Dat zekerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:16 schreef planethugo het volgende:
heb de aflevering pas gister kunnen kijken maar vond het toch echt een zwakke aflevering met zelfs voor prison break begrippen veel te veel makkelijke en onlogische dingen. Is Kim met de straaljager naar ze toegekomen of heeft ie zich geteleporteert of hoe doet ie dat![]()
je weet het nooit met prison break, misschien krijgen we in aflevering 18 te horen dat hij een alien is die kan vliegen enzoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:16 schreef planethugo het volgende:
...
Is Kim met de straaljager naar ze toegekomen of heeft ie zich geteleporteert of hoe doet ie dat![]()
Dat vroeg ik me ook al af. Die club is 10 minuten van Pope's huis af (wordt zelfs letterlijk gezegd), maar Kim is er toch op tijd. Bril-jant. Ook vreemd, Sarah is bij die club geweest en dan gaan ze er alsnog naartoe. Ook niet zomaar een schoothondje, maar Kim gaat zelf, terwijl hij een hekel heeft aan 'working in the field'. In de tussentijd is wel steeds bekend waar Kellerman is, maar daar wordt niks op af gestuurd. Daar ben ik het ook ff kwijt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:16 schreef planethugo het volgende:
heb de aflevering pas gister kunnen kijken maar vond het toch echt een zwakke aflevering met zelfs voor prison break begrippen veel te veel makkelijke en onlogische dingen. Is Kim met de straaljager naar ze toegekomen of heeft ie zich geteleporteert of hoe doet ie dat![]()
Jahaaaaaa, maar waaaaaaaarom namen ze Kim nou niet meehee?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:43 schreef tonks het volgende:
MUUS, hoi. het is een serie.
of rij er desnoods goed hard tegenaan en nog een keer eroverheen. Kellerman had 'm ook best nog even kunnen afknallen toen ie die chauffeur van 'm doodschoot, toen de politie aankwam niet meer natuurlijk maar die had ie ook best nog wel kunnen omleggenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
En waarom waarom waarom waaaaaaaarom hebben ze die Kim niet meegenomen? Die pak je toch op en flikker je in de auto?.
Juist, meenemen of er overheen rijden. Dat riep ik ook al tegen het scherm!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:53 schreef planethugo het volgende:
[..]
of rij er desnoods goed hard tegenaan en nog een keer eroverheen. Kellerman had 'm ook best nog even kunnen afknallen toen ie die chauffeur van 'm doodschoot, toen de politie aankwam niet meer natuurlijk maar die had ie ook best nog wel kunnen omleggen
Scofield moordt niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Juist, meenemen of er overheen rijden. Dat riep ik ook al tegen het scherm!
Euh, verder praat ik nooit hardop tegen het scherm. Dat was de eerste keer, heus.
Hij is juist briljant in z'n rol. Die grijns van hem constantquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:03 schreef APK het volgende:
Ik word sowieso schijtziek van die Kim, hadden ze daar niet een betere acteur voor kunnen casten?![]()
Ik vind het een tandpasta lachje.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:03 schreef Jivis het volgende:
Hij is juist briljant in z'n rol. Die grijns van hem constant
Ik snap dus niet waarom Kellerman Kim niet even afmaakt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:11 schreef woutabest het volgende:
De enige reden waarom ze Kim niet meenamen, is omdat ze niet weten wie hij is en wat hij doet. alleen Kellerman wist dat, en die was dus juist gedumpt.
Daarom kan hij toch nog wel even zn pistooltje gebruiken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:20 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Misschien omdat de politie eraan kwam?
Ik vind die acteur juist perfect gecast, haalt echt het bloed onder je nagels vandaan,quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:03 schreef APK het volgende:
Ik word sowieso schijtziek van die Kim, hadden ze daar niet een betere acteur voor kunnen casten?![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:03 schreef Jivis het volgende:
Hij is juist briljant in z'n rol. Die grijns van hem constant
Bullshit. Kellerman rende gelijk op die auto af en maakte helemaal geen aantstalten om Kim neer te knallen, terwijl hij die andere kerel gelijk koudmaakte.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:48 schreef Houtspeer het volgende:
en kellerman schoot kim, die perfect gecast is btw, niet dood omdat hij ff de weg kwijt was omdat sara hem naaide en de police eraan kwam
dus hij flipte eventjes en nam maar de benen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste scene ooit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |