Je kop kaalscheren wel! En ik kan het weten!quote:
Daar lijkt het wel op jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:26 schreef rena het volgende:
Ze begint een beetje de vrouwelijke Michael Jackson te worden
Er zijn hier in de stad inderdaad ook al heel veel tienermeisjes zonder slipje gesignaleerd tijdens het uitgaan. Hopelijk nemen ze dit NIET over.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:53 schreef Mr_Booze het volgende:
Er gaan nu denk ik massaal fans van Britney hun kop kaal scheren.
Hoezo, je bent kapper ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kop kaalscheren wel! En ik kan het weten!
M'n eigen kapper jaquote:
K Fedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Ben benieuwd wie er zich over de kindjes ontfermt. K Fed zal het niet zijn...
Ik zag em laatst in CSI. Hij speeldde de rol van een een stuk straattuig. Het leek erg overtuigendquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
K Fed![]()
Noemt die gast zichzelf echt zo?
Kan. Maar dan laat je dat niet in het openbaar doen, maar laat je een kapper thuiskomen zodat niet heel de wereld kan meegenieten. Denk ik, tenminste.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:28 schreef SEMTEX het volgende:
Euhm, ze kan het toch ook gewoon afgeschoren hebben omdat die slechte haarextensions haar echte haar verwoest hebben?
Ik las ook al ergens dat de kapper had gezegd dat het een publiciteitsstunt wasquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan. Maar dan laat je dat niet in het openbaar doen, maar laat je een kapper thuiskomen zodat niet heel de wereld kan meegenieten. Denk ik, tenminste.
Britney is lame.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik las ook al ergens dat de kapper had gezegd dat het een publiciteitsstunt was![]()
.
Lame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |