RASBORA CAUDIMACULATA!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:15 schreef snetje het volgende:
[..]
ho ho ho !! nu moet jij ff heel goed gaan oppassen jij he !!
ik heb hiero een hangbuikzwijntje .... en die noem ik zeekoe !!!
doe nog eens !! en je krijgt een ban !! ...............................echt wel![]()
![]()
![]()
ah, is dat wat je ziet scanman?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:14 schreef n1ek het volgende:
Sylvia: Waar is Huub. Staat hij zich weer te rukken op de plee?
ah, sorryquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tussen Huub en Sylvia hè !!!!!!!!
vind ik ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sinds Bart met Sylvia en Huub optrekt vind ik hem een stuk leuker om te volgen.
Sowieso als je met iemand zoent is er al een vorm van seksuele spanning. Dat val niet te ontkennen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia en Huub samen werkt zo enorm goed (wat mij betreft) omdat ik me altijd blijf afvragen of het misschien wel meer serieus is dan het lijkt. Er is wel degelijk een seksuele spanning, ook al maken ze er geintjes over.
ja joehoe, ik volgde je niet helemaal, ik dacht dat je een sexuele spanning bemerkte tussen Sylvia en Bert. foutjequote:
Inderdaad, hij komt wat losser en meer oprecht over.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:17 schreef avonne het volgende:
[..]
vind ik ook.
Hij lacht dan ook echt.
Met nathanael was het nooit vrolijk lachen, maar meer vuil lachen
siert je niet scanman ..... je posts te gaan veranderen na commentaar van anderen ......zie je weL....fok wordt soft ...scanman wordt soft ............... LIBELLE !!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dat waard vindt om je druk om te maken.
Racisten maken donkere mensen nogal eens uit voor aap. Dan is het toch vrij logisch dat je dat als niet-racist probeert te vermijden.
Wat krijgen we nu ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:20 schreef snetje het volgende:
[..]
siert je niet scanman ..... je posts te gaan veranderen na commentaar van anderen ......zie je weL....fok wordt soft ...scanman wordt soft ............... LIBELLE !!!
Dat is Erik's anaaldildoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:24 schreef Mika25 het volgende:
Dat masage-ding van Bart begint irritant te worden...
Altijd gedacht dat "aap" voornamelijk in voetbal-stadions gebruikt wordt. Ik heb het nog nooit daarbuiten gehoord...tenminste niet als rascistische term...quote:
Laat hem maar even, hij begint weer een beetje terug te komen, in de goede groep.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:24 schreef Mika25 het volgende:
Dat masage-ding van Bart begint irritant te worden...
Nou scan, een softie ben je wel een beetje hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu ?
Ik heb gewoon nog iets toegevoegd om de eerste zin te verduidelijken. En dat siert mij niet? Ik maak zelf wel uit of ik even een post wil verduidelijken door er wat bij te zetten. Het siert jou niet door er achteraf over te gaan zeiken. Bekende racistische termen hoef je gewoon niet te gaan gebruiken, ook al bedoel je ze niet racistisch.
hij luisterde naar je, alleen nu gaat Huub ermee verderquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Bart KAP EENS MET DAT DING
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |