Queen_bee, Queen_beequote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gebruikte tampons. Ik heb ze alleen niet

Ik wilde net posten "Ik kan binnenkort wel een paar leverenquote:

quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wilde net posten "Ik kan binnenkort wel een paar leveren"
wist niet dat meissies van 7 al ongesteld werden johquote:Geb. Datum 29-01-0000

Wie houd je tegen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wilde net posten "Ik kan binnenkort wel een paar leveren"

wist niet dat jij zo dom was johquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[..]
wist niet dat meissies van 7 al ongesteld werden joh

quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[..]

Ik kan er ook wel iets doms neerzetten als je dat wilt hoorquote:

"Programeur" ofzo..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel iets doms neerzetten als je dat wilt hoor![]()

Reageer is OnTopic jijquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:33 schreef FreeShooter het volgende:
Ja, dat zou heel dom zijn... Het is namelijk programmeur.

Waarom zou ik er programeur of programmeur neer moeten zetten dan ? Dat ben ik n.l. heulemoal niet.quote:

Wannabee-mod !quote:

Ze is 2007 jaar en 22 dagenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[..]

[on-topic-breng-modus-aan] die tampons (die Queen_bee in de doos aan UPC gaat doen) zijn vast veel scherperquote:

Ik heb er zojuist een veter en een paar sokken aan toegevoegt! , duivels gewoon!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:52 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
[on-topic-breng-modus-aan] die tampons (die Queen_bee in de doos aan UPC gaat doen) zijn vast veel scherper![]()
Evenals de nagels die ik nog moet gaan knippen en in de doos moet gaan doen![]()

Zie OP!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:54 schreef postmortum het volgende:
zeg mijn pakketje gaat sowieso op de post, maar wel retouradres moet erop gezet worden?

is dat geen prive nr?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |