Daar hoop ik ook op! Alle ballen op Huub!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:03 schreef happyme28 het volgende:
Huub gaat dat denk wel doen. Hij belde gister niet voor niets naar achter om te vragen of Bart weggestemd mag worden. Dat mocht werd gezegd, dus ik denk dat hij dat wel gaat doen.
Hewhe jij bent de eerste die dat door heeft!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:01 schreef demins het volgende:
Bart doet vreselijk zijn best om der rest duidelijk te maken dat hij er uit gestemd wil worden. Zonder er ook maar iets over te zeggen. Alleen superstille hints. Eric lijkt hem niet te begrijpen. Toch is het de enige mogelijkheid: Bart er uit met behoud van 10k!!!
Stukje televisie maken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef Brici het volgende:
waarom om 12 uur verzamelen?
Nogmaals, Huub heeft dat wel door, maar wil hem het liefst behouden, dus probeert hij eerst iemand anders eruit te krijgen. Lukt dat niet, dan zal hij een stemming voor Bart aanvragen, vermoed ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef farceman het volgende:
[..]
Hewhe jij bent de eerste die dat door heeft!
Hij wil er gewoon uitgestemd worden en maakt al een week hints daarna.
Echt niemand lijkt dat door te hebben hier....
Ze heeft vast een oortje in van de redactie! Anders haal je nooit zo'n score als zij haalt!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef Peter6000 het volgende:
Palma is de Egbert van DGK. Ze komt altijd op verkeerde momenten gesprekken onderbreken.
Eric mag Brian openlijk nemenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef Brici het volgende:
waarom om 12 uur verzamelen?
eerste? Dat riep ik een week geleden al.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef farceman het volgende:
[..]
Als eric echt 23 cm heeft dan word het alsof je een veerboot door een deuropening wilt duwenquote:
Ik zie het op 21" maar ik weet niet of ik er nou zo'n behoefte aan heb.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:08 schreef demins het volgende:
[..]
Dan ga ik vast klaarzitten, want ik wil een goede plek!![]()
Ik was mezelf een week geleden al voor, heur!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef farceman het volgende:
[..]
Daar zou diskwalificatie op moeten volgen!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:10 schreef Peter6000 het volgende:
En ja hoor: Eric gebruikt het woordje "uitdaging".![]()
BERT??? WIE DE F*CK IS BERT????quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet eraan toevoegen dat ik pas de laatste week ook iets van zelfspot bij Bertje zie, maar ik ben de depri-Bert van de afgelopen 4 maanden echt nog niet vergeten. Eigenlijk sinds hij maatjes is met Huub. Bert is een volger (wie had dat gedacht van een gozer met zo'n enorm charisma!) en komt nu redelijk mee met Huub kwa dat, inmiddels.
Dat is het koosnaampje van Tipsch voor Bartquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:18 schreef Bastiaan81 het volgende:
[..]
BERT??? WIE DE F*CK IS BERT????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |