seizoen 1 van 24 heb gezien. Dát is pas pure klasse, als je 't vergelijkt met seizoen 2 van Prison break… (Kunnen andere 24-kijkers miss beamen)
Altijd de zelfde verhalen. Niets nieuws. En zijn kritiek is niet onderbouwend.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:36 schreef Merkie het volgende:
Zo triest altijd, die mensen die hier geen onderbouwde kritiek kunnen verdragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |