Hoezo was dat duidelijk? Het ging gelijk op. Ik probeerde alleen de balans wat te beinvloeden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:55 schreef My_ het volgende:
[..]
Dat is toch wel duidelijk?!
Het is toch niet nodig om 4 posts te gebruiken om aan te duiden dan we hier verder gaan?!
Bert mist wel degelijk een leuke dosis zelfspot imhoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij mist Bart helemaal niets hoor. Sinds hij met huub geint, is Bart ook weer de oude
zo bedoelde ik het niet he. Iemand schreef kapsones. Maar dat moet je met een korreltje zout nemen hij zit ook vol zelfspot.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij mist Bart helemaal niets hoor. Sinds hij met huub geint, is Bart ook weer de oude
Meen je dat nou? Ik vind dat juist hij dat wel heeft, alleen niemand daagt hem uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bert mist wel degelijk een leuke dosis zelfspot imho
Daar zijn de meningen dan toch over verdeelt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bert mist wel degelijk een leuke dosis zelfspot imho
Ik snap niet dat je dat waard vindt om je druk om te maken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:05 schreef snetje het volgende:
ff oftopic ..... ben het een beetje zat nu met al dat gekross met topics !!
alle dieren mogen vanaf nu !! behalve een aap !!
FOK zakt in ...naar mijn mening !! nog ff en het niveau is nog erger dan het libelle forum ....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:05 schreef snetje het volgende:
ff oftopic ..... ben het een beetje zat nu met al dat gekross met topics !!
alle dieren mogen vanaf nu !! behalve een aap !!
FOK zakt in ...naar mijn mening !! nog ff en het niveau is nog erger dan het libelle forum ....![]()
![]()
Ik moet eraan toevoegen dat ik pas de laatste week ook iets van zelfspot bij Bertje zie, maar ik ben de depri-Bert van de afgelopen 4 maanden echt nog niet vergeten. Eigenlijk sinds hij maatjes is met Huub. Bert is een volger (wie had dat gedacht van een gozer met zo'n enorm charisma!) en komt nu redelijk mee met Huub kwa dat, inmiddels.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:05 schreef My_ het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dan toch over verdeelt.
Ik vind namelijk dat hij dat wel heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |