Yep, zie je over 10 jaar wel weer... Als je volwassen geworden bent, geneukt hebt en weet hoe bier proeft... Doei he?quote:

Rolstoelingang bij fok.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Yep, zie je over 10 jaar wel weer... Als je volwassen geworden bent, geneukt hebt en weet hoe bier proeft... Doei he?
![]()
God sinds wanneer kunnen zwakzinnigen zich hier aanmelden?

zegt die jostie met 90% van zijn posts in F&F en SEXquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Yep, zie je over 10 jaar wel weer... Als je volwassen geworden bent, geneukt hebt en weet hoe bier proeft... Doei he?
![]()
God sinds wanneer kunnen zwakzinnigen zich hier aanmelden?

Hij wacht gewoon tot iemand zegt 'hoeveel verdien je dan?'quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:17 schreef 1299 het volgende:
In een ander topic beweren dat je elke auto kan betalen die je leuk vindEn nu opeens krijg je zo weinig betaald!

quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zegt die jostie met 90% van zijn posts in F&F en SEX![]()

flikker nu maar op, als je niet eens meer met een kutreactie kunt komen is voor mij de lol erafquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:18 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Yep, ik weet WEL waar ik over praat.
Wat doe je trouwens in dit topic, werken mag je pas op je 14e.

Nog steeds hier? Dacht dat je inmiddels wel buiten aan het spelen zou zijn met je vriendjes.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
flikker nu maar op, als je niet eens meer met een kutreactie kunt komen is voor mij de lol eraf![]()

daar gaat het dus fout, josties moeten niet denkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:28 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nog steeds hier? Dacht dat je inmiddels wel buiten aan het spelen zou zijn met je vriendjes.

Snel! Ze roepen je! Anders mis je je fruithapje nog!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
daar gaat het dus fout, josties moeten niet denken![]()

je replies worden steeds slechter, das wel weer jammer. zal ik het maar gewoon op je niveau afschuiven?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:30 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Snel! Ze roepen je! Anders mis je je fruithapje nog!

Alsof dat niet normaal is danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:36 schreef L.Denninger het volgende:
Mensen die zich nog bezig moeten houden met / zorgen moeten maken over de hoogte van hun salaris

In het Engels welteverstaan, en correct gespeld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dombo, dat stond dus in zijn profiel.

Wat verdien je netto in de maand?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:29 schreef StefanP het volgende:
[..]
In het Engels welteverstaan, en correct gespeld.
OT: Fok houdt ook al niet van meWil Fok! een inzamelingsactie houden zodat ik aan de 10% kan komen?

valt me van je tegenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:32 schreef StefanP het volgende:
Rond de 5000 euro, maar ik lever het bedrijf veel meer op.

Ik ken de grap nog nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jammerhad me al zo zitten verheugen op die grap
![]()

Gierquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:32 schreef StefanP het volgende:

Dat is toch gewoon een leuk salaris naar VS-begrippen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:32 schreef StefanP het volgende:

Niks jaloezie, wel fel. Hij moet niet zo zeiken, er zijn zat mensen die het veel slechter hebben dan hij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:32 schreef Vampier het volgende:
geweldig hoe fel en jaloers Nederlanders op (ons) succesvolle nederlanders in het buitenland reageren.
STEFANP FOR PRESIDENT!

Waarom denk je dat ik dit soort topics open... niets zo leuk als schuimbekkende VS-bashers! Ghehehequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:32 schreef Vampier het volgende:
geweldig hoe fel en jaloers Nederlanders op (ons) succesvolle nederlanders in het buitenland reageren.
STEFANP FOR PRESIDENT!
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |